Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hypocriete relnicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hypocriete relnicht

Ja, als motroosje het niet doet, moet ik het toch wel doen, niet?

Het gaat over hem hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Albert_Verlinde

Die hypocriete relnicht die z'n geld ermee verdient door kwijlend als een volgezogen spons achter tweederangs-beroemdheden aan te lopen en hun privébeslommeringen breed uit te meten in dat kutprogramma van RTL4.

Nou most ik 'm sowieso al niet.

Maar met z'n reactie op die BNN-stunt valt ie natuurlijk helemáál door de mand hč. Zelf wel lekker in andermans leven zitten wroeten, maar zodra ze het bij hem doen, moet het direct per kort geding worden verboden.

God wat kijk ik neer op dat soort mensen. :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Haha, aardig verwoord en helemaal eens. :)
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Lik op stuk beleid. Ben ik helemaal voor :).
      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Ik vind iemands gesprekken binnenskamers afluisteren toch wel wat verder gaan dan ranzige foto's en public schieten of sappige verhalen afdrukken in het prive suffertje...
        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ik gewoonlijk ook.

Maar als iemand geld verdient met het openbaar maken van andermans privéleven, vind ik dat hij niet moet zeuren als anderen ook eens in zijn leven gaan wroeten.

Want als die Verlinde in plaats van een vaag filmpje uit een parkeergarage een geluidsopname zou hebben gehad van Yolanthe die in de slaapkamer van Wesley door de heer des huizes helemaal wordt uitgewoond, weet ik ZEKER dat ie 't openbaar had gemaakt.
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Helemaal eens Brun.
            En dat dat gekwijl over dat kort geding........Brrr
            Albert en zijn man.........flikker op man, alhoewel ik me besef dat die zin juist niet op zijn plaats is :-)
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
              Ik gewoonlijk ook.

Maar als iemand geld verdient met het openbaar maken van andermans privéleven, vind ik dat hij niet moet zeuren als anderen ook eens in zijn leven gaan wroeten.

Want als die Verlinde in plaats van een vaag filmpje uit een parkeergarage een geluidsopname zou hebben gehad van Yolanthe die in de slaapkamer van Wesley door de heer des huizes helemaal wordt uitgewoond, weet ik ZEKER dat ie 't openbaar had gemaakt.
              Dan was er waarschijnlijk ook een rechtzaak geweest. Zulke dingen gaan nu eenmaal te ver...

Comment

Ha, die Gummers;

Voorlopig heeft'ie het wel voor elkaar dat er zelfs op een van de meest verlichte podia van de moderne publieksmedia aandacht aan dit non-item wordt verspild. Shame on you, Brun!

[is het stiekem wel heel erg met Brun eens....]

;-)
                Scherven brengen gelul.

Comment

Ik maak dus onderscheid tussen het maken van en public foto's of het opnemen van prive gesprekken.....is imo iets intiemer.

Ben geen fan van AV maar hij heeft wel een punt.

Comment

Ha, die CM;

Natuurlijk kan het niet en is het goed dat er een gerechtelijke uitspraak op volgt, maar Verlinde is wel de laatste die hierover mag janken. Zo mag Wilders straks ook best verlangen dat de allochtonen die hem op zijn muil tikken gestraft worden, maar als je zelf met modder gooit moet je niet gek opkijken dat je vroeg of laat stront terug krijgt en een potje gaan lopen miepen.
                    En in beide gevallen hebben de heren een flinke knots in de boks van alle extra aandacht die er wordt gegenereerd. Bah.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Of je nou fulmineert op schending van privacy, allochtonen of BMW's etc. modder zal er altijd gegooid worden.

Maar ik denk dat schending van privacy toch wel het laatste doorbrekende taboe zal blijven.

Comment

Ha, die CM;

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                        Of je nou fulmineert op schending van privacy, allochtonen of BMW's etc. modder zal er altijd gegooid worden.

Maar ik denk dat schending van privacy toch wel het laatste doorbrekende taboe zal blijven.
                        Als je in deze tijd van bestanden koppelen, electronische massadossiervorming en afluisteren en filmen van Jean et Alleman nog denkt dat dat een taboe is; sweet dreams....
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Stiekem filmen, maar ook iemand afluisteren zonder reden is nog steeds strafbaar. Bescherming van persoonlijke gegevens is idd een ander verhaal en daar zullen we mee moeten leven.

Comment

Ha, die CM;

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                            Stiekem filmen, maar ook iemand afluisteren zonder reden is nog steeds strafbaar. Bescherming van persoonlijke gegevens is idd een ander verhaal en daar zullen we mee moeten leven.
                            Ik denk niet dat die bewakingscamera's iets strafbaars doen en afluisteren kan de OvJ per geval goedkeuren. En bij het opgeven van die andere vrijheid leg je je wel heel makkelijk neer. Zeker geen bezwaar tegen het EPD aangetekend?

Salut. Moet vroeg op.
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Imho is er toch een duidelijk verschil tussen een opname van een bewakingscamera op publiek terrein en een afluisterapparaat wat in je huis wordt geplaatst.

Als ze een afluisterding in een lantaarnpaal voor het huis van Albertus hadden geplaatst dan was 't imho gelijk geweest. Zelfs al zou dat afluisterding door het glas heen (dat kan met LazerStralen) afluisteren.

Comment

Ha, die M4;

Is natuurlijk ook van een andere orde, maar waar het mij om gaat is dat de acceptatiegraad op privacygebied wel erg makkelijk opschuift.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Nederland mag niet weten dat AV in de afgelopen periode vreemd is gegaan.

Boeiend.....
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

gewoon stalken die arrogante relnicht
                                    een kwal is het bah
                                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                                    X