Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horloge importeren uit de VS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Horloge importeren uit de VS

Weet iemand een manier om een horloge uit de US hier te krijgen zonder allerlei belachelijke invoerrechten en belastingen te moeten afdragen? Het gaat om een horloge voor prive gebruik, te kopen bij www.watches88.com

Het betreffende horloge is daar 33% goedkoper, en dat is toch nét de moeite vh onderzoek waard...
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Tja, als gift met een value van 25$ laten versturen?
    En dan hopen dat het goed gaat.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Als je horloge dan tijdens transport zoek raakt krijg je ook 25$ uitgekeerd van je verzekering.

BTW + invoer komt ongeveer op 25% neer.

Bij lagere bedragen wordt je nog meer genaaid (in mijn geval door UPS) die op een bedrag van 10,30 euro aan BTW en invoerrechten 10 euro EXTRA rekende voor 'verwerkingskosten'. Op grote bedragen boeit dat niet maar spul onder de 100 USD wordt dus opeens een stuk duurder.

PS als je iets uit de states haalt en 't gaat kapot weet je dan zeker dat je bij een nederlandse winkel 't ding kan laten fixen binnen je garantie ?

Comment

Ik bestel binnenkort weer een serieus zakmes uit de States. Gaat meestal goed met de douane, maar heb ook wel's moeten bijlappen. Was niet leuk. Hopen dat 't deze keer weer goed gaat... Chris Reeve Small Sebenza met exotische houten inleg (African Blackwood) in de heften. Kost me omgerekend zo'n E300,- incl. porto en bij bestelling bij een winkel in NL zo'n E650,-. Is toch wel de moeite...

Dus ja, die douane - 't blijft gokken.
        Clio Mexx 1.4 '97
        Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

*klikt eerste link aan*

*ziet submodale klokken met ultralage patsfactor*

*klikt meteen weer dicht*

;-))
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Is dat zo met die BTW en invoerrechten???

Kan het mij niet herinneren iig, terwijl ik toch al div. keren kleding, schoenen, zonnebril en nog wat ongeregeld spul in de USA heb gekocht en op laten sturen.
            Was muv de portokosten exact het bedrag wat op de desbetreffende site vermeld stond.
            2 x ouwe premium meuk
            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
              Is dat zo met die BTW en invoerrechten???

Kan het mij niet herinneren iig, terwijl ik toch al div. keren kleding, schoenen, zonnebril en nog wat ongeregeld spul in de USA heb gekocht en op laten sturen.
              Was muv de portokosten exact het bedrag wat op de desbetreffende site vermeld stond.
              Dan heb je geluk gehad en is jouw pakketje niet onderschept.

Tot 22euro vrij van douane kosten en BTW.
              Tot 150euro vrij van douane kosten, maar wel BTW betalen.
              Daar boven douane kosten + BTW betalen.

Neem je iets mee in het vliegtuig is het tot 430euro vrijgesteld van beide.

Comment

Ha, die Gummers;

Waardevolle spullen uit de States over laten komen is inderdaad vaak een loterijtje, vooral als je met de opgegeven waarde rommelt. Misschien kent Boertje iemand die binnenkort uit de VS komt overgevlogen?
                Scherven brengen gelul.

Comment

Wel iemand die er naartoe vliegt, helpt dat ook?

Ik heb wat rondgebeld in Nederland en een juwelier gevonden die me 20% korting wil geven ---> klaar :-)
                  Let's kick some ass and chew bubblegum...
                  ----------------------------------------------------------------------------
                  '71 Alfa Romeo Giulia Super
                  '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                  '00 BMW E39 528iA Touring
                  '06 BMW Z4M Roadster
                  '96 BMW E36 328i trackracer
                  '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Da's ook een goeie. Afaik zit op juwelen e.d. 50% marge, klopt dat watchmaker ?

Comment

Working...
                    X