Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puinzooi...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Puinzooi...

Je ouders wonen groot. Dat is iets anders dan ruim wonen want ze blijken fanatieke verzamelaars te zijn van (ouwe) meuk. Ongelooflijk… Dusdanig veel dat elk plekje in het huis dat toch niet heel veel gebruikt wordt voorzien van een laag shit… Theedoeken uit het jaar kruik (5 dezelfden voor een tientjebij de IKEA), oude skischoenen (alsof ik daar mijn kinderen in ga laten skiën!), (antiek) meubilair van overleden grootouders, het wordt allemaal bewaard. Of er worden onzinnige dingen gekocht. Ik geloof dat er wel 15 1-euro-graaibak-schroevendraaiers rondzwerven, alles is in veelvoud aanwezig…:(

Ouwe meuk die hun drie zonen toch niet willen hebben, nu beperkt door gebrek aan ruimte maar straks voorzien van een eigen koophuis. Ouders die ouder worden en waarvan de helft van hun dagprogramma bestaat uit opruimen (om vervolgens binnen no time er weer een bende van te maken, wat wil je ook met zoveel shit…?)

Wie heeft het voor mij de ultieme tip om van die puinzooi af te komen? Ik krijg het niet aan hun verstand dat het nu tijd is voor echt leuke dingen en dat straks toch alles de shredder in gaat wanneer er kleinere woonruimte gewenst is.

Alle tips/suggesties zijn welkom…:)

De fik er in?

Comment

Alles laten ophalen door Het Goed.
      Klaar.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Fotootjes maken
        http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=3739
        op marktplaats zetten
        http://www.gummen.org/forum/showthre...ht=marktplaats
        en dan de ouwe lui van die centen op een cruise zetten en
        de rest simpelweg weggeven/gooien/in de schuur/op zolder/ in de citybox zetten
        fka v164

Comment

RC en ik hebben eigenlijk hetzelfde probleem. Als mn oudjes ooit gaan verhuizen zorg ik dat ik op vakantie ben!

Garagesale misschien een idee?
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Kijk. Het Goed. Met een ophaalservice. Dank.
            Weekend plannen, alles uitzoeken (lees: die oude lui ervan overtuigen dat het echt weg kan) en maandag zo'n bus voor de deur. Of twee...:)

Shite op MP zetten is niet hun hobby.
            En bij de verhuizing ben ik ook weg/het land uit maar ik zie m'n ouders nu zo graag al andere dingen doen dan met die klerebende leven...

Comment

Working...
            X