Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uche uche

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uche uche

Tering, ik ben zojuist uitgerookt. Er is hier één of ander dieselgestookt takelding achterop een vrachtwagen met straatstenen bezig, maar die produceert een gore dieselwalm, 't slaat echt op mijn longen, niet gezond. Ik had de ramen dicht, de mechanische afzuiger aan, maar ik stik de moord.

Zijn daar nog geen EU richtlijnen voor? Zo'n apparaat gooit meer vuil in de lucht in een kwartier, dan de file om de hoek in de spits. Bah!

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
    Tering, ik ben zojuist uitgerookt. Er is hier één of ander dieselgestookt takelding achterop een vrachtwagen met straatstenen bezig, maar die produceert een gore dieselwalm, 't slaat echt op mijn longen, niet gezond. Ik had de ramen dicht, de mechanische afzuiger aan, maar ik stik de moord.

Zijn daar nog geen EU richtlijnen voor? Zo'n apparaat gooit meer vuil in de lucht in een kwartier, dan de file om de hoek in de spits. Bah!
    Die Europese regelgeving is er nog niet, daar hebben we "Het verdrag van Lissabon" voor nodig. Dus dat jij de moord stikt is gewoon de schuld van de Ieren!!!!

Comment

wat die zware werkmachines uitstoten is vaak nog heftiger dan een paar stoomlocomotiefen bij elkaar. Het Fap filter is nog niet helemaal doorgedrongen in de bouw. :)
      Forza!

Comment

de mechanische afzuiger aan
        Ik hoop dat de lucht die binnenkomt(ik hoop niet dat je je huis vacuüm zuigt) (zeer) goed gefilterd wordt of vooral van de andere kant van het huis aangezogen wordt. ;)
        Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
        X