O, was dat 't? Ik zag John al op Schiphol staan, vrolijk zwaaiend met een ticket naar de Malediven, met dank aan de donateurs...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Maintenance gedurende de hele nacht? Nou ja, hart voor de zaak, zal ik maar zeggen :D
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Met zo'n lange downtime neem ik aan dat er nu vier gouwen CPU's inhangen en dat er een videokaart met MINIMAAL 256 MB inzit?? :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Vanmiddag is er een stroomonderbreking geweest in het server rack waar ook de gummen.org machine in hangt.
Vanavond/Vannacht wordt daarom preventief de gehele stroomvoorziening in dit rack vervangen.
Tussen 23:45 en 00:30 zal gummen.org daardoor niet bereikbaar zijn.
Zie mail provider:
Beste klant,
op 15-10-2008, tussen 23:59-00:30 zal er onderhoud aan de powerbar in rack 54 plaatsvinden.
De reden voor dit onderhoud is dat wij een stroom onderbreking hebben gedetecteerd. Na een onderzoek van onze technici hebben wij besloten om de powerbar preventief te vervangen. Tijdens het onderhoud zal een paar minuten de stroom op het rack uitgaan, na de vervanging zal onze technici de servers controleren zodat deze niet in de bios blijven hangen.
Wij willen u aanraden om rond 23:55 uw server het shutdown commando te geven, dit zal het weer aanzetten van de servers na het onderhoud versoepelen.
Waar zouden we zijn zonder de powerbar in rack 54...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment