Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klus/design: Wandcontactdozen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Klus/design: Wandcontactdozen

Als je dacht dat het niveau niet lager kon, komt ie

Keuken bijna klaar, maar waar vind ik simpele strakke wandcontactdozen?
    fka v164

http://www.unplggd.com/unplggd/diy-p...malists-051111 :)
    2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Vraag Daniel even of 'ie even komt logeren... je bent een dagje niet thuis en die contactdozen zijn allemaal vervangen. En je plintjes geplakt. ;)

Ik wilde zelf van die old school schakelaars zoals in oude (race)auto's zitten, maar het werden toch van die basis dingen.

Comment

Mooi Wooter, moet ik alleen k alle stekkers gaan vervangen :-)
        fka v164

Comment

Wat ik als het even kan altijd voorschrijf in projecten zijn de WCD's van Jung type LS 990 Alpine wit. Eenvoudig en strak. Ook in RVS en aluminium te verkrijgen. Is een typisch architecten merk dit
          Last edited by AJB; 20-07-09, 10:21.
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Gammel?
            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Bij de Gamma heb je echt alleen maar meuk, waar je teveel voor betaalt, niet wat AJB laat zien. Been there ... ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                Wat ik als het even kan altijd voorschrijf in projecten zijn de WCD's van Jung type LS 990 Alpine wit. Eenvoudig en strak. Ook in RVS en aluminium te verkrijgen. Is een typisch architecten merk dit
                Als je 'jaloeziemanagement' ziet staan, dan weet je het wel, niet? :)
                Whoehahaha.

Anyway, zijn de dozen zelf al ingebouwd? Welk systeem zit er achter?
                Als je nog geen dozen in de muur hebt, kan je BTicino gaan. Nadeel is hun 'eigen' systeem waar allen hun dingen op passen. NIKO is meer budget en standaard systeem, en maakt de laatste tijd ook mooie dingen. Geen idee hoe het in NL zit, maar dat zijn zo'n beetje de standaarden in BE.
                Rock on. RS.

Comment

Dit vind ik dan wel weer mooi: http://www.mysterious.be/

Comment

Dit kan je ook bij de gamma bestellen, niet duur, wel strak en goed spul:

http://www.automation.siemens.com/et...miro_color.htm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht
                      Dit vind ik dan wel weer mooi: http://www.mysterious.be/
                      Wow, dat is gaaf!
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ja, dat komt dus lekker in dat huis van me :)
                        2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Leidingzoekers!! Prrrrimaaaah Leidingzoekers! Vierrr halen, drrrrie betalen! Mensen, komt dat ziennnn! 't Moet allemaal weg! Leidingzoekerrrrrrs!!!
                          You know that reality is immaterial

Comment

Jung vind ik mooi. Dat mysterious is ook mooi, maar als ik nieuw ga bouwen oid, is nu geen optie. De siemens schakelaars passen wel weer goed bij de afzuigkap, ook siemens :-)
                            fka v164

Comment

Working...
                            X