Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwitserse flitsers.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zwitserse flitsers.

Ha, die Gummers;

Ik wil de eventuele flitslocaties in Zwitserland van de kaart van mijn Tomtom One (3rd Edition) wissen. Kan dit gewoon via de menu's? Via de site van de fabrikant word ik niet veel wijzer.

EDIT: [note to self; beter zoeken, slome!]
    Last edited by Hansv; 02-08-09, 12:27. Reden: Hum....
    Scherven brengen gelul.

ja mogen wij het ook weten ? :-)
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Ben je zo bang gepakt te worden?
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik had de Navi duidelijk in het zicht, maar de Zwitserse Douane vond het best. Overigens had ik de poi's er wel uitgehaald. Stuk rustiger rijden trouwens.
        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
          Ben je zo bang gepakt te worden?
          haha idd burgelijke bangheid toch?
          bijna net zo burgelijk als een venetie trip in het hoogseizoen ;-)
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ha, die Gummers;

Bang om gepakt te worden niet, maar ik gebruik die informatie toch al niet, dus waarom zou ik er risico mee lopen? En ja, ik ga naar de Adriatische kust en ja, er staat een dagje VenetiŽ op de agenda. Sommige (wat heet....) mensen zijn nu eenmaal gebonden aan het hoogseizoen. Ging ook liever daarbuiten, maar je hebt nu eenmaal kinders of niet.

Hier staat uitgelegd hoe je flitslocaties kunt verwijderen. Flitsers in CH staan er op de nieuwere EU-kaarten trouwens niet eens meer op.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
              Ha, die Gummers;

Bang om gepakt te worden niet, maar ik gebruik die informatie toch al niet, dus waarom zou ik er risico mee lopen? En ja, ik ga naar de Adriatische kust en ja, er staat een dagje VenetiŽ op de agenda. Sommige (wat heet....) mensen zijn nu eenmaal gebonden aan het hoogseizoen. Ging ook liever daarbuiten, maar je hebt nu eenmaal kinders of niet.

Hier staat uitgelegd hoe je flitslocaties kunt verwijderen. Flitsers in CH staan er op de nieuwere EU-kaarten trouwens niet eens meer op.

jij hebt kinderen hans, paco niet en toch gaat ie in het hoogseizoen ;-)
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ha, die Motroos;

Godsamme, loop ik nog kans om hem tegen het lijf te lopen ook....
                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                X