Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Wilders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geert Wilders

Jordanië werkt aan bevel tot aanhouding van Wilders

PVV-leider Geert Wilders vreest binnenkort opgepakt te worden in het buitenland omdat Jordanië hem internationaal wil vervolgen voor zijn film Fitna. Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken is op de hoogte van de arrestatiedreiging. In een voorlopige analyse van het ministerie worden de risico’s voor Wilders in kaart gebracht.

De PVV-leider bevestigt dat Verhagen en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) bezig zijn met de zaak. ‘Gelukkig nemen ze het zeer serieus. Op deze manier wordt mijn bewegingsvrijheid gigantisch beperkt en kan ik als politicus niet opereren.’
    bron

Dit draadje misten we ook nog. Ben benieuwd of de EU nog wat van zich laat horen in deze situatie. Ben bang van niet.
    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Beetje jammer van dat gedoe met de grondwet nu. Anders kon Jordanie ook gewoon toetreden tot de EU en kon dit EU-intern opgelost worden. Kut-Ieren.
    You know that reality is immaterial

Comment

Jullie hebben geen vertrouwen in de Jordaanse rechtbank?

Als hij onschuldig is wordt hij toch gewoon vrijgesproken? Gewoon uitleveren zeg ik.

Leuk detail over Jordanie, ze boycotten sinds een week of twee Nederland en Denemarken, vanuit overheidswege. Ze wilden het al eerder maar de winkeliers wilden eerst de producten die ze nog op de schappen hadden liggen verkopen.
      Je ziet, het is een principekwestie.
      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

En ja hoor...

Justitie Jordanië vervolgt Wilders wegens film Fitna

DEN HAAG - Het Jordaanse Openbaar Ministerie vervolgt PVV-leider Wilders wegens onder meer het aanzetten tot haat in zijn film Fitna en zal zijn zaak voor de rechter brengen. Dat besluit is al op 10 juni genomen, zo blijkt uit een interne rapportage van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

Al sinds die dag loopt Wilders, zodra hij een stap over de grens zet, kans te worden opgepakt en uitgeleverd aan Jordanië. In theorie is hij in elk land vogelvrij. ‘Zelfs als ik met mijn vrouw in Antwerpen ga winkelen, kan ik worden opgepakt’, zegt Wilders.
        Bron

Gelukkig maakt ie zichzelf meer druk om echt belangrijke zaken [/sarcasm]

Wilders stoort zich ook aan feestende Turken

DEN HAAG - Geert Wilders ergert zich groen en geel aan voetbalsupporters die tijdens het EK massaal de straat opgaan om overwinningen van het Turkse elftal te vieren. ,,Gênant, geen porem en geen gezicht,’’ noemt de fractievoorzitter van de PVV het dat duizenden fans claxonerend en met Turkse vlaggen door diverse steden rijden.

Turkije versloeg in de kwartfinale Kroatië en neemt het morgen in de halve finale op tegen Duitsland.

,,Ik gun iedereen zijn plezier, maar dit is overdreven. Halve steden hangen vol met Turkse vlaggen, het lijkt hier klein Turkije wel.’’

Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vlagvertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in Turkije.’’
        Bron

Comment

Vrij naar Spaan en Vermegen:

"Vuilnisman kan U deze zak ook meenemen?"

Aandacht hoer Wilders kan zijn xenofobe mond weer eens niet dicht houden. Op deze wijze ga ik nog bijna hopen dat Turkije wint (niet echt hoor maar dat is iets anders).
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Ik wilde bijna Wilders' vrijheid van meningsuiting komen verdedigen, en Jordanie affakkelen.

Maar toen las ik dat stukje over feestende Turken, en werd me weer eens duidelijk waar bij deze man de prioriteiten liggen. Mijn god, wat een dweil. Bij Italiaans restaurant "Il cazzo grande" in Venlo was hem het gebrek aan integratie zeker niet opgevallen of zo? Oh nee, wacht, da's anders. Alleen niet-westerse allochtonen moeten zich bekeren tot de leer der tulpenfappers. Want anders zijn ze vreemd, en da's eng, en voor je het weet rijdt Ali Turkiyemspor met z'n turks rood uitgedoste Golf II zomaar op een menigte met Frans Bauer meezingende autochtone gehandicapte bejaarden in. Met een kofferbak vol semtex. Want zo gaat dat toch altijd?

Kortom, even met de pet rond, allemaal 50 pop lappen. Dan ga ik een avondje stappen met Greet. Wordt gezellig. ECHT gezellig. Zo gezellig, dat-ie pas aan boord van een Royal Jordanian vlucht richting Damascus weer wakker wordt.

En dan gaan we dat daarna heel erg veroordelen he, dat ze Wilders hebben opgesloten. Want ook voor ons is dit een principekwestie. Grote diplomatieke druk. "Hee, euh. Joh? Laat euh, Geert, ja Geert. Laat Geert eens vrij, of zo? Niet? Oh, ok. Koffie?"

:)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

"Wilders erkent dat er niet tegen het uitbundige vlagvertoon kan worden opgetreden. ,,Maar het duidt wel op een groot gebrek aan integratie. Het is wel duidelijk waar de loyaliteit van deze mensen ligt; niet in Nederland, maar in Turkije.’’

Volgende keer dan maar eens door "klein-Ankara" ( vroeger bekend als Bos en Lommerbuurt Amsterdam-West) rijden met je DKDBvriendjes Geert....

Iedere Benz reed afgelopen zaterdag rond met een Turks en een Nederlands vlaggetje op de auto.
              En nooit zoveel Turken gezien in een oranje shirt.
              Last edited by w220l; 24-06-08, 08:53. Reden: e teveel....
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                Iedere Benz reed afgelopen zaterdag rond met een Turkse en een Nederlands vlaggetje op de auto.
                Dat is mij hier in Rotjeknor ook opgevallen. Jasper kan ik meehelpen Wilders het vliegtuig in te drinken. Worden de lekkerste biertjes ooit .
                Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Volgende keer dan maar eens door "klein-Ankara" (vroeger bekend als Bos en Lommerbuurt Amsterdam-West) rijden met je DKDBvriendjes Geert....

Iedere Benz reed afgelopen zaterdag rond met een Turks en een Nederlands vlaggetje op de auto.
                  Yep, was me ook opgevallen afgelopen weekend, na een paar busritten door de westelijke wijken van Amsterdam. Hoofdweg mooi voorbeeld, inderdaad midden in klein-Ankara: bovenwoninkjes met twee ramen, uit de ene hangt een Turkse vlag, uit de andere een Nederlandse. En toen had Nederland al verloren.

Terwijl ik al verhalen heb gehoord over autochtonen die hun oranje geschilderde huis alweer driftig wit aan het overschilderen zijn. O nee, dat mag natuurlijk van Geert, wit overschilderen.
                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman
                    Stiekem toch weer een 'Geert Wilders' topic openen om allemaal weer lekker over hem heen te zeiken.... Voelt zeker wel goed of niet ?

Hij zegt tenminste wat wij denken en is niet zo hypocriet.
                    Laat mij er ff buiten vriend.....

Met je" hij zegt wat wij denken en is niet zo hypocriet"

Lolbroek.

Comment

Met dank aan quote-functie kan ik mij ook volledig distantiëren van de CM opmerking. Ga toch weg enge man!

Comment

Wou net hetzelfde schrijven.

Als iets wel een toonbeeld van integratie is, zijn het de Turken tijdens het voetballen.

In Duitsland rijden de Turken trouwens massaal met een Turks en een Duits vlaggetje rond. Opportunisten zijn het dus wèl. :-)
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Weet je wat pas hypocriet is? Je hele leven bangelijk en gefrustreerd rondlopen, angstig voor alles wat niet uit de Tros Kompas komt, en dan wanneer er een geconfijte paardedrol als Wilders opstaat ineens als een christenfundamentalist De Messias gaan eren, "omdat hij zegt wat wij denken".

Grow a set of fucking balls.
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Gummers;

Zo gek, ik krijg me daarnet toch een joekel van een flashback; iets met een groen forum waarop een of andere xenofobe pierlala een nieuwe identiteit aannam en zijn leven ging beteren. Beetje onwerkelijk verhaal eigenlijk....
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Het klinkt misschien raar maar ik heb ECHT het gevoel dat mijn bloedruk een stuk lager is sinds TM/CM op ignore staat. Het is inderdaad een beetje stuisvogelen om hem te ignoren maar man, wat een bliss!
                              Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Waarschijnlijk sta ik bij hem op de ignore-lijst...

Ook leuk, maar dan anders. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman
                                  Hij zegt tenminste wat wij denken
                                  Hee, heeft de koningin zich aangemeld? Of praten er nog meer gummers in pluralis majestatis?
                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

't Is overduidelijk komkommertijd, trouwens. Of Wilders is over z'n hoogtepunt heen. Wat zeg ik: het zal wel én-én zijn.

Opwinding over joelende Turken. Pfffff. :-)

Anyway. Wat gaat dat ons kosten, een enkeltje Jordanië? Ik betaal wel mee. Laten we er een polletje van maken.

WIE BETAALT MEE AAN EEN VLIEGTICKET NAAR JORDANIË VOOR GEERT WILDERS:

1. Brun
                                    2. ?
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Bericht n.a.v. 'paardedrol' Wilders ;-)

Nieuws en video's over Video's. Betrouwbaar, gratis en snel op NU.nl, de grootste nieuwssite van Nederland.
                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

't Is overduidelijk komkommertijd, trouwens. Of Wilders is over z'n hoogtepunt heen. Wat zeg ik: het zal wel én-én zijn.

Anyway. Wat gaat dat ons kosten, een enkeltje Jordanië? Ik betaal wel mee. Laten we er een polletje van maken.

1. Brun
                                        2. AJB
                                        3. ...

Comment

1. Brun
                                          2. AJB
                                          3. denheer
                                          4. ...
                                          Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Ben je gek, dat betaaltie zelf maar.
                                            Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ja man hij heeft wel enige aanmoediging nodig natuurlijk.

Comment

1. Brun
                                                2. AJB
                                                3. denheer
                                                4. W220l brengt hem naar Schiphol...
                                                5. ...

Comment

1. Brun
                                                  2. AJB
                                                  3. denheer
                                                  4. W220l brengt hem naar Schiphol...
                                                  5. Streamz doneert een schop onder z'n hol het vliegtuig in
                                                  6. ...

Comment

Desalniettemin is het natuurlijk belachelijk dat Jordanië een internationaal opsporingsbevel uitvaardigd.

Comment

Ja maar het wel een goede manier om van die vlaaien-Mozart of te komen. Enkeltje Jordanie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                                                        Ja maar het wel een goede manier om van die vlaaien-Mozart of te komen. Enkeltje Jordanie!
                                                        Goeie manier om dit soort ongein te bagatelliseren. Ondanks het feit dat Wilders een clown is valt het me telkens weer op hoe populair het nu is om dit soort achterlijkheden met schouderophalen te accepteren om vervolgens Wilders verder af te branden.

Comment

Oh die onzin van Jordanie zijn we het wel over eens. Maar ik kan je vertellen dat ik me als Nederlander behoorlijk schaam tegenover buitenlandse vrienden als het over deze oetlul gaat.

Comment

Floris relax! Dat arrestatiebevel komt er helemaal niet, maar ondertusen zitten wij wel mooi met Geert opgescheept en nog erger ook met zijn fans zoals Ralf.

Groet
                                                            GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                                                              Floris relax! Dat arrestatiebevel komt er helemaal niet, maar ondertusen zitten wij wel mooi met Geert opgescheept en nog erger ook met zijn fans zoals Ralf.

Groet
                                                              GJ
                                                              That's not the point. We zijn helaas zover dat alles wat Wilders roept BS is en dat alle verschijnselen daaromheen (bedreigingen, daadwerkelijke misstanden, etc) structureel genegeerd worden in 'het debat'.

Ik ga er vanuit dat het met dat arrestatiebevel zo'n vaart niet zal lopen, maar:
                                                              A) Dit is überhaupt een idiote actie van Jordanië (incluis boycot BS)
                                                              B) Er komt geen enkele reactie van de EU richting Jordanië
                                                              C) Er komt geen enkele reactie van de NL'se regering richting Jordanië

Zwaktebod.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                                                That's not the point. We zijn helaas zover dat alles wat Wilders roept BS is en dat alle verschijnselen daaromheen (bedreigingen, daadwerkelijke misstanden, etc) structureel genegeerd worden in 'het debat'.

Ik ga er vanuit dat het met dat arrestatiebevel zo'n vaart niet zal lopen, maar:
                                                                A) Dit is überhaupt een idiote actie van Jordanië (incluis boycot BS)
                                                                B) Er komt geen enkele reactie van de EU richting Jordanië
                                                                C) Er komt geen enkele reactie van de NL'se regering richting Jordanië

Zwaktebod.

Floris, interessant dat je spreekt over een debat (tussen aanhalingstekens). Volgens mij roept Wilders van alles maar voert hij zeker geen debat (als ie dat zou doen zou ie waarschijnlijk al zijn stemmen kwijt raken).

Verder is er geen uitspraak in Jordanie dus waar moet je dan op reageren. Die reactie komt echt well als ze daadwerkelijk (wat ze niet zullen doen denk ik) om de uitlevering van Geertje zullen vragen.
                                                                Last edited by AJB; 25-06-08, 09:01.

Comment

Working...
                                                                X