Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een pennenlikkers zeg....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motroosje
    replied
    verdoof jezelf met een fles jajem op de vlucht, en geef die extra centen aan iets anders leuks uit op vakantie , heb je er alsnog plezier van

Leave a comment:

• NICO!
    replied
    Kan ook gewoon toeval zijn. Ik begreep dat ze soms, als ze een stoel over hebben, een willekeurige alleenreizende persoon aanbieden business class te vliegen. Soms gratis, soms tegen zwaar gereduceerde prijs. Kan dus ook gewoon toeval zijn.

Leave a comment:

• Scudetto
    replied
    Misschien toch nog een oplossing Nico:

http://www.nu.nl/internet/2032146/te...witteraar.html

En dan met name dit stukje:
    KLM

Steeds meer bedrijven gebruiken diensten als Twitter om een vinger aan de pols te houden bij hun klanten. De Nederlandse ondernemer Marc van der Chijs werd onlangs ongevraagd door KLM omgeboekt van economy naar business class, nadat hij op Twitter zijn ongenoegen over de service van de luchtvaartmaatschappij had geuit.
    Even een twitter accountje aanmaken dus. :)

Leave a comment:

• Plane
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door NICO! Bekijk bericht
    En ik weet zeker dat mijn vrouw en kind naast me zitten!!
    Niet dat dat garantie's bied voor een prettige vlucht, maar goed.... :-)

Leave a comment:

• NICO!
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
    dus NICO dat wordt dus toch weer dat grote lijf van je in een stoel frommelen en maar hopen dat er geen vrouwelijke Amerikaan van 150kg en shag onder dr zweetoksels naast je komt zitten ;-)

Westkust of oostkust (hoop oost voor je anders is het een lange zit)

E
    Oostkust is zo 2001, natuurlijk de langste zit naar San Fransisco ;-)

En ik weet zeker dat mijn vrouw en kind naast me zitten!!

Leave a comment:

• TSM
    replied
    non refundables zijn spotgoedkope tickets met bepaalde spelregels.
    achteraf de spelregels wijzigen is niet aan de orde.
    pech gehad dus.

dus NICO dat wordt dus toch weer dat grote lijf van je in een stoel frommelen en maar hopen dat er geen vrouwelijke Amerikaan van 150kg en shag onder dr zweetoksels naast je komt zitten ;-)

Westkust of oostkust (hoop oost voor je anders is het een lange zit)

E

Leave a comment:

• NICO!
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
    hier niet denk ik, maar je kan ff op DF vragen. :)
    Ik ga nog liever in het bagageruim zitten........

Leave a comment:

• SchnitzelStephan
    replied
    hier niet denk ik, maar je kan ff op DF vragen. :)

Leave a comment:

• NICO!
    replied
    Heeft er iemand nog connecties ergens om dit (tegen alle regels in) voor elkaar te krijgen?

Leave a comment:

• NICO!
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Non-refundable tickets. Die zijn het goedkoopst, en dus het minst flexibel. Niks mis mee, zo vlieg ik ook. Je kunt er alleen na boeken geen zak aan wijzigen.
    Ja, die verklaring kreeg ik ook. Ik snap dat refundable tot op zekere hoogte ook nog wel, als je wat anders wil of een andere bestemming. Maar ik wil bijbetalen voor duurdere stoelen (in hetzelfde vliegtuig) die moeilijke te verkopen zijn en 4 goedkope stoelen achterlaten (in hetzelfde vliegtuig nota bene) die ze veel makkelijker verkopen.

Leave a comment:

• Jasper
    replied
    Non-refundable tickets. Die zijn het goedkoopst, en dus het minst flexibel. Niks mis mee, zo vlieg ik ook. Je kunt er alleen na boeken geen zak aan wijzigen.

Leave a comment:

• NICO!
    started a topic Wat een pennenlikkers zeg....

Wat een pennenlikkers zeg....

Bij Arke en KLM.

De familie vliegt binnenkort naar de VS en dacht, na een meevallertje, zullen we eens gek doen en World Business Class vliegen. (lekker 3x modaal faken)

Kunnen we gewoon de tickets niet omzetten........ er is plaats, we willen betalen, maar de regeltjes zeggen dat we de tickets die we al hebben niet kunnen upgraden. Oh, het kan wel, maar dan zijn we de kosten van de oorspronkelijke tickets kwijt en moeten we weer de volle mep betalen voor de nieuwe tickets.....??????????????? (Dat noem ik pas zakken vullen)

Iemand die het begrijpt, moet het me maar eens uitleggen. Het is Arke en de KLM nog niet gelukt om een aanvaardbare verklaring te geven wwaarom ze mijn geld niet willen hebben op een normale manier.
Working...
X