Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gratis tanken voor cowboys en kabouters
Collapse
X
-
*trekt nauwelijks gebruikt smurvenpak van zolder*Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
-
Hee verrek! Kijk eens bij de foto's, daar staan al foto's van bruidsparen bij en ik zweer je dat 1 van de bruiden sprekend op knot lijkt, Kid you not!
EDIT:
shell_foto.jpgLast edited by denheer; 29-07-09, 12:55.Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter
Comment
-
Ha, die Gummers;
Nou, lekker dan; Heemskerk is al voorbij (en ik had mijn trouwpak nog wel gepast), Zoetermeer is voor kabouters; gaat ook niet echt lukken, en de rest is tijdens mijn vakantie.
Waarom ook niet een keertje voor bisschoppen?Scherven brengen gelul.
Comment
-
<Urbanus-mode>
* visueel beeld van Gumbelg die poedelnaakt met wangen bol van de mayonaise gaat tanken *
-Uh, wat moet u voorstellen?
"maar jongen, zeit gij niet dakik verkleed ben as ne rijpe zweer?!"
</Urbanus-mode>Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht1 augustus in Maarssen als je als kabouter gaat.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
En welke gummert gaat z'n vrouw of minnares ervan overtuigen om op 7 en 8 augustus zustertje en doktertje te spelen in het oosten des lands?Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
Comment