Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Komkommertijdberichten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Komkommertijdberichten

Ik trap af:

Man kijkt gemiddeld een jaar van zijn leven naar vrouwen

AMSTERDAM – Wie denkt dat het nakijken van een mooie vrouw enkel een kwestie van verrekte nekspieren is, komt bedrogen uit. De gemiddelde man kijkt namelijk zo graag naar vrouwelijk schoon dat het hem vooral ook veel tijd kost.
    Het nastaren kost mannen gemiddeld een jaar van hun leven, zo blijkt uit onderzoek van het Kodak Lens Vision centrum waarover de Daily Mail dinsdag bericht.

Per dag zou de gemiddelde man zich 43 minuten lang vergapen aan tien verschillende beauty’s. Opgeteld gaat het om 259 uur, zo’n elf dagen, per jaar. Een man kijkt volgens het onderzoek tussen de leeftijd van 18 en 50 jaar totaal elf maanden en elf dagen naar vrouwen.

Vrouwen

Vrouwen kunnen er overigens ook wat van, al legt hun kijkgedrag het met 20 minuten per dag uiteindelijk wel af tegen dat van de mannen. De 20 minuten verdelen de dames gemiddeld over zes mannen en opgeteld komen zij tussen de leeftijd van 18 en 50 uit op zes maanden nakijken.

Het leeuwendeel van zowel mannen als vrouwen geeft aan het niet erg te vinden om nagestaard te worden, de meesten beschouwen dit als vleiend. Zo’n 16 procent van de vrouwen en ongeveer 20 procent van de mannen ervaart dit overigens wel als ietwat ongemakkelijk.

Aan het onderzoek deden 3000 Britten mee.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

[CM]
    Maar een jaar? Dat zijn zeker homo's?
    [/CM]
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

10 beauty's per dag? 43 minuten? Dat is gewoonweg stalken man! :)

<wrijft in ogen, ziet niets lekkers, ook niet bij de tramhalte>

Comment

Pfff, ik ben al blij als ik 1 beauty per week zie, waar wonen die gasten? ;-)

Edit, ik zie dat het Britten zijn, die noemen iets al snel een beauty... :-)
        The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
          [CM]
          Maar een jaar? Dat zijn zeker homo's?
          [/CM]
          @Gleufhond

En er is geen hond die naar jou kijkt. Dat is weer jouw probleem.
          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

http://www.nu.nl/algemeen/2054674/ve...ngevallen.html

We zitten nog op +-750 verkeersdoden per jaar, dus wat doet nu.nl, foto's van gecrashte auto's. Terwijl vallen dus meer doden oplevert dan verkeersongevallen... vandaar maar even een toepasselijkere foto met dit weer:

Comment

http://www.nu.nl/algemeen/2055215/po...iesysteem.html

Tuurlijk, straks mogen we in de auto ook geen kauwgom pakken, CD's wisselen of een kop koffie nemen. Het navigatie systeem flikkeren we gewoon het raam uit...
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Mag je dan ook niet meer op de kaart kijken?

Heb je dit ook gelezen?
                Het Openbaar Ministerie reageert in de krant afwijzend. "In alle eerlijkheid, wat kan een politieagent precies constateren?", vraagt verkeersofficier van justitie Peter Muijen zich af. "Een verbod hierop is niet te handhaven." Hij adviseert weggebruikers de extra mogelijkheden van navigatiesystemen niet te gebruiken.

Comment

hehehe die passage is nu uit het nu.nl verdwenen!

/zet alu hoedje op en belt kiwi en paco.

Comment

Brits zwembad bant speedo en behaarde mannen

AMSTERDAM – Een zwembad in het Britse Staffordshire komt in actie tegen de speedo, het kleine, strakke zwembroekje voor mannen. Mannen die te behaard zijn hebben er tegenwoordig ook een probleem.
                    Dat meldt de Daily Mail woensdag.

De weinigverhullende zwembroek wordt als aanstootgevend beschouwd en is daarom niet geschikt voor het waterpark waar veel gezinnen met kinderen komen, zo meent directrice Morwenna Angove. Zij laat weten dat mannen er voortaan een short dienen te dragen.

Waxbeurt

Mannen met overdadige lichaamsbeharing kunnen voortaan ook geweerd worden. “Maar we onderzoeken of een gratis waxbeurt mogelijk is”, aldus Angove. “We willen de waardigheid van onze gasten niet aantasten.”

Hoewel de speedo geen onverdeeld postief imago heeft, was het strakke broekje vooral in de jaren ’80 erg populair. In Frankrijk is men ook nu nog voorstander van de nauwe zwembroek, omdat deze hygiënischer zou zijn dan de langere variant.
                    Zit nu rillend te denken aan behaarde mannen in Speedo-broekjes.

Comment

15 jaar geleden waren shorts verboden... :)

En als behaarde mannen niet meer toegelaten worden, vind ik dat hangtieten ook de toegang ontzegd moet worden :).
                      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                        15 jaar geleden waren shorts verboden... :)

En als behaarde mannen niet meer toegelaten worden, vind ik dat hangtieten ook de toegang ontzegd moet worden :).
                        Ja, en behaarde vrouwen ook.
                        Oliestoken voor het goede doel

Comment

...én mannen met hangtieten.

Comment

Het ultieme komkommertijd bericht:
                            http://www.ad.nl/denhaag/delft/34211...ommertijd.html

Comment

Comment

Gemeenteraadslid uit de kleren LOKEREN - Een gemeenteraadslid (25) heeft een boel ophef veroorzaakt door poedelnaakt op de cover van een mannenblad te verschijnen...

"Natuurlijk heb ik even over het voorstel moeten nadenken", vertelt Barbara in Het Nieuwsblad. "Je gaat tenslotte in je blootje staan voor heel Vlaanderen. Natuurlijk zijn er nu ook mensen die denken dat ik dit doe om stemmen te ronselen, maar dat is absoluut niet het geval. Ik doe het voor mezelf. Het is leuk om even in het middelpunt van de belangstelling te staan. Nu kan ik dit doen, over een jaar of tien niet meer."

'Mooie foto's'

Ook de burgemeester van Lokeren, Filip Anthuenis, was op de hoogte van de fotoshoot, maar de Open VLD-politicus had geen bezwaar. "Wij zijn een open, liberale partij", zegt hij. "Iedereen doet wat hij graag doet. Ik ga daar niet moeilijk over doen. Ik heb de foto's inmiddels gezien en ik denk dat ik mag stellen dat het mooie foto's zijn."

Barbara is niet bang dat de fotoshoot een verdere politieke carrière in de weg zou kunnen staan. "Ik heb geen ambities op nationaal vlak. Ik vind het vooral leuk om in mijn eigen stad bezig te zijn."

http://www.che.be/vrouwen/covers/imgs/cover_137_2.jpg
                                http://www.che.be/vrouwen/covers/imgs/cover_137_4.jpg

Comment

Mwah, wel aardig...

:)

(de t*ring zeg!)
                                  Aprilia RSV Mille '01

Comment

Wat is België toch een MOOI land.
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

En ondertussen in Nederland:

Het aantal blanke Nederlandse vrouwen dat op seksvakantie gaat naar Afrika stijgt sterk. Volgens kinder-rechten organisatie EPCAT laten de dames van rond de vijftig zich verwennen door jongens van nog geen 16 jaar.

Alleenstaande vrouwen die naar Zuid-Afrika, Kenia, Ghana en Gambia op vakantie gaan, hebben meestal één doel: seks.

"De leeftijd is bij jeugdige zwarte mannen misschien niet zo gemakkelijk in te schatten”, zegt een woordvoerder van EPCAT in De Telegraaf.
                                      De zomer-romance is niet meer dan ordinaire prostitutie. "Het aanbod van georganiseerde reizen naar Kenia en Gambia heeft de laatste jaren een grote vlucht genomen”. Vooral "gidsen" zijn geliefd bij de vrouwen.
                                      In Kenia werk zeker 30% van de kinderen tussen twaalf en achttien jaar in de seksindustrie

( http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...te_toyboy.html )
                                      Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

RS, maak eens plaats, man!!!

http://images.google.nl/images?hl=nl...-8&sa=N&tab=wi
                                        You know that reality is immaterial

Comment

Dj in elkaar geslagen na draaien Pet Shop Boys

JERUZALEM - Een dj heeft zijn muziekkeuze op een bruiloftsfeest in Israël flink moeten bezuren. Hij werd in elkaar geslagen door de gasten, omdat hij het waagde westerse muziek te draaien.
                                          De man draaide muziek op een bruiloft van bedoeïenen in de Negev-woestijn in het zuiden van Israël.

Het feest begon met Arabische muziek, maar na een tijdje zette de dj een nummer van het Britse duo Pet Shop Boys op. De vrouwen op het bruiloftsfeest gingen uit hun dak, wat voor bedoeïenen een grote schande is.

De mannelijke gasten eisten dat de dj weer Arabische muziek zou draaien, maar hij weigerde. Daarop werd hij in elkaar geslagen. Twee mensen zijn opgepakt.
                                          Dat iemand mishandeld wordt voor het draaien van de Pet Shop Boys kan ik nog inkomen.

Ben érg benieuwd trouwens wat er in de platenkoffer van een Arabische DJ te vinden is.

Comment

God is a DJ.................................oeps, Alah is a DJ.......................
                                            If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Venga Boys - Boom boom boom boom
                                              The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.

Comment

Schop

Deze mag wel weer eens afgestoft worden. We hebben al zo veel pulpnieuws gehad de laatste tijd.

Meldpunt voor kapotte vibrators

en

Applaus voor babybuik Yolanthe

Comment

DANGER.jpg

Ik heb altijd al geroepen dat dat spul le-vens-ge-vaar-lijk is...
                                                  Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Levensgevaarlijk.
                                                    Dihydrogen monoxide:

is also known as hydroxyl acid, and is the major component of acid rain.
                                                    contributes to the "greenhouse effect".
                                                    may cause severe burns.
                                                    contributes to the erosion of our natural landscape.
                                                    accelerates corrosion and rusting of many metals.
                                                    may cause electrical failures and decreased effectiveness of automobile brakes.
                                                    has been found in excised tumors of terminal cancer patients.
                                                    Despite the danger, dihydrogen monoxide is often used:

as an industrial solvent and coolant.
                                                    in nuclear power plants.
                                                    in the production of styrofoam.
                                                    as a fire retardant.
                                                    in many forms of cruel animal research.
                                                    in the distribution of pesticides. Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.
                                                    as an additive in certain "junk-foods" and other food products.
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik wil geen paniek zaaien, maar stel dat ISIS dit in handen krijgt...
                                                      Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                                                        Ik wil geen paniek zaaien, maar stel dat ISIS dit in handen krijgt...
                                                        En geen Gummerd die er wakker van ligt...
                                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

Waar zijn de grenswetenschappers van Zapruder als je ze nodig hebt...

Comment

Working...
                                                          X