Joshua (Joost) van harte man, 54 jaar, je hebt me bijna ingehaald:-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Heee ouwe gefelicteerd !!!!
Collapse
X
-
Felicitations, Josh!Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht@HansV: is daar dan een groot bos ofzo? Anders kon hij net zo goed naar de veluwe.2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk berichtGefeliciteerd! Laten we hopen dat die jonge strakke hertjes in korte rokjes nog een beetje vallen voor zo'n oude kerel met een knalrode pooierporker en sigaren die dikker zijn dan hun bovenbenen. :)
Anyway, gefeliciteerd ouwe leeuwentemmer! :-)The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup
Comment
-
Dank allen, ben net twee uur terug uit Frankfurt, maandag in de namiddag er naar toe, dinsdag van 07.45 tot 18.45 op mijn pootjes maar vandaag maar kort, want van 9 tot 2, baas en opperbaas op Flughafen gedropt en regelmatig de 200 aantikkend over de A3 weer naar huis gejakkerd.
Verjaardag vier ik zondag met mijn zoon die 22/9 jarig is.
Plenty hertjes in Frankfurt inderdaad, ook bij ons wel trouwens, meiden van 2 meter met benen van 1,20 en ok, 4inch stiletto eronder. Je/ik zie/t trouwens nauwelijks een andere stand, ben alleen vanmorgen bij binnenkomst door de BMWhal gelopen (met een heus racebaantje IN het gebouw), en voor de rest alleen maar bezig het journaille te helpen alle Peugeot-info (5008, RCZ, Ion, BB1 - biebiewan dus) correct te laten weergeven, citeren etc.
http://www.mijnalbum.nl/Album=QVDULRAM voor een paar pix van vandaag, matzwarte Challenger, jammie !
De Autobloggers hebben al een paar fraaie dames op hun 3 filmpjes staan. De Maserati-babes hoorde ik al door anderen noemen dus zullen ongetwijfeld op de diverse autosites te vinden zijn.
944update: lekte een beetje olie uit 1 vd oliekoelerleidinkjes dus die breng ik vrijdag weer even naar Bodegraven voor nieuwe en tevens 2 nieuwe motorsteunen... Voor de rest laatste tijd erg lekker gereden met de nieuwe Bridgestone's op de voorwielen. Veel meer gevoel dan bij de oude Pirelli's (P7 en P6000, of andersom)Last edited by Joshua; 16-09-09, 19:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk berichtPlenty hertjes in Frankfurt inderdaad, ook bij ons wel trouwens, meiden van 2 meter met benen van 1,20 en ok, 4inch stiletto eronder.
De Autobloggers hebben al een paar fraaie dames op hun 3 filmpjes staan. De Maserati-babes hoorde ik al door anderen noemen dus zullen ongetwijfeld op de diverse autosites te vinden zijn.
Gefeliciteerd!Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk berichtregelmatig de 200 aantikkend over de A3 weer naar huis gejakkerd.2 x ouwe premium meuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk berichtdie zijn er idd, 'k noem geen namen :-)
Hoe heet die gekke feijenoorder ook alweer vernoemd naar een of andere Duitse coureur.
:-)2 x ouwe premium meuk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtJoshua (Joost) van harte man, 54 jaar, je hebt me bijna ingehaald:-)
Gefeliciteerd!!!
*kijkt stiekem met schuin oog naar de kalender*Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtPffft, wist zweet van t voorhoofd, gelukkig net niet.
Hoe heet die gekke feijenoorder ook alweer vernoemd naar een of andere Duitse coureur.
:-)
En natuurlijk gefeliciteerd, ik moet eerst maar zien een dergelijke leeftijd te halen ;)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk berichtTijd voor een apart (bijna) 65+ gedeelte!
Met natuurlijk draadjes als : M'n Arola is begrensd; Zijn de ANWBrollators een beetje premium; Is Isofix leverbaar op een Aixam; Wil een Ligier een beetje dwars; Italcar: een topper uit Italië ; M'n kleinzoon wil de Microcar chippenVeritatis simplex oratio est
Comment
Comment