Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waardetransport met pech

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Waardetransport met pech

Vandaag reed ik op de N11 en er stond een LaRo waardetransportvoertuig achterop de rijplaten een pechhulp oprijwagen (anwb denk ik). De bestuurder en bijrijder zaten er nog in, de anwb-er stond ernaast te bellen.

De lijken me toch vrij risicovolle pechsituaties, als je weet hoe de protocollen van die lui zijn (ik heb me daar ooit in verdiept toen ik ze secu rijinstructies moest geven). Die gasten mogen in ieder geval niet uit hun auto. Dus ik denk dat die ANWB-er even aan 't bellen was hoe ze dit gingen oplossen, want hij mag op zijn beurt geen mensen achterop zijn oprijwagen vervoeren. Ik ben benieuwd hoe dat is afgelopen.

Toch vroeg ik me af, je kunt in zo'n situatie de desbetreffende LaRo niet even naar de eerste beste Landrover dealer brengen, of wel? Alleswetende W220l, weet jij dat??? :)

"Alleswetende w220L", sohee, doet je huig al zeer??? :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

JB, broek zit nog dicht hoor....

Meest logische is dat de lokale sheriff wat manschappen inclusief koetsen stuurt en dat het transport onder begeleiding naar de thuislokatie retour wordt gebracht, LaRo geleegd wordt en vervolgens naar de LaRo-dealer gaat.
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Kan me niet voorstellen dat ze daar geen protocol voor hebben. Zal toch niet de 1e keer zijn.

Comment

Working...
        X