Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lockerbie, UK, Libie, olie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lockerbie, UK, Libie, olie

http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6814939.ece

Ongelooflijk, dat dit soort dingen wereldwijd gebeurt lijkt me evident. Dat het twee weken later al op straat ligt, pfffff. Wat een amateurs, die Britten. Bondgenoot Obama zal 't wel kunnen waarderen...
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Tja, die auto rijdt niet op water, hŤ...
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik ben net begonnen aan:

The Secret History of the American Empire | John Perkins

Past ook in dit straatje.
      BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Nou, dan kun je meteen ook even deze documentaire kijken: Superpower
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Tja, gewone doorsnee buitenlands politiek toch?
          "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
            Nou, dan kun je meteen ook even deze documentaire kijken: Superpower
            Interessante trailer! Film moet ik nog proberen te downloaden.

Je gaat je afvragen, hoe naief is 95% van de wereldbevolking eigenlijk???
            BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Murphmeister Bekijk bericht
              Je gaat je afvragen, hoe naief is 95% van de wereldbevolking eigenlijk???
              Heeft niet zozeer met naÔviteit te maken, als wel met bewust onwetend willen blijven uit vrees voor cognitieve dissonantie. Men gelooft liever in de mythe van (over)consumptie en steekt de kop in het zand.

Comment

Heeft niet zozeer met naÔviteit te maken, als wel met bewust onwetend willen blijven uit vrees voor cognitieve dissonantie. Men gelooft liever in de mythe van (over)consumptie en steekt de kop in het zand.
                lezinkje bij DF ? in een gehuurd zaaltje ;-)
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                  lezinkje bij DF ? in een gehuurd zaaltje ;-)
                  Ja, zou wel in goede aarde vallen, niet? ;)

Kom ik voorrijden in mijn voorgefinancierde wagen, Swatch om de pols en SP-vlag om m'n nek.

Comment

Je zal 't niet geloven maar ik waardeer absoluut mensen die zaken vanuit een andere hoek bekijken. Maar niet iedereen lijdt aan die zgn. cognitieve dissonantie. Ik schaar mezelf onbeschaamd graag bij de groep van vrije denkers die zeker niet angstig is voor verandering of om zelfs op te vallen binnen een grote groep van gelijkdenkenden, maar die het op tal van punten nu eenmaal niet eens is met de bergen conspiracy verhalen die o.a. op zapruder staan.

Kortom we kunnen best door 1 deur als we elkaar maar in onze waarde laten ok ?

Mijn eerste vluchtige reactie op bovenstaande verhaal ; als ik LibiŽ (Ghadaffi) was en ik was bezig met een fikse deal dan had ik ook geprobeerd om die landgenoten terug te halen naar eigen land. Maar dat wil niet zeggen dat die landgenoten die in 't gevang zitten nu zijn vrijgekocht met een deal door BP ; die guppen zijn puur 't gratis pepermuntje na een 7 gangen diner in een 2 sterren resto. Of denk je nu serieus dat die vastzittende piepels nog enige waarde hebben voor Ghadaffi op welke manier dan ook, na jaren in een cel te hebben gezeten ?

Als die terrorist ergens voor worden gebruikt dan is het om de UK politiek een hak te zetten want Ghadaffi weet dondersgoed dat de publieke opinie in de UK zich tegen hun eigen regering zal keren als het nieuws bekend werd. Dat heet destabilisering van de regering van de vijand (vanuit gezichtspunt van Ghadaffi). En door hun poot stijf te houden bij de deal kregen die LibiŽrs 't nog voor elkaar ook. Domme engelsen dus, voor zover uit de informatie blijkt.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=UUMj6FmN0sw

yoyoyo
                      fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                        Grappig daar luisterde ik uhh 17 jaar geleden naar, klinkt toch wel een tikje anders zo via de u-tuub. In 't bijzonder album http://en.wikipedia.org/wiki/Tyranny_(For_You) op m'n fraaie Aiwa auto-reverse walkman met afstandbediening in de oordopjes-draad, gratis reizend door geheel NL, 24/7, zonder bijtelling, met de eerste generatie OV-jaarkaart.

Comment

Klinkt iets vriendelijker, is niet 'minder' waar :-)

http://www.youtube.com/watch?v=56O1XVmEwEU
                          fka v164

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=Di-z4XSnus8
                            http://www.youtube.com/watch?v=m5qrT...eature=related

Geen moraal, wel 'smaakvolle' New Beat uit '89 :)

Maarre we gaan tikje offtopic geloof ik.

Comment

Working...
                            X