Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SPOED: Juridisch advies gevraagd voor een klant.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• SPOED: Juridisch advies gevraagd voor een klant.

Gmac (hypotheekbank) stuurt mijn klant een brief. Hierin staat dat ze een vergoeding geven als zij haar hypotheek oversluit (dus weg gaat bij Gmac) naast de kosten (heeft te maken met verkoop van hypotheek portefuille).

Wij regelen voor de klant de nieuwe hypotheek en nu betaald Gmac alleen de vergoeding en dus niet de kosten.

Ik heb gebeld met ze en volgens hun waren wij de enige die hierover belde. Ook de notaris belde en kreeg hetzelfde antwoord.

Klant belt en de persoon aan de telefoon meld dat er meerdere mensen over hebben gebeld.

Nu moeten we maandag wel passeren maar willen dit eigenlijk onder protest doen.

Gmac zegt immers: De klant hoeft niet bij ons weg.... Einde verhaal.

Mijn eigen advocaat is onbereikbaar... Heb nog een klant die is advocaat maar is er ook niet...... Kan iemand op korte termijn (vandaag nog) in iedergeval een tip geven zodat we maandag toch passeren maar het recht voorbehouden om op de brief en aanbieding terug te komen?

Gaat om 18.000,-. Kosten waren ongeveer 4.000,-

Ja, laat de notaris even een extra akte maken waarin jullie opnemen dat passeren niet betekent dat je instemt met dat kostenverhaal, dus dat je je het recht voorbehoudt om de kosten alsnog van Gmac terug te vorderen.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Nop....gaat niet werken. Ik heb een email naar mijn advocaat gestuurd om maar te kijken wat hij er van bakt.

Comment

Working...
      X