Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je te doen om twee uur 's nachts?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb je te doen om twee uur 's nachts?

Paco, genoeg....die is traaaaaaaaaaaaaaag, van nul tot honderd in een half uur of zoiets.

Motroosje, stille genieter, is er wel maar laat zich niet horen.

Plane, hyper, kan niet typen maar spammed wel! :-)
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Zeg, je bent weer lekker aanwezig hier he :-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Yippikajee...hee iemand moet dit duffe forum toch tot leven wekken? :-)
      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Drank maakt meer kapot dan bier goed kan maken...
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Nah die tijd heb ik gehad, daarom een tijd stil geweest. Maar helaas voor jullie, ik ben er weer... :-)

Comment

Motroosje weg...

Paco...is er wel durft niets te posten...

John...schrikt zich he laplebbie omdat z'n gsm herrie maakt midden in de nacht! "nee bep, dat was buiten, ik doe niks!!" hahaha

Comment

kijk en post wel hoor af en toe ;-)
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
              X