Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allochtoon-o-meter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Allochtoon-o-meter

http://www.geenstijl.nl/paginas/mijn...?postcode=3025

Dit is de GeenStijl Allochtoon-O-Meter.

De werking is simpel. Tik je postcode in en je weet met hoeveel buren je binnenkort lekkere buitenlandse recepten kunt uitwisselen. De cijfers zijn afkomstig van het CBS en bijgewerkt tot 1 januari 2007. Onder niet-westerse allochtonen verstaat het CBS bijvoorbeeld Afrikanen en Mexicanen. Oezbeken, Polen en Russen zijn 'wel-westerse allochtonen' dus die tellen we niet mee.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

10,8% bij mij, vrijwel allemaal Japanners trouwens. De gang related drive by's zijn hier niet van de lucht.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

6%. Deze korenwolf heeft dus makkelijk praten. :)

Maar goed, 1069 was mijn vorige postcodedistrict, dus dat compenseert 't weer een beetje.
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Hmm, 2.1%....ik had 't eigenlijk nóg lager verwacht! Ik kan me in mijn buurt echt bijna geen enkele allochtoon bedenken die hier woont.
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

Mijn wijkie:

In Rotterdam (regio 3027) woonden op 30 september 2007 9170 mensen, waarvan 7230 niet-westerse allochtonen (78.8%).

Is inmiddels meer trouwens.

Kwam deze nog tegen:

In Pekela (regio 9662) woonden op 30 september 2007 20 mensen, waarvan 0 niet-westerse allochtonen (0%).

Moet je wel ff naar Oost Groningen gaan.

Comment

Goeie kans dat bepaalde postcodes in Wassenaar ook 40+% allochtoon zijn, volgens deze definitie. Je kunt er verder niks mee.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
              Goeie kans dat bepaalde postcodes in Wassenaar ook 40+% allochtoon zijn, volgens deze definitie. Je kunt er verder niks mee.

In Wassenaar (regio 2241) woonden op 30 september 2007 9765 mensen, waarvan 720 niet-westerse allochtonen (7.4%).

Ik weet dat er in Wassenaar een hoop Shell-medewerkers wonen. De zg. "expats" en nog een plukje ambassadepersoneel.

Comment

6,7%. Klopt wel met mijn gevoel. In haarlem (in onze buurt) wonen weinig allochtonen.
                Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

6%, maar alles wat aan de andere kant van het kanaal komt wordt al allochtoon genoemd....
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

In Utrecht (regio De Meern) woonden op 30 september 2007 10805 mensen, waarvan 590 niet-Westerse allochtonen (5,5%).

*schenkt schaterlachend een allochtoons biertje in*
                    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Tering... ...toch nog 34,1 %. Dan houden ze zich netjes schuil hier.

:-)
                      Clio Mexx 1.4 '97
                      Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

Tja Den Helder staat er wel een beetje bekend om: (4.8%).

Huh wat??

Oh wacht ff al die Antillianen hebben natuurlijk een hollands paspoort.
                        Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

4.2% hierzo.

M'n franse buurvrouw en haar Afghaanse buren zullen 't gemiddelde wel flink opkrikken. Schuin tegenover me wonen wat aziatische tiepes. Oei. Waarschijnlijk zit die 4.2% in m'n straat geconcentreerd ;)

Niks mee overigens. Beter dan de rest van de buurt die feestjes houden in de achtertuin tot 02:00 waarbij de jaren 80 volksmuziek uit jaren 90 ghettoblasters schalt terwijl de vuurkorven lustig afvalhout staan te verbranden zodat je huis vol met smerige rook staat. Ha.

De gabbers aan het eind van de straat zijn dit jaar wonderbaarlijk rustig. Normaliter kon je 300 meter meegenieten van Gabberhits XII en Hardcore-Never-Dies XXVII.

Heerlijke stemmingmakerij via GS weer.

Comment

REPOST

Maar hij was wel grappig.

Comment

50.8%....tja :-)
                              Let's kick some ass and chew bubblegum...
                              ----------------------------------------------------------------------------
                              '71 Alfa Romeo Giulia Super
                              '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                              '00 BMW E39 528iA Touring
                              '06 BMW Z4M Roadster
                              '96 BMW E36 328i trackracer
                              '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

0.9%... Had ik niet gedacht....

Comment

niet-westerse allochtonen (1.6%).
                                  Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Comment

43,8 procent.
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ha, die Brun;

Kunst; alles wat afgezien van Purmerend en Almere verder dan 25m buiten de gemeentegrens lligt geldt in Amsterdam als allochtoon.
                                      Zelf trouwens net gezien dat ik voor tweemaal de OWZ-waarde vier jaar geleden van 9,3 naar 10,5% ben geupgrade....
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
                                        6,7%. Klopt wel met mijn gevoel. In haarlem (in onze buurt) wonen weinig allochtonen.
                                        Same here. 6.3%.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                          Ha, die Brun;

Kunst; alles wat afgezien van Purmerend en Almere verder dan 25m buiten de gemeentegrens lligt geldt in Amsterdam als allochtoon.
                                          Zelf trouwens net gezien dat ik voor tweemaal de OWZ-waarde vier jaar geleden van 9,3 naar 10,5% ben geupgrade....
                                          Je bedoelt dat ik liefst 56,2 procent échte Amsterdammers in de buurt heb wonen?

Mijn god, Hansv, nooit geweten dat 't zo erg met Oost was gesteld...
                                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

40.9%
                                            2019 Volvo V60 T6

Comment

Ha, die Brun;

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                              Je bedoelt dat ik liefst 56,2 procent échte Amsterdammers in de buurt heb wonen?

Mijn god, Hansv, nooit geweten dat 't zo erg met Oost was gesteld...
                                              Ja, da's een beste schok, hè? Je zult voor een move upward toch echt naar De Baarsjes of De Pijp moeten; woont volgens mij geen enkele raszuivere autochtone Amsterdammerd meer.
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

20,5%
                                                En nee, ik hoor er niet bij ;)
                                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

2,1% hier? Ik heb ze in dit durp nooit gezien! Of het zou de chinees en de shoarmaboer moeten zijn. Maar dan kom je nog niet tot 2.1%.
                                                  ---------------------------
                                                  Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

In regio blahblah woonden op 30 september 2007 6195 mensen, waarvan 70 niet-westerse allochtonen (1.1%).

Ik WIN!! :-)
                                                    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                                      Ha, die Brun;
                                                      Ja, da's een beste schok, hè? Je zult voor een move upward toch echt naar De Baarsjes of De Pijp moeten; woont volgens mij geen enkele raszuivere autochtone Amsterdammerd meer.
                                                      Autochtone Amsterdammers zijn toch al dun gezaaid Hans in Amsterdam, 80 % is al jaren geleden al verkast naar Purmerend, Hoorn, Almere, Lelystad...
                                                      ;-)
                                                      Veritatis simplex oratio est

Comment

3.6% Gelukkig is de school van mijn kinderen iets zwarter dan dat (tegen de 10%). Moet er niet aan denken wat het hun wereldbeeld doet als ze op de Slegts Fir Blanke kakschool hadden gezeten.
                                                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Zou er ook een BMW-eigenaren-o-meter bestaan?

Comment

Ja die bestaat.

Het heet een allochtoon-o-meter. Zie eerder in dit draadje.

:-)

Comment

Gaan we Duts bashen vandaag? :)
                                                              You know that reality is immaterial

Comment

[Wacht hoopvol op Geelhoed die de (Wilders posts/allochtonenindex) - Index door gaat rekenen.]

Comment

Working...
                                                                X