Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3dwazedagen.nl

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 3dwazedagen.nl

http://3dwazedagen.nl/

Vriend van me zit in de commerciele IT. Was toch erg verbaasd dat de Bijenkorf deze site niet had geclaimd.

Dus sinds een jaar heeft hij hierop een nepsite. Meer om zijn verbazing uit te spreken over het feit dat de Bij er niks mee doet.

Gister om 16:45 stond de gerechtsdeurwaarde voor de deur met een 12 bladerige exploot. Binnen 24 uur verwijderen of 2.000,- per dag boete.

Juridisch staat ie heel zwak. Maar hij wil alleen maar aantonen dat de Bij dit slecht heeft geregeld.

Hij mag het ook niet verkopen aan derden. Maar de Bij heeft ook geen interesse getoond.

Zou kunnen dat de "3dwazedagen" zelf wel als merknaam staat geregistreerd. Overigens is dat gekkenhuis vandaag weer begonnen. Gelukkig heb ik geen tijd, anders was ik er nog heen gegaan ook.

Comment

Als de Bijenkorf geen interesse toont, mag ie met de site doen wat hij wil.

Het enige waar ze over kunnen vallen, is de huidige inhoud, waarin hij voortdurend prijzen van de Bijenkorf met andere aanbieders vergelijkt.

Maar als hij bijvoorbeeld een IT-bedrijf begint onder die URL, kan de Bijenkorf 'm helemaal niks maken - ze wilden de URL immers zelf niet hebben?
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Prijzen mag je vergelijken toch?
        You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
          Het enige waar ze over kunnen vallen, is de huidige inhoud, waarin hij voortdurend prijzen van de Bijenkorf met andere aanbieders vergelijkt.
          Dat lijkt me inderdaad het probleem, anders is het wel een vage zaak.

Edit: en misschien wel de manier waarop...

Comment

Prijzen vergelijken mag, maar als je een merknaam gebruikt als URL, of iets dat er sterk op lijkt, dan doet een rechter vaak moeilijk.

Ik mag bijvoorbeeld wel een URL starten als autoprijsvergelijking.nl, en daar BMW helemaal op afbranden. Maar niet een URL als bmwvanpoelgeestisveelteduur.nl.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Die site doet anders niet veel
              fka v164

Comment

is kennelijk offline gehaald, want vanochtend deed ie het wel.

Comment

De site was/is echt gevuld met prul. Dus gewoon een lege site. Zijn bedoeling was om aan te tonen dat bedrijven soms hele voor de hand liggende sites laten liggen....

Dus geen eigenbelang of gewin.

Reactie van Bkorf was echt overtrokken. Hij had meer een telefoontje verwacht en een goed gesprek.....

Comment

Is de 'bandbreedtebundel' niet gewoon op? :-)
                    Every second of your life is a part of your song

Comment

Nop....hoor net dat hij hem er maar heeft afgehaald. Hij heeft geen 2.000,- per dag.

Wel lekker makkelijk van Vendex.

Comment

Working...
                      X