Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oplossing Somalische piratenprobleem in zicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• oplossing Somalische piratenprobleem in zicht

"Rijke Russen knallen piraten dood vanop luxejacht"[/B]

Voor 4.000 euro per dag kunnen Russische rijkelui piraten gaan neerknallen voor de Somalische kust. Hun luxejacht vaart in de meest gevaarlijke wateren in de hoop dat het aangevallen wordt. Vanop hun zwaar bewapend schip binden ze dan de strijd aan met de raiders. Dat meldt de Oostenrijkse zakenkrant Wirtschaftsblatt, dat op haar website inmiddels laat weten dat het om satire gaat.

Extra betalen voor kogels
    Passagiers die vijf euro per dag extra betalen, mogen er op los knallen met een AK-47. Voor een supplement van acht euro krijg je 100 kogels. Op het varende luxeparadijs vertoeven ook voormalige paracommando's van het Russische leger. Je weet maar nooit wat er mis kan gaan.

Gevaarlijkste wateren
    De luxecruisers doen er alles aan om piraten aan te trekken. Ze varen aan een 'slakkengangetje' in de gevaarlijkste zones tussen Djibouti (SomaliŽ) en Mombasa (Kenia).

De bizarre cruises vallen niet bij iedereen in goede aarde. "De piraten zijn ten minste zo 'beleefd' om mensen te gijzelen", zegt een Russische kapitein. "Die 'toeristen' schieten gewoon mensen dood". (eb)
    100 kogels voor 8 euro... lol
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ik ben nou al een tijdje aan het bakkleiŽn of ik dit bericht nou schokkend, grappig of onbeschaafd moet vinden. Geef me nog even een kwartiertje ;)

Comment

Hmmm. Creatief.

Zoiets zou je in NL ook kunnen doen. Koop een stel 10 jaar ouwe Opel Vectra's. Zet een bullbar op de achterbumper. Lijm een handtas op de bestuurdersstoel. Koppel een lachgasinstallatie aan het inschakelen van de achteruit. En hup, Amsterdam in met die dingen. Moet je best winst op kunnen maken met 500€ per dag. :)
      Last edited by SchnitzelStephan; 26-06-09, 10:10.
      You know that reality is immaterial

Comment

Komt een Amerikaan in Amsterdam, loopt op de Kalverstraat, ziet hij opeens twee mannen uit een auto stappen, gewapend met AK-47's, die een zwarte man doodschieten.

Niemand kijkt op of om, dus de Amerikaan is helemaal verbaasd.
        Hij spreekt een Amsterdammer aan met de vraag of dat zomaar kan.
        "Ja natuurlijk, zegt de Amsterdammer, sinds Geert premier is mag dat."
        "En ik dan, mag ik ook zomaar zwarten doodschieten?" vraagt de Redneck.

Het antwoord is simpel: "Ja, tuurlijk, iedereen mag dat."

Opgetogen loopt de Redneck naar een wapenwinkel, koopt een M-16, een flinke hoeveelheid munitie, en neemt de metro naar de Bijlmer. Grote kasn dat hij daar wat aantreft.

En ja hoor, bij de Arena ziet hij een familie donkere mensen, meteen opent hij natuurlijk het vuur. 5 cleane kills, hij is helemaal tevreden.

Maar dan hoort hij opeens sirenes, de politie is meteen ter plekke, en de Amerikaan wordt gearresteerd.

"Wat is er aan de hand?" vraagt hij. "Dat mag hier toch, sinds Geert premier is?"

"Ja," zegt de agent, "dat mag ook wel, maar niet in de Bijlmer, dat is een reservaat!"
        Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Aparte humor.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
            Aparte humor.
            Moest toch wel om beide dingen lachen ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
              Moest toch wel om beide dingen lachen ;)
              +1
              (met enige schaamte :-) )

Comment

Ik hoop wel dat die piraten netjes hun piratenvlag hijsen, anders zullen er een hoop gekleurde vissers niet meer thuiskomen
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Om dat piratenstukje moest ik ook hard lachen, for the record. Beroepsrisico lijkt me zo, je loopt de kans dat er eens iemand terugschiet. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                    Ik hoop wel dat die piraten netjes hun piratenvlag hijsen, anders zullen er een hoop gekleurde vissers niet meer thuiskomen
                    Ach man, piraten, vissers, maakt 't uit.

Comment

Funny om te weten dat die piraten rondvaren met raketwerpers...
                      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Poe hee, je zal maar Somalische visser zijn. Het eerste beste Russische jacht dat je tegenkomt betekent je doodsvonnis.

Die Russiche zakenlui zullen weinig raken, maar die uitgefaseerde Spetsnaz vrienden die het tripje begeleiden des te meer vrees ik.

Comment

Somalische visser ??

Da's de reden waarom het piraten zijn geworden, vissen zijn er niet meer, weggevist door de grote fabrieksschepen uit Spanje e.o...

Met dank aan de megasubsidie vanuit Brussel....
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Ja, wilde net zeggen, wie wordt er nu nog visser als je voor veel meer geld piraat kan worden, en de babes scoort :-)
                            Rock on. RS.

Comment

Ja, maar nu om de hele dag met een houten been, een papegaai op je schouder en een lapje voor je oog rond te lopen is ook weer zoiets.

Zou voor RS trouwens wel een verbetering zijn!

*rent hard weg*
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

http://www.somalicruises.com/

Was deze niet al eerder langsgekomen?

Comment

Testimonials"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!" -- Lars , Hamburg Germany

"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA

"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam" -- 'chopper' Dan, Toledo USA.

"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do." -- Zeke, Springs Kentucky USA

Comment

our guarantee

we guarantee adventure

we guarantee that you will experience at least two hijacking attempts by pirates or we will refund half your money back, including gun rental charges and any unused ammo (mini gun charges not included). How can we guarantee you will experience a hijacking? We operate at 5 knots within 12 miles of the coast of somalia. If an attempted hijacking does not occur, we will turn the boat around and cruise by at 4 knots. We will repeat this for up to 8 days making three passes a day along the entire length of somalia. At night the boat is fully lit and bottle rockets are shot off at intervals and loud disco music beamed shore side to attract attention.
                                    rofl

Comment

Is gewoon een hoax, man.

Comment

Is gewoon een hoax, man.
                                        Nee, is echt.....

Net als de moord op Kennedy, 11 september 2001 etc...

Comment

http://www.tothepointnews.com/content/view/3617/85/

Comment

Is gewoon een hoax, man.
                                            He? Shit man! Ik heb net geboekt..

Ik kreeg nog wel 10% korting ook omdat ik 10 law's en een halve dag de Browning .50 had gereserveerd.

En nu zeg je dat het een hoax is? :(

Comment

Is gewoon een hoax, man.
                                              En daarom dus juist weer leuk. :-)
                                              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                              Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

http://www.dag.nl/opvallend/piraten-...fensief-280709

Die piraten zorgen wel voor business ;-)
                                                2019 Volvo V60 T6

Comment

Hoax of niet, tis een mooi plan. Terugschieten mag tenslotte. Je maakt wat kiekjes als de piraten op je afstomen met hun wapens in de aanslag en je hebt een prima alibi als er later een procesje-verbaal opgemaakt moet worden.

Maurice de Hond: "Ik zeg, gewoon doen !"

Het nadeel is dat je wel elke keer andere schepen moet pakken ; die piraatjes praten natuurlijk ook met elkaar en als je dan met je WallyPower voor de 2e keer aan komt zetten snappen ze dat ze zich maar beter uit de voeten kunnen maken.

Ali, ali, quick reverse !

YARRRRRRR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                                    Hmmm. Creatief.

Zoiets zou je in NL ook kunnen doen. Koop een stel 10 jaar ouwe Opel Vectra's. Zet een bullbar op de achterbumper. Lijm een handtas op de bestuurdersstoel. Koppel een lachgasinstallatie aan het inschakelen van de achteruit. En hup, Amsterdam in met die dingen. Moet je best winst op kunnen maken met 500Ä per dag. :)
                                                    lool
                                                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                                                    X