Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

From the "No shit, Sherlock"-department

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• From the "No shit, Sherlock"-department

http://www.nuzakelijk.nl/de-koffieco...isch-bier.html

Bier waarvan je aan lekkere wijven gaat denken. Nee man. Je meent het. Dat bestond echt nog niet. :):)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Dus dat bier voorkomt slap lullen?

Comment

Daar heb je toch echt helemaal niks aan?

Als vrouwen dat bier drinken, wat er dán gebeurt, dát is belangrijk. Als ze aan vrouwen gaan denken is het de slechtste uitvinding in de geschiedenis van de mens.
      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Nou ja, het gaat weer over als ze nuchter worden, maar ik zie het wel zitten: lekker in de kroeg bierdrinken en uitzicht op lesbische erotiek :-).

Comment

De man heeft wel een perfecte bierbrouw naam, Hopf...

Comment

Attached Files

Comment

En d'r is weer nieuws uit de NSS-hoek. :)

http://www.nu.nl/internet/2229662/vr...tingsites.html
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

^^ Gehehe. Ik zat net naar dat programma voor klaagziek CDA-stemvee te kijken. (Radar dus) Ging dus over datingsites.
                Zit daar een vent, die 20.000 euri had verloren aan een griet die vanuit Kenia zou overkomen naar Nederland. Dán zou hij haar eindelijk gaan ontmoeten!! De uitkomst lijkt me duidelijk.

Zegt die kerel: " Beste kijkers, maak nooit zomaar geld over aan vrouwen die je nog nooit hebt ontmoet".

Tsja...toen dacht ik hardop:

N S S !!

Comment

lol idd :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Meeste mannen drinken toch juist bier om hun vrouw te vergeten?
                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Antartica vervuild

De bases worden in de regel bemand door militairen die daar zouden zijn om de logistiek te verzorgen voor onderzoekers. Nadere informatie leert dat er op de meeste bases zelden een onderzoeker aanwezig is en dat er nauwelijks onderzoek wordt uitgevoerd.
                      Wat onverwacht.....
                      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Grappig.

Mijn GF drinkt wel eens Hoergaarden bier maar dat is toch ook wel een aardig afrodisiacum :-)
                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Je bedoelt dat dat de momenten zijn waarop ze je wel aantrekkelijk vindt?
                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                            Mijn GF drinkt wel eens Hoergaarden bier maar dat is toch ook wel een aardig afrodisiacum :-)
                            Jij noemt het afrodisiacum, zij noodzakelijk kwaad.
                            $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                              Jij noemt het afrodisiacum, zij noodzakelijk kwaad.
                              Man, jij bent zo leuk, ik pis in mijn broek van het lachen.

Comment

Man, jij bent zo leuk, ik pis in mijn broek van het lachen.
                                Nee jij trekt volle zalen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                  Ha, een moddergevecht. Iemand popcorn?
                                  Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                    Met een beetje glijmiddel gaat dat inderdaad heel goed ;-)

Comment

Met een beetje glijmiddel gaat dat inderdaad heel goed ;-)
                                      Wat een Pavlov ben je ook kneus :-).

Comment

Jongens, jongens: klik
                                        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

riep iemand paprikachips?
                                          When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Bij de uitdrukking 'dronken vrouw, engel in bed' past je muziek aardig iOffline !

Comment

Weer een voor dit departement:
                                              Bespaar brandstof op de route du soleil
                                              16 juli 2010, 06:40
                                              Mensen die deze zomer met de auto op vakantie gaan, kunnen volgens voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal bijna de helft aan extra brandstofverbruik voorkomen door te letten op hun rijgedrag en de luchtweerstand van hun auto.

Op een retourreis van Amsterdam naar Nice via de route du soleil bespaart dit al snel honderdvijftig euro voor een gemiddelde benzine auto. Een hogere luchtweerstand van de auto zorgt namelijk voor meer brandstofverbruik, zeker bij hogere snelheden. Milieu Centraal raadt daarom het gebruik van dakkoffers af. Niet het gewicht van extra bagage in de auto, maar de luchtweerstand van dakkoffers levert extra brandstofverbruik op. Bagage in, in plaats van op de auto vervoeren scheelt twintig procent aan brandstof.

En de keuze tussen fietsen op het dak of achterop de trekhaak? De trekhaak pakt beter uit, namelijk tien procent zuiniger dan de fietsen op het dak. Wie 100 kilometer per uur rijdt in plaats van 120, bespaart twintig procent brandstof. Vakantiegangers die slim rijden kunnen dus veel geld besparen.
                                              Nu ga ik eigenlijk met de gezinscontainer met dakkoffer en klapsleurhut met fietsen er bovenop. Ik begrijp dat als ik dat niet doe (dakkoffer en fietsen thuis laten) en bovendien 50km/u rijdt ik gratis rijd?
                                              (20%+10%+70%)

Enter Geelhoed.

Comment

Wat een onzin. 150 euro besparen op een tripje Amsterdam - Nice kan gewoon niet.

Het is 2800 kilometer voor een retourtje. Gemiddeld (met dakkoffer en fietsen op het dak) doet een benzine gezinswagen 1:10. Da's dus 280 liter brandstof á 1,50 per liter. Da's dus 420 euro voor een retourtje. 150 euro besparen zou betekenen dat je plotseling 1:16 gaat rijden.

En de stelling 100 i.p.v. 120 gaan rijden is ook onzin aangezien je er dan zomaar 6 uur langer over doet om op je bestemming te komen.
                                                Last edited by MartijnL; 16-07-10, 15:02.
                                                ------------------------------------------------
                                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Nou moeten jullie allemaal eens even goed luisteren. Jullie vergeten de belangrijkste factor: de campingpatsquotient.

Het zit namelijk zo. Net zoals Douglas Adams al schreef over ruimteschepen aangedreven door restaurant-mathematica (vanwege de grilligheid en permanente onjuistheid), zo is er ook campinglogica. Ik som even een paar voorbeelden op.
                                                  • "Wij reden dus in stief 8 uurtjes van Amersfoort naar Frejus he. Net zo makkelijk."
                                                  • "Nou is die Kip Compact ook wel erg aerodynamisch, met die voorkant. Dus daar kun je ook veilig 140 mee rijden."
                                                  • "Ja, 't lijkt niet veel, zo'n 1.4. Maar ik zal je vertellen, deze Daewoo Lanos is gewoon heel goed ingereden door mij. Trekt fluitend de hele mikmak een 12% helling op met 110 in 't uur. En gewoon in z'n vijf he. Maar niet alle Lanossen kunnen dat. Je moet hem goed inrijden."
                                                  • "Neeeeee, je moet niet over Nancy rijden! Da's echt een beginnersfout. Kijk, ik ken een veel betere route. Dan ga je na de Luxemburgse grens de weg af..." *spreid kaart op motorkap en begint onwijs lulverhaal*
                                                  • "Heb jij het in 7 uur gereden? Vanaf Breda? Met die gare platgeslagen kever van je?? HAHAHAHAHA ja tuurlijk joh, ik haal nog een biertje. Zo'n dakkoffer kost trouwens enorm veel brandstof weet je dat? Je kunt je zo 150 euro besparen zonder dat ding erop, zeker met een 911 GT3."

:)
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                    • "Neeeeee, je moet niet over Nancy rijden! Da's echt een beginnersfout. Kijk, ik ken een veel betere route. Dan ga je na de Luxemburgse grens de weg af..." *spreid kaart op motorkap en begint onwijs lulverhaal*
                                                    oh man, ik heb dus een oom die dat steevast deed op elke gezamelijke vakantie die we gelukkig nooit meer doen. De laatste dag van de vakantie ging het altijd over de route terug, vanuit Zwitserland.
                                                    Wij (gezin-Scudetto) gingen altijd via de vaste route Bern-Basel-Frankfurt-Oberhause-Arnhem, u weet wel. Maar hij had ieder jaar weer een beter alternatief.
                                                    Inderdaad de kaart over de ontbijttafel en 2,5 uur lang lullen over een betere route via bergpas zus, Frankrijk zo, dwars door Strassbourg dit en extra rondje Stuttgart dat. Ook iedere keer was hij veel later thuis dan wij, wat altijd en mooi telefoontje van m'n vader naar z'n broer was. Het lag dan altijd aan een gekke onverwachte file ergens waar hij niets aan kon doen. :)
                                                    Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                                      Wat een onzin. 150 euro besparen op een tripje Amsterdam - Nice kan gewoon niet.
                                                      En de stelling 100 i.p.v. 120 gaan rijden is ook onzin aangezien je er dan zomaar 6 uur langer over doet om op je bestemming te komen.
                                                      Is 3 uurtjes op een rit van 14 uur. Zullen veel schrapers wel accepteren ;-) Zelfde volk die dit doen:
                                                      http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...p__.html?p=2,1
                                                      2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                        ...Net zoals Douglas Adams al schreef over ruimteschepen aangedreven door restaurant-mathematica (vanwege de grilligheid en permanente onjuistheid), ...
                                                        [GH mode] Het ging om ITALIAANSE restaurant LOGICA

@martijnL: 120 ipv 100 bespaart precies 1 minuut per 100 km. Als je het strak kan rijden, dus niet a la SS vast zit achter een inhalende sleurhut. Dus met 2800 km is dat net geen vijf uur heen en terug.[/GH mode]

Maar welke idioot nu bedacht heeft dat brandstofkosten HET te besparen onderdeel van de vakantiekosten is?

Comment

Steven kap nou, zo meteen gaat Jasper ook nog over kopjes thee beginnen!

;-)
                                                          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Tja, komkommertijd, dus dan krijg je dit soort berichten
                                                            Univ. Radboud ontwikkelt training

Met vooral dit als NSS effect:

Tijdens een test bleek dat mensen die de training hebben gedaan beter in staat zijn een doordachte, inhoudelijke afweging te maken.
                                                            Wij van WC-eend....

Comment

Ja d'r is er weer een.

http://www.nu.nl/binnenland/2368562/...smusbrug.html#

De schipper heeft de hoogte van de brug volgens de politie verkeerd ingeschat.
                                                              Volstrekt mee oneens. Ik ben van mening dat de architect de brug te laag heeft gebouwd, en had moeten anticiperen op een boot die 20 jaar na oplevering aan zou komen varen. GTFOH. :)

Doet me ook denken aan een van Bill Engvall's hilarische "Here's Your Signs":
                                                              A truck driver was driving along on the freeway. A sign comes up that reads, "Low Bridge Ahead." Before he knows it, the bridge is right ahead of him and he gets stuck under the bridge.

Cars are backed up for miles. Finally a police car comes up. The cop gets out of his car and walks to the truck driver, puts his hands on his hips and says, "Got stuck, huh?"

The truck driver says, "No, I was delivering this bridge and ran out of gas."
                                                              :)
                                                              Mini Cooper Clubman
                                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Leuke foto ook wel voor op Marktplaats "Te koop, cabrioboot" ;-)
                                                                The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Working...
                                                                X