Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CNC bankje gekocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CNC bankje gekocht

Mannen, ik heb een CNC bankje gekocht maar ik heb wat problemen met het programmeren. Ik kom niet verder dan wat simpels....:
    http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o
    All you need to remember is the number '70' .

Mooi om te zien h....

Wij (nou ja, vooral een vriend van mij) hebben zelf een CNC plasmasnijder gebouwd met een paar stappenmotoren en een oude laptop. Ook cool :)

Comment

technische vooruitgang zoals het bedoeld is :)

man wat een mooi spul
      programmeren aanzetten en met een sigaar en een kop koffie bewonderen hoe het evolueert
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

strakke plasser spul
        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ha, die Motroos;

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
          strakke plasser spul
          Misschien. Alleen geen porem in je slaapkamer.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
            Ha, die Motroos;

Misschien. Alleen geen porem in je slaapkamer.
            Krijg jij alleen een strakke plasser in de slaapkamer dan.

Comment

Ha, die Roald;

Hallo, ik begon toch niet over strakke plassers? Maar as je er hulp bij nodig hebt is de slaapkamer misschien wl zo handig. En om nou de hele dag zo'n geil cnc-bankje mee te zeulen just in case....
              Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
              X