Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De glazenwasser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De glazenwasser

Ik ben al een tijdje ontevreden over de glazenwasser in onze wijk. Elke keer strepen over de ruit en gewoon heel slecht (of niet) gewassen. Ik heb die gasten er al diverse malen op gewezen maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een andere glazenwasser in dienst te nemen maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Glazenwassers schijnen nl. een afgebakend territorium te hebben en andere collega glazenwassers worden hier niet geduld.
    Wat is dat voor een belachelijke zaak, dat is toch concurrentievervalsing?
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Ik ben al een tijdje ontevreden over de linedanceleraar in ons wijkgebouw. Elke keer strepen over de vloer en gewoon heel slecht (of niet) gedanst. Ik heb die gasten er al diverse malen op gewezen maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een andere linedanceleraar in dienst te nemen maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Linedanceleraren schijnen in nl. een afgebakend territorium te hebben en andere collega linedanceleraren worden hier niet geduld.
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ik ben al een tijdje ontevreden over de stoephoer in onze wijk. Elke keer strepen op d'r gezicht en ik ben gewoon heel slecht (of niet) klaargekomen. Ik heb haar er al diverse malen op gewezen maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een andere stoephoer in dienst te nemen maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Stoephoeren schijnen in nl. een afgebakend territorium te hebben en andere collega stoephoeren worden hier niet geduld.
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ik ben al een tijdje ontevreden over de vaste forumtrol op mijn forum. Elke keer worden de inkoppers gemist en ik heb me gewoon heel weinig (of niet) kunnen ergeren. Ik heb hem er al diverse malen op gewezen maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een andere forumtrol in dienst te nemen maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. forumtrollen schijnen in nl. een afgebakend territorium te hebben en andere collega trollen worden hier niet geduld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
          schijnen in nl.

Wel goed blijven quoten mannen, anders is de grap eraf :-)

Comment

Ik ben al een tijdje ontevreden over het ge-quote op dit forum. Elke keer strepen over het scherm en gewoon heel slecht (of niet) gequote. Ik heb die gasten er al diverse malen op gewezen maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een andere quoter in dienst te nemen maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Quoters schijnen nl. een afgebakend territorium te hebben en andere collega quoters worden hier niet geduld.

Comment

[on-topic]Cobraman is oud genoeg om te weten hoe een glazenwasser dient te worden ontvangen, wel?

Kopje koffie glazenwasser?

Wedden dat de kwaliteit er dan op vooruit gaat?[/on-topic]
              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Mijn buurmannen geven hem wel koffie en de ramen zijn daar wel schoon. Misschien moet ik dat ook maar doen? :-)

Comment

Ik ben al een tijdje ontevreden over de deelname aan tunnelruns op ons forum. Elke keer strepen door de inschrijflijst van sommigen ondanks vele beloftes. Ik heb die afvallige lafferiken al diverse malen keihard uitgelachen, maar de deelname wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een knokploeg in dienst te nemen om die schijthuizen met waxinelichtjes als koplampen hun V8's in te schoppen, maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Schijtlijsters schijnen nl. een afgebakend blank vinexterritorium te hebben, waardoor de knokploeg aan de poort wordt tegengehouden.
                  Wat is dat voor een belachelijke zaak, dat is toch gewoon schijtlijsterij van academisch niveau?
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

ROFL wat een draad weer:-))))
                    2 x ouwe premium meuk
                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ik ben al een tijdje ontevreden over de moderator in ons forum. Elke keer z'n chroom poetsen en gewoon heel slecht (of niet) modereren. Ik heb die gast er al diverse malen op gewezen maar de kwaliteit wordt er niet beter op.

Nou overweeg ik dus om een andere moderator in dienst te nemen maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Moderators schijnen nl. een afgebakend territorium te hebben en andere collega moderatoren worden hier niet geduld.

:-)
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
                      X