Jordanië werkt aan bevel tot aanhouding van Wilders
bron
Dit draadje misten we ook nog. Ben benieuwd of de EU nog wat van zich laat horen in deze situatie. Ben bang van niet.
PVV-leider Geert Wilders vreest binnenkort opgepakt te worden in het buitenland omdat Jordanië hem internationaal wil vervolgen voor zijn film Fitna. Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken is op de hoogte van de arrestatiedreiging. In een voorlopige analyse van het ministerie worden de risico’s voor Wilders in kaart gebracht.
De PVV-leider bevestigt dat Verhagen en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) bezig zijn met de zaak. ‘Gelukkig nemen ze het zeer serieus. Op deze manier wordt mijn bewegingsvrijheid gigantisch beperkt en kan ik als politicus niet opereren.’
De PVV-leider bevestigt dat Verhagen en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) bezig zijn met de zaak. ‘Gelukkig nemen ze het zeer serieus. Op deze manier wordt mijn bewegingsvrijheid gigantisch beperkt en kan ik als politicus niet opereren.’
Dit draadje misten we ook nog. Ben benieuwd of de EU nog wat van zich laat horen in deze situatie. Ben bang van niet.
Comment