Nou, het is kwart over 5, vrijdagmiddag. En het is heel rustig op het forum, geloof dat er rond 4 uur nog iemand gepost heeft en dat was het dan. Pfff, fukin ambtenaren :)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ambtenaren forum hier.
Collapse
X
-
Zal ik vertellen over hoe ik de oude accu van de 320i bij wil bouwen in de 205 als stroombron voor de lamp, koelbox en navigatie die we mee gaan nemen op de kampeervakantie in het zwarte woud die mijn vriendin en ik voor eind van deze maand hebben geboekt?Good. Bad. I'm the guy with the gun.
Comment
-
Het ergste zijn mensen die heel graag ambtenaren zouden willen zijn, maar niet naar huis kunnen vanwege de files en dan overal maar gaan roepen dat ze zo hard werken...
:o)BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk berichtNou, het is kwart over 5, vrijdagmiddag. En het is heel rustig op het forum, geloof dat er rond 4 uur nog iemand gepost heeft en dat was het dan. Pfff, fukin ambtenaren :)
Dat is al jaren zo, met Jasper voorop."Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
-
Hoezo ambtenaren? Die zouden vóór vier uur al zo veel tijd over hebben gehad dat ze de hele 2e Kamer hadden volgespamd. Ik zou juist zeggen: wát een hardwerkende loonslaven hier, dat ze op vrijdag pas tegen zessen de tijd hebben om eindelijk iets vanaf hun werk te posten! :)
*is hard toe aan een borrel, maar moet nog even door*Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door htt-thalan Bekijk berichtWaarom zou iemand ambtenaar willen zijn?BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ___jc___ Bekijk berichthet ergste zijn mensen die heel graag ambtenaren zouden willen zijn, maar niet naar huis kunnen vanwege de files en dan overal maar gaan roepen dat ze zo hard werken...
:o)Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk berichtOmdat ze lui zijn, ze liggen het liefst de hele dag op hun bed te stinken, tot het geld hen met bakken aangedragen wordt.Good. Bad. I'm the guy with the gun.
Comment
-
Ha, die JC;
Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk berichtOmdat ze lui zijn, ze liggen het liefst de hele dag op hun bed te stinken, tot het geld hen met bakken aangedragen wordt.Scherven brengen gelul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door htt-thalan Bekijk berichtZei Hans Teeuwen dat niet over allochtonen? Ik denk dat je in de war bent. Allochtonen en Ambtenaren liggen mekaar over het algemeen niet echt :-)"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door htt-thalan Bekijk berichtZei Hans Teeuwen dat niet over allochtonen? Ik denk dat je in de war bent. Allochtonen en Ambtenaren liggen mekaar over het algemeen niet echt :-)
@Hans, huh ik dacht dat je gewoon hier je roots had liggen?BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Tja, er zijn ook nog mensen die op het werk helemaal geen tijd hebben om Gummen bij te lezen, laat staan te posten.* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Semi ambtenaar meldt zich.
Aan het einde van de dag nog even een bespreking over het in te voeren flexibele studiesysteem met een verantwoordelijk clustermanager die op de laatste dag voor zijn vakantie nog even de verhuizing van de mediatheek moest regelen. Pff discussie van een half uur in anderhalf uur gedaan omdat we telkens gestoord werden. Drie keer door mensen die 'toch even goede vakantie komen wensen'.
Maar ja om dan te zeggen "regel jij het ff, ga ik ondertussen ff forummen"...
Vervolgens lekker aangesloten in de file.Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk berichtZo, vanochtend in allerlei Hybride prototypes gereden. Half twee vanuit Parijs weer richting NL, 6uur later thuis. Geen laptop, wifi of blackbetty aan boord.The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk berichtTja, er zijn ook nog mensen die op het werk helemaal geen tijd hebben om Gummen bij te lezen, laat staan te posten.BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
Comment