Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het "Wat de neuk?" nieuwsberichten draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het "Wat de neuk?" nieuwsberichten draadje

Tenminste, ik geloof dat de titel van het draadje op gummen 1.0 ongeveer zo was :)

Het Nederlandse levenslied en Duitse hiphop werken van alle soorten muziek seksueel het meest prikkelend. Muziek uit het genre van André Hazes en Frans Bauer jaagt de testosteronspiegels omhoog, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek. Driekwart van de deelnemers kwam hierdoor in een romantische stemming.
    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Mmmm...we hebben dan wel een edit-knop, maar een delete-knop zou ook handig zijn ;)

Comment

De Russische luchtmacht heeft vorige week een zak cement uit een vliegtuig gegooid. Het was de bedoeling dat het cement zou worden opgenomen door de wolken om zo regen te voorkomen. De zak, met een gewicht van vijfentwintig kilogram, viel echter in zijn geheel door het dak van een woning.
      LMAO.

Nu.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
        http://83.149.77.18/forum/showthread.php?t=74

Mmmm...we hebben dan wel een edit-knop, maar een delete-knop zou ook handig zijn ;)
        Die hebben we ook ;-)
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Nou, die heb ik dan gemist :-)

Comment

Belgisch leger bijna zonder kogels

En dan dit citaat:

Het ministerie van Defensie ontkent stellig dat militairen bij oefeningen 'pang-pang' moeten roepen, zoals wordt beweerd. "Pang-pang roepen op een oefening is een lelijke mythe", zegt de woordvoerster.
            LOL
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, die PACO:

Onder de wapens -Jos Ghysen- (1963)

Het is al een hele tijd geleden, dat ik onder de wapens was. Onder de wapens is een groot woord hoor, we waren met zesentwintig voor één mitrailleur. Iedere woensdag hadden we schietoefening en dan zei de sergeant: "Nou mogen jullie allemaal één keer raden van één tot zesentwintig wie vandaag mag schieten". Het gaf je wel een duidelijk beeld van wat de honderjarige oorlog geweest moest zijn. Maar krijgskundig stak je er niet zoveel van op.
              Op een mooie dag vroeg een luitenant aan mij: "Hoe vind je het in het leger?" Ik zei: "Ik vind het niet." Hij bekeek mij een hele tijd en toen zei hij: "Ik geloof ook niet dat het er is, jongen". En of die man na ons het gevonden heeft weet ik niet, wij alleszins niet. Wij kregen toen trouwens maar twaalf maanden om het te zoeken en wij waren overigens, dat bleek die eerste avond al, wij waren van wat je zou kunnen noemen een ongunstige lichting. Van de eerste avond af hadden die mensen iets tegen ons. Er kwam de eerste avond al een man de eetzaal binnen. Wij zaten juist met z'n allen een heel nieuw soort aardappel te proeven. Het was een heel belegen man; drie sterretjes had hij al. En merkwaardig, hij droeg zo'n klein houten stokje onder de arm. Wij dachten dat het een goochelaar was. Iemand die tussen twee gerechten in gauw zijn kunstje komt doen. Weet je veel als je pas één avond bij het leger bent? Maar toen ging hij op een verhoging staan en zei dat de zwaarste straf bij het leger de dood met de kogel was. Hier wachtte hij even, maar er was geen mens die applaudisseerde. Hij keek een tijdje de zaal in, zag juist een frisse dienstplichtige met gesloten ogen een aardappel weer uit z'n mond nemen en die terug op zijn bordje leggen. Toen zij hij dat hij voortaan iedere avond een stukje uit het reglement zou komen voorlezen. Is het reglement veranderd, of is er wat met die man gebeurd, ik weet het niet, maar we hebben hem nooit meer teruggezien. De aardappelen wel. Maar toen wisten wij het, de dood met de kogel kon ook nog.
              's Anderendaags werden wij toevertrouwd aan een sergeant die met de armen gekruist in de zon boven op een stoepje stond. Ik zie die man daar nog altijd staan in de zon op dat stoepje. Hij keek vanuit de hoogte op ons neer met zo'n geringschattende blik alsof wij het waren die het leger hadden uitgevonden. "Zo kan het niet blijven gaan, hè," schreeuwde hij plots. Er was niemand van ons die al wat gedaan had. Maar toen bleek dat die man van ons verwacht had dat wij spontaan in rijen van drie gingen staan, de langste helemaal vooraan, maar daar had ik persoonlijk bezwaar tegen. "Wat komen jullie hier doen?" riep hij. Er was een bereidwillige soldaat die zei dat wij met zijn allen een briefje hadden gekregen met een spoorkaartje eraan vastgeknipt. Tja, en dat wij toen maar gekomen waren. Die moest meteen zes keer rond het plein lopen en toen hij bij vergissing nog een zevende keer de bocht nam toen schreeuwde die sergeant zó hard dat wij dachten dat hij misschien wel de majoor was...
              Toch hadden we achteraf van die man nog aardig wat geleerd. "Kijk," zei hij, een paar weken later, toen hij helemaal tot rust was gekomen, "kijk dit is nou een mitrailleur, dit heet bij ons een bren. Weet je in hoeveel tijd ik dit wapen uit elkaar neem?" Wij wisten het niet. Natuurlijk niet. "In zestien seconden." zei hij. Wij hoorden aan zijn toon dat zelfs de generaal daar een punt aan mocht zuigen. "En weet je in hoeveel tijd ik het in elkaar steek?" -Het leger verrichte in die tijd ook opbouwende dingen.- "Nee," zeiden wij. "Wij weten het niet." Voor ons stak het niet op een dag natuurlijk. Wij hadden toen nog elf maanden daarvoor. "In 28 seconden" zei hij trots.
              Het uit elkaar nemen hebben wij achteraf ook onder de knie gekregen. Maar andersom werken was een heel stuk moeilijker. Een keer heeft eens iemand het record van 45 seconden gehaald, maar toen zag het er plots als een heel ander wapen uit. Het ding schoot in een hoek van negentig graden, toen kwam toevallig juist de majoor daar voorbij. Die keek een hele tijd met gefronste wenkbrauwen naar dat verdedigingsmiddel en toen vroeg hij aan de sergeant: "Vallen die Engelse dingen mee?" "Jawel mijn majoor," zei de sergeant. En toen glimlachte hij bemoedigend naar ons en hij liep het oefenveld over.
              Kaarsrecht, zoals dat van majoors in de boeken staat.
              Scherven brengen gelul.

Comment

OMG...hoe ziek is dit...

Familie eet van levend kind

Na Oostenrijk is nu ook Tsjechië opgeschrikt door een kinderdrama. Een 7-jarig jongentje werd door zijn moeder in de kelder opgesloten zodat familie zich te goed kon doen aan delen van zijn lichaam. Uit politieverslagen, die doen denken aan het Fritzl-drama, blijkt dat de ouders van Ondrej Mauerova lid zijn van een religieuze sekte. Ook de broer van Ondrej werd geketend in de kelder aangetroffen, meldt Telegraph.co.
                Bron

Comment

Gezien de bron en het verhaal klinkt het vrij onwaarschijnlijk.
                  Dit zou de rest van de internationale pers toch ook al opgepikt hebben?
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                    Gezien de bron en het verhaal klinkt het vrij onwaarschijnlijk.
                    Dit zou de rest van de internationale pers toch ook al opgepikt hebben?

Comment

Tja, ik zie tot nu toe alleen wat dubieuze nieuwsbronnen die The Sun schijnen na te praten. Ik wacht even voordat ik me in de standaard rants van "ophangen die gekken" en "deden ze er nu saus bij?" stort.

Comment

Werd het rauw gegeten, uit de grillpan, of uit de tefal koekenpan trouwens?
                        You know that reality is immaterial

Comment

Koekepan verliest anti-aanbakresten, maakt de smaaksensatie toch minder puur.

Comment

Tbs'er in opstand tegen sekstherapie

AMSTERDAM - Een man die sinds 1994 in diverse tbs-klinieken heeft verbleven, beklaagt zich bij het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg (RTG) in Zwolle over een zogeheten 'intimiteittraining' waaraan hij jaren geleden is onderworpen.

En dan deze strofe:
                            De klacht richt zich tevens tegen een gezondheidszorgpsycholoog, die wordt verweten dat zij een foute diagnose tot de hare heeft gemaakt en zelf twee foute diagnoses heeft gesteld.
                            Ook zouden de verboden seksuele handelingen zijn verricht onder haar directe verantwoordelijkheid. De klacht gaat vooral over de therapie in de Pompekliniek in Nijmegen.
                            Nomen est omen. LOL

Comment

Vrouw rent naakt weg na val in mesttank
                              Uitgegeven: 27 juni 2008 17:55

BERLIJN - Een vrouw is na een val in een Duitse giertank naakt weggerend. Samen met een andere vrouw wilde ze stinkbommen maken door mest in sokken te stoppen. Dat meldde de Duitse politie vrijdag.

De twee vrouwen zochten naar mest op een boerderij in het dorp Eberholzen, ongeveer 45 kilometer ten zuiden van Hannover. De politie vond hun kleding in een veld. Een van hen moet helemaal naakt de plaats van delict hebben verlaten, liet een woordvoerder van de politie weten.

Het was onduidelijk wat de vrouwen met de stinkbommen wilden doen. Ze kunnen hun kleding - ongewassen, benadrukte een zegsman - ophalen bij het lokale politiebureau.

http://www.nu.nl/news/1631956/122/rs..._mesttank.html
                              Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

"Man steelt hond voor seks
                                AMSTERDAM - De hond van een Zaandammer is al vier keer ontvoerd door een 39-jarige man uit Wormer. De man nam het arme beest elke keer mee om er seksuele handelingen mee te verrichten...

Tot drie keer toe heeft de Wormer het beest teruggebracht, maar de vierde keer niet, meldt het Noordhollands Dagblad.

Verschillende mensen hebben gezien wat de dwaze man voor bizarre dingen deed met de hond en de politie ingelicht. Agenten hebben de man aangehouden en het dier teruggebracht naar zijn eigenaar.

Ketting losgemaakt

De man beweerde in eerste instantie dat de hond elke keer 'zomaar met hem mee liep', maar gaf later toe dat hij de ketting had losgemaakt. "

Het leukst zijn overigens de advertenties van google...

Ads door Google
                                Hete Slippertje
                                Kosteloos ! Zonder Aanmelding

CatanDog's
                                Het middel tegen vlooien ! Voor uw Hond of Kat

libidofemme Erotheek BV
                                speciaal voor de vrouw libidofemme stimulatiemiddelen en lustopwekkers
                                Shopify provides a reliable Ecommerce platform so you focus on selling online! Integrated hosting, shopping cart and Ecommerce payment solution all in one!
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Ach, mijn vingerafdrukken hebben ze al..... ;-)

Comment

Ha, die W220L;

Enge jongens daar bij de Gristenbroeders:
                                    "Iedereen vindt het een burgerplicht, behalve de mensen die wat te verbergen hebben.
                                    Principiële bezwaren mogen geen rol spelen bij onderzoek naar moord, doodslag of verkrachting."
                                    Alles onder het mom 'principes zijn mooi, maar ze moeten wel regeerbaar blijven'....

Ik heb nix te verbergen, dus van mij hoeven ze ook nix te weten.
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

LOL...

Een school heeft een jochie van acht aangeklaagd wegens discriminatie omdat hij niet al zijn klasgenootjes had uitgenodigd voor zijn verjaardagsfeestje...

De jongen deelde zijn uitnodigingen in de klas uit. Toen een docent opmerkte dat twee kinderen niets kregen, nam hij alle uitnodigingen in beslag.

Comment

Ja, wat een held! Gewoon de huidige 'normen en waarden' tot in het absurde doorvoeren, dan komt er misschien eens wat weerstand tegen.

Comment

Over gristenbroeders gesproken.

LOL. :-)
                                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                            http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...a_moord__.html

Ach, mijn vingerafdrukken hebben ze al..... ;-)
                                            Mijn standpunt is dat ze gewoon van iedereen (bijv bij de hielprik al) het dna moeten opslaan. Zijn we van het willekeur beleid ook af, en maakt het ook handig als er weer eens een 'dader onbekend' gevalletje is met wel dna sporen.

Had die twee uit Putten heel wat gedoe gescheeld (en de staat en dus ons geld).

Komma, komma, kommaar....
                                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

En dan heb ik een beetje een hekel aan een zekere Steven, en dan bemachtig ik een plukje haar van voornoemde Steven, en dan leg ik de buurman van Steven om met mijn sgietpiestool, en dan leg ik dat plukje haar ter plaatse neer, en dan mag Steven gaan bewijzen dat hij de buurman NIET heeft vermoord...
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                                Mijn standpunt is dat ze gewoon van iedereen (bijv bij de hielprik al) het dna moeten opslaan. Zijn we van het willekeur beleid ook af, en maakt het ook handig als er weer eens een 'dader onbekend' gevalletje is met wel dna sporen.

Had die twee uit Putten heel wat gedoe gescheeld (en de staat en dus ons geld).

Komma, komma, kommaar....
                                                Helemaal gelijk.
                                                Sterker nog, mensen die toch al weinig prijs stellen op hun vrijheid en privacy kunnen we maar beter meteen preventief in een interneringkamp stoppen. Scheelt weer opsporingskosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                                  Helemaal gelijk.
                                                  Sterker nog, mensen die toch al weinig prijs stellen op hun vrijheid en privacy kunnen we maar beter meteen preventief in een interneringkamp stoppen. Scheelt weer opsporingskosten.
                                                  Het scheelt nog veel meer opsporingskosten als je niet meer probeert om misdaden op te lossen. Politie afschaffen. Free4All. Geen files meer!

Comment

Ja, vinden de gebruikers van de metro ook erg geslaagd...

Vooral het geen andere taal dan Pools spreken is een groot succes. ;-)

Comment

What the Fuck!

Kun je dat niet beter toepassen op mensen die al jarenlang thuis zitten?
                                                      All you need to remember is the number '70' .

Comment

Man wordt tegen zijn zin vrouw
                                                        Uitgegeven: 2 juli 2008 15:03
                                                        Laatst gewijzigd: 2 juli 2008 16:31

AMTERDAM - Een zestigjarige man uit Groot-Brittannië lijdt aan een hormonale afwijking waardoor hij steeds meer vrouw 'wordt'. De vader van vijf kinderen verliest sinds een aantal jaar zijn beharing en ontwikkelt een zachtere huid en borsten.
                                                        ANP

Dat schrijft The Sun woensdag.

Kroegzanger Terry Wright lijdt enorm onder de bijzondere ontwikkeling van zijn lichaam. Sinds de extreem hoge hoeveelheid van het vrouwelijk hormoon oestrogeen in zijn lichaam zijn uiterlijk zichtbaar begon te veranderen, wordt Wright regelmatig onaangenaam geconfronteerd met zijn aandoening.

"Ik word op straat gepest door kinderen die me de 'zij-man' noemen. Laatst botste een kind tegen me aan waarop zijn moeder zei: excuseer je eens bij die mevrouw."

Uniek

De artsen die Wright onderzochten zeggen nog nooit eerder een dergelijk geval te hebben meegemaakt, ze hebben vooralsnog geen oplossingen voorhanden.

"De dokters noemen me een 'interessant geval' en 'uniek', maar ik wil gewoon weer man worden" , aldus Wright tegen The Sun. "Ik wil gewoon mijn normale leven terug."
                                                        (c) NU.nl/Wilma Haan

Comment

Hij moet gewoon minder bier drinken.

Comment

Celstraf voor seksfantasie via msn
                                                            Uitgegeven: 3 juli 2008 06:47

ROUEN - Twee Fransen die op internet fantaseerden over ontvoering, marteling en verkrachting van een willekeurig Belgisch meisje, zijn door de rechtbank van Rouen (Noord-Frankrijk) veroordeeld tot vier en vijf jaar cel.

De twee mannen van 41 en 49 jaar bespraken hun plannen via het chatprogramma msn, meldden Belgische media.

Het duo werd vorig jaar ontmaskerd door een agent die was getipt door een Belgische internetter. De politie kon het tweetal arresteren nadat ze de undercoveragent de plek hadden getoond waar ze hun slachtoffer wilden vasthouden. In een verlaten bedrijfsgebouw in Rouen hadden zij een kooi ingericht met sm-attributen en een camera.

De twee ontkenden dat het de bedoeling was om het plan werkelijk uit te voeren. Het betrof volgens hen slechts een fantasie.

http://www.nu.nl/news/1639271/50/Cel...e_via_msn.html
                                                            Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ongelofelijk...

De eigenaresse van de 'doodgeslagen' hond die zaterdag werd gevonden in Biddinghuizen, heeft zich gemeld. Dat maakte de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming donderdag bekend.
                                                              ANP

Volgens Susan van de Waal van de Flevolandse afdeling van de Dierenbescherming heeft de eigenaresse bij de politie verklaard dat de jonge hond - een bordeaux dog - is overleden door een ongeluk.

"Maar dat is onmogelijk. Een deel van het hondenrek voor in de auto stak uit haar borst, ze miste tanden en haar oogkas was ingeslagen. Dat kan geen ongelukje zijn."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
                                                                Celstraf voor seksfantasie via msn
                                                                Uitgegeven: 3 juli 2008 06:47

ROUEN - Twee Fransen die op internet fantaseerden over ontvoering, marteling en verkrachting van een willekeurig Belgisch meisje, zijn door de rechtbank van Rouen (Noord-Frankrijk) veroordeeld tot vier en vijf jaar cel.

De twee mannen van 41 en 49 jaar bespraken hun plannen via het chatprogramma msn, meldden Belgische media.

Het duo werd vorig jaar ontmaskerd door een agent die was getipt door een Belgische internetter. De politie kon het tweetal arresteren nadat ze de undercoveragent de plek hadden getoond waar ze hun slachtoffer wilden vasthouden. In een verlaten bedrijfsgebouw in Rouen hadden zij een kooi ingericht met sm-attributen en een camera.

De twee ontkenden dat het de bedoeling was om het plan werkelijk uit te voeren. Het betrof volgens hen slechts een fantasie.

http://www.nu.nl/news/1639271/50/Cel...e_via_msn.html
                                                                Ha, die iOnline;

Enge gedachte dat je kennelijk op grond van ranzige fantasiëen al opgepakt kan worden [insert rant over Orwelliaanse toestanden].

[wordt opeens erg bang]
                                                                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                                                                X