Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Finale Wimbledon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Finale Wimbledon

Zo. Ik denk ook even naar een potje tennis te kijken "om even te zien wie nu weer op gras gaat winnen". Sjemig de pemig wat een fraaie pot, wat een games. Ik was op de hand van Roddick maar Federer was gewoon een tik beter. Net niet genoeg om veel te breaken waardoor 't zo lang duurder maar goed. Aan Federer zag je na die 4+ uur bijna niks, alsof ie een half uurtje had hardgelopen.

Supergame. En na z'n speech ging hier de bliksem los, de satelliet viel uit, game set & match precies op tijd ;)

Net thuis na een lange reis (nota bene uit Zwitserland) zag ik alleen de laatste game. De prestatie van Roddick is hier een beetje ondergesneeuwd denk ik. Wat als je een 14-16 tie-break speelt tegen Roger Federer, dan kun je heeeeel goed tennissen.

Comment

Nou, hier kwam de bliksem net iets te vroeg! :)
      Bij 7-7 in de laatste set ging get mis, haha! Gelukkig had de eigenaar van de kantine zijn laptop bij zich en hebben we via internet verder kunnen kijken.
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
        Net thuis na een lange reis (nota bene uit Zwitserland) zag ik alleen de laatste game. De prestatie van Roddick is hier een beetje ondergesneeuwd denk ik. Wat als je een 14-16 tie-break speelt tegen Roger Federer, dan kun je heeeeel goed tennissen.
        Idd. Laatste paar punten van federer waren wat unlucky. Voor 't zelfde geld hadden ze doodleuk tot de 30-30 door kunnen gaan hoewel ik denk dat Roddick er meer doorheen zat dan Federer. Sjemig wat een robot is dat.

Comment

Isner - Mahut. Hele avond lopen kijken. En de match was gister ook al aan de gang.

Wat staat het nu?
          Beide 2 sets

En 59 -59 in de 5e.

Wedstrijd stilgelegd wegens zonsondergang. Dat die gasten niet dood neervallen van de vermoeidheid, echt indrukwekkend.

Morgen verder. :-)

Comment

Ik heb het ook zitten kijken met zappen naar het voetbal af en toe. Echt een bizarre partij.

Groet
            GJ

Comment

Ja gaaf man!!! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ongekend wat een prachtig duel. Dit had alles in zich, je zag de vermoeidheid en de strijdkracht.

Mooi ook dat ze het aan het einde niet eens waren over het stoppen of niet, dat hoort er allemaal bij. Hoe laat beginnen ze weer vandaag?

Comment

Gister ook een stukje zitten kijken. Indrukwekkend hoe ze nog best aardig tennis konden laten zien.

en dan vandaag binnen een kwartiertje 61-59 maken. Dat zou wel een anticlimax zijn. :)
                  Forza!

Comment

Ik geloof dat ze ditkeer het zekere voor het onzekere nemen en ze om 11.00 uur (GST) op de baan zetten. Kunnen ze er weer ruim 10 uur tegenaan voordat het weer donker wordt. ;-))

Saillaint detail. De winnaar van dit duel moet eigenlijk vandaag tegen Thiemo de Bakker spelen. Ik vraag me af hoe ze dat oplossen.

Groet
                    GJ

Comment

Op het speelschema van Wimbledon zie ik dat ze niet voor 15:30 starten (UK time).

Comment

Dat is dan veranderd na gisteravond (de melding kwam van de BBC). We logisch eigenlijk. Ze moeten wel wat recuperatietijd krijgennatuurlijk.

Groet
                        GJ

Comment

*schop*

Kunnen we inmiddels vaststellen dat het tijdperk Federer voorbij is?

Die is ook alweer 30 jaar, en dan ben je natuurlijk op tennisgebied in de herst van je sportcarriere...
                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Op Rolland Garros speelde hij nog briljant tennis. Ja, de overmacht is voorbij maar hij verkeert nog steeds in bloedvorm. Er gaan denk ik nog wel wat grand slam overwinningen komen voor Fereder.

Comment

Federer heeft genoeg kwaliteit om nog één of twee slams te winnen, maar ik zie ook niet zo snel meer gebeuren dat hij opnieuw nr. 1 wordt.
                              2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Federer is duidelijk over zijn hoogtepunt heen. Heeft de afgelopen jaren op Wimbledon verloren van Berdych en Tsonga, dat zijn, met alle respect, niet de jongens tegen wie je er als Federer uit wil vliegen!

Maar zijn halve finale op RG tegen Djokovic daarentegen was van een andere wereld, met name de 4e set. Onwaarschijnlijk goed tennis. De finale op Wimbledon vond ik niet echt spannend, zat eigenlijk geen spannende set tussen (maar 1 x 4-4-stand). Djoko was in set 2 wel errug goed! Verdiende winnaar die het recept heeft gevonden om Nadal te verslaan.

Comment

Working...
                                X