Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airmiles, wat doe jij ermee?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Airmiles, wat doe jij ermee?

Laatst zat ik te kijken naar de airmiles die ik had gespaard. Doe er eigenlijk nooit iets mee. Jullie wel? Ik blijf 't één grote oplichting vinden, maar goed... ik heb ze toch.

Keertje weekendje Barcelona tussendoor (kun je max 3000 airmiles op inwisselen) lijkt me leuk. De rest bewaar ik wel voor een vlucht naar Japan, waar ik heel graag heen wil.

Iemand andere tips wat je met je airmiles kunt doen/kopen?

Welke airmiles heb je het over ???

Die van AH en Shell of van de KLEM/ERFRANS ???
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Gewoon die stomme airmiles, van de AH/Shell/V&D/Praxis enzo.
      Je weet wel, als je een ticket koopt lever je 10 jaar gespaarde airmiles in, betaalt wat bij en dan ben je duurder uit dan een normale aanbieding. ;)

Comment

Oh, die...

bij een actie van Appie of Praxis inleveren, op "troep" die je toch al moest hebben..;-)

Shell tank ik al tijden niet meer...

Comment

13.519 Air Miles

En geen idee wat ik er mee moet.

Misschien een BBQ uit de Airmilesshop, zoiets.

Comment

Het is natuurlijk een beetje 'sigaar uit eigen doos' systeem.
            Aan de andere kant, het kost je verder niets om te sparen en je kan toch ook laten uitbetalen? Sterker nog, als je niet spaart, betaal je wel mee aan de kado's van degenen die wel sparen. Als je dan iets koopt met je punten voor een 'verkoop adviesprijs' die 2x te hoog is, maakt mij niet zoveel uit. Het blijft 'gratis'.

Ik heb zelfs 3 van die passen, Total Powerpoints, FreeBees en Airmiles.
            Een FreeBees pas is trouwens gratis, die anderen kosten 2,5 euro.

Die Total pas gebruikte is toen ik nog op LPG reed. Dat was de goedkoopste pomp in de buurt en toevallig een Total. Met LPG geen de liters natuurlijk hard.

Nu rijdt ik op Euro95 en BP en Shell zijn de 2 goedkoopste tankstations op mijn dagelijkse route. De Shell is 5 km van mijn werk, de BP op 500m van mijn huis.

Comment

Aha, weer een patsdraadje en nu dan over het aantal Air Miles.

Arjan 13.519
              John 17.401

Jaja, ga daar maar overheen:-)
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

AIR MILES SALDO*: 38554

Amateurs........hier.
                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Wat mij betreft mogen die spaarsystemen de prullenmand in. Ik weiger er aan mee te doen en het kost me wel geld.
                  Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                    AIR MILES SALDO*: 38554

Amateurs........hier.
                    Niet alleen de oudste hier, maar ook nogeens de grootste patser :-))
                    2 x ouwe premium meuk
                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Leg eens uit waarom het je geld kost?
                      Als dat zo is, stop ik er mee.

Comment

Voor jou is het een sigaar uit eigen doos, dus voor jou maakt het niet veel uit*. Het vervelende voor mij is dat ik ook aan jouw doos mee betaal. :-)

*= Al denk ik dat als je echt de keuze had, je liever de korting en echt vrije keuze had.
                        Every second of your life is a part of your song

Comment

Eens, maar daarom doe ik dus wél mee, omdat je toch aan het spaarsysteem meebetaalt. Of je nu spaart of niet.
                          Nu ben ik tegenwoordig ook zo'n verwende leaserijder en oppurtunist pur sang, want mijn werkgever betaalt de brandstof en ik ontvang de Airmiles.
                          Wanneer ik mijn eigen auto's volkiep, dan heb ik liever de korting aan de pomp inderdaad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                            Niet alleen de oudste hier, maar ook nogeens de grootste patser :-))
                            Kappen jij hé, anders pleur ik je van de vriendenlijst af.....shit dan is die lijst weer leeg :-)
                            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                              Kappen jij hé, anders pleur ik je van de vriendenlijst af.....shit dan is die lijst weer leeg :-)
                              Oh ja, vergeten we niet iemand ouwe bromsnor?? ;-)
                              The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Hé prutsers,
                                als jullie nu even uitzoeken wat je er allemaal mee ken doen en ken krijgen laat het dan even weten !!
                                Ken ik die 58.556 airmiles even inwisselen !!

Beetje rap als het ken !!

S.

Comment

Nul. Wat kan ik daar voor halen?

Comment

Ik doe niet aan airmiles en ik ben er trots op.
                                    Spaar gewoon nog zegels bij de Shell. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

ik heb er laatst 100 euro korting mee gekregen op een vlucht naar Peru
                                      en ik heb een keer een ballonvaart gedaan

verder is het gewoon onzin die airmiles.
                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                        Ik doe niet aan airmiles en ik ben er trots op.
                                        Spaar gewoon nog zegels bij de Shell. :-)
                                        Maar die spaar ik ook :-).

Comment

Maglite, als ze die nog hebben. Heb toen zo'n grote gehaald in de airmileswinkel voor 10,000 punten als ik het me goed herinner

Comment

Inmiddels weer 300 Euro aan Freebees..

En zo'n 40000 Esso extra-punten oftewel zo'n 400 Euro aan Bijenkorfcadeaucards..

Comment

Kunst, je reed toch een halfjaar in een benzine V8 ?

Comment

Zoiets ja.....

Wel 2x per dag tanken he, anders schiet het niet op met de 36 extra Freebees per tankbeurt.

Comment

Uhmmm, mijn kont afvegen? Ik vind het de grootsts mogelijke onzin om dat soort dingen te "sparen" freebees, airmiles...whatever...is gewoon een middel om je terug te laten komen naar dat concern...ik spaar niets behalve euro's!! :-)
                                                  The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
                                                    Uhmmm, mijn kont afvegen? Ik vind het de grootsts mogelijke onzin om dat soort dingen te "sparen" freebees, airmiles...whatever...is gewoon een middel om je terug te laten komen naar dat concern...ik spaar niets behalve euro's!! :-)
                                                    No shit. Maar als ik er toch al frequent kom, why not?
                                                    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Uhm, ik heb airmiles met 6 cijfers geloof ik....zal eens kijken hoeveel het exact is.
                                                      Ik spaar al eeuwen airmiles en heb ze nog nooit gebruikt. 50k per jaar rijden helpt ook btw :-)
                                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Auto wassen grondig wassen in de wasstraat voor 1000 airmeilen
                                                        ----------------------------------------------------
                                                        F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
                                                        ----------------------------------------------------

Comment

Ik spaar niets waarvoor ik mijn gegevens/koopgedrag af moet geven.
                                                          Shell-zegeltjes dus :)
                                                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                                            Ik spaar niets waarvoor ik mijn gegevens/koopgedrag af moet geven.
                                                            Shell-zegeltjes dus :)
                                                            Alles op het adres van de buren...

Bonuskaart van Appie ook anoniem, en betaal contant bij Appie.

Comment

Dat hangt er vanaf natuurlijk welk bedrag: Is het 14,23 gaan we pinnen, is het 11,52 dan contant natuurlijk :-).

Comment

Nee, alles contant he.

ik heb niet voor niets een aluhoedje gekregen....

Comment

Working...
                                                                X