van de week weer eens een spaarlamp kapot bij vriendin. maar eens een nieuwe gaan halen
ik zag dat er tegenwoordig ook ledlampen als spaarlampen worden aangeboden
verbruiken 5 maal minder stroom als de klassieke spaarlamp
en zouden 10 maal langer mee moeten gaan (nou heb ik in een relatief korte tijd al wat kapotte spaarlampen gehad ) dus ik dacht laat ik het eens proberen
aanschaf koste ie net geen tientje ,maar dat moet zich terugverdienen door verminderd stroomverbruik en langere levensduur
ik moet zeggen prima ding zover, mooier licht dan de klassieke spaarlamp , rustiger voor de ogen (klassieke spaarlamp is een soort knipperende mini tl )
en lamp blijft koud 22 leds die door het omhulser versmelten tot optisch 1 lichtbron
iemand anders ook zon lamp in bezit?
als er veel meer verkocht van gaan worden, gaat de prijs vanzelf naar beneden
ik zag dat er tegenwoordig ook ledlampen als spaarlampen worden aangeboden
verbruiken 5 maal minder stroom als de klassieke spaarlamp
en zouden 10 maal langer mee moeten gaan (nou heb ik in een relatief korte tijd al wat kapotte spaarlampen gehad ) dus ik dacht laat ik het eens proberen
aanschaf koste ie net geen tientje ,maar dat moet zich terugverdienen door verminderd stroomverbruik en langere levensduur
ik moet zeggen prima ding zover, mooier licht dan de klassieke spaarlamp , rustiger voor de ogen (klassieke spaarlamp is een soort knipperende mini tl )
en lamp blijft koud 22 leds die door het omhulser versmelten tot optisch 1 lichtbron
iemand anders ook zon lamp in bezit?
als er veel meer verkocht van gaan worden, gaat de prijs vanzelf naar beneden
Comment