Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixies 13-10-09 @ HMH; gaan er nog gummers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pixies 13-10-09 @ HMH; gaan er nog gummers?

Gaan er nog gummers?
    Is voor mij echt jeugdsentiment. Erg gaaf dat ze op zo'n locatie komen spelen, dus gelijk tickets besteld toen het kon. Ben vooral benieuwd of ze er nog een beetje show van maken (ik verwacht wat dat betreft niet zo heel veel).

Mijn favorites:
    - where is my mind?
    - subbacultcha
    - tame
    - the sad punk
    “You’re gonna need a bigger boat”

Cool!
    Lijkt me wel gaaf ja.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Pixies lijkt me nou niet echt een band waarvan de show ertoe doet. Ik zou niet stilletjes kunnen zitten kijken naar wat er op het podium gebeurt...

Gigantic!
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik heb ze gezien een paar jaar geleden op Werchter, en ik moet zeggen dat het qua muziek natuurlijk geweldig was, maar qua show ... I don't know ... ze stonden daar toch een beetje alsof ze effectief per uur betaald werden om liedjes te spelen. Het hele 'we touren om te cashen maar hebben er niet zo'n lol in' straalde er wel vanaf. Maar ben benieuwd wat ze gaan doen met deze tour nu ... HMH is uitverkocht zeker?
        Rock on. RS.

Comment

Weet niet of het uitverkocht is.
          Pixies en "show" kan ik me i.d.d. weinig bij voorstellen. Aangezien ze wel in de HMH staan, vraag ik me daarom dus af hoe ze dat dus gaan aanpakken.
          De muziek alleen is voor mij genoeg reden om te gaan.
          “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Working...
          X