Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenrecht na garantieperiode.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Consumentenrecht na garantieperiode.

Mijn ouders hebben in 2007 een Siemens Nespresso gekocht. Inc BTW bijna 450,-.

Continu problemen mee gehad. Nu ook weer. Ze mogen nu echter flink gaan betalen voor reparaties, onderzoek etc.

In de standaard reparatiebrieven wordt elke keer weer gesproken over kalkaanslag die echt alle problemen veroorzaakt. Kalk in Amsterdam is zowiezo laag en ze doen altijd netjes onderhoud.

Gewoon een K.U.T. apparaat.

Iemand nog een leuke brief in de aanbieding?

kalkaanslag? das in elk apparaat en die doen het ook gewoon

hier helpt geen brief meer, na zon geschiedenis van autistisch afpoeieren ,

in de waarderpolder een stormram op die e28 laten lassen door een paar kampers
    zapruder logo erop spuiten ,grote tomaat op het dak ,tribal op de achteruit met de spreuk: "weg met de kapitalistische slavendrijvers "
    en met een housebroek aan en een kartonnen nespresso op je kop door de voorgevel van het hoofdkantoor ;-)
    Last edited by motroosje; 21-06-09, 13:18.
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Gewoon even persoonlijk langsgaan, kon ook wel eens helpen bij Kleintje. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
        kalkaanslag? das in elk apparaat en die doen het ook gewoon

hier helpt geen brief meer, na zon geschiedenis van autistisch afpoeieren ,

in de waarderpolder een stormram op die e28 laten lassen door een paar kampers
        zapruder logo erop spuiten ,grote tomaat op het dak ,tribal op de achteruit met de spreuk: "weg met de kapitalistische slavendrijvers "
        en met een housebroek aan en een kartonnen nespresso op je kop door de voorgevel van het hoofdkantoor ;-)
        Een nieuwe is goedkoper en kost minder moeite.
        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Maar daar haal je niet 't nieuws mee natuurlijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
            Een nieuwe is goedkoper en kost minder moeite.
            tuurlijk , maar daar gaat het niet meer om, de geestelijke bevrijding is ook wat waard ;-)
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
            X