Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verstandskies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verstandskies

Op het oude Gummen forum was een draadje van Knot over het verwijderen van de verstandskiezen, en hoe hij er tegenop zag. Nu heeft ondergetekende vandaag om 12.00 zijn verstandskiezen laten verwijderen, en ik mag op 1 augustus nog een keer terug. Ook al zag ik er enorm tegenop, tot nu toe valt het mee......

Wat balen is, ik wilde dat oude draadje nog een keer doorlezen, maar dat kan dus niet meer :-(
    ''Thank God for the internet experts''

Wacht maar tot de verdoving is uitgewerkt.

TOen ze de mijne trokken mislukte de verdoving aan een kant, dat was niet lekker.
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

watjes
      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
        watjes

Ja, de volgende dag wakker worden met je gezicht, kussen e.d onder het bloed en dan een stuk "flosdraad"vinden, wat uiteindelijk hechtdraad blijkt te zijn.....

In je slaap de hechtingen lostrekken omdat je blijkbaar voelde dat er een haar in je mond zat, da's pas karakter. ;-)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

De reden dat ik dit draadje post, is niet dat ik allerlei horrorverhalen wil lezen over hoe het bij jullie misging :-)

Comment

Ah, een beetje ondersteuning he... ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Precies, voor mijn tere ziel...maar horrorverhalen mogen bij nader inzien ook gewoon geplaaatst worden hoor ;-)

Comment

Ok je hebt er om gevraagd: Ben inimiddels 36 jaar en heb nog nóóit wat bij de tandarts gehad, geen gaatje, brugje, kroontje of wat dan ook. Hoogstens af -en toe wat tandsteen verwijderen.

Behalve dan die éne keer...

Alle 4 mijn verstandskiezen eruit. Het gebeuren zelf was serieus traumatisch te noemen. Ik zie mezelf nóg liggen met groen laken over mijn kop, mond achter opening in laken, gorgelend in mijn eigen bloed omdat dat kl*te afzuigslangetje het niet aankon, terwijl die chirurg cq. slager eerst een gat in mijn tandvlees sneed om vervolgens mijn nog niet doorgekomen, platliggende (vandaar dat ze eruit moesten) verstandskiezen uit mijn kaak te breken. Toegegeven, door de verdovingen deed het hele gebeuren op het moment zelf weinig pijn, maar toen ik achteraf in de spiegel keek en mijn kop zag die eruit zag alsof ik zojuist de K1 GP had gevochten en verloren had ik al nattigheid kunnen voelen.
                Eénmaal thuis toen de verdoving begon uit te werken kwam de pijn. Helemaal toen bleek dat de proppen gaasverband die ik in mijn bek geduwd had gekregen tegen het bloeden bleken vast te zitten aan het geronnen bloed. Enige oplossing was ze er toch maar uit te trekken, waarna het bloeden weer van voren af aan begon.
                De paracetamol die ik had meegekregen zouden misschien nuttig zijn geweest bij een opkomend hoofdpijntje, maar hadden absoluut niets toe te voegen aan mijn aan flarden liggende kaak.

Afijn, troost je. De andere dag was het al iets beter en weer een dag later kon ik zelfs wat vla eten.

Succes!
                Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ik was juist dolblij dat ze bij mij in één keer alle vier trokken. Hoefde ik die ellende tenminste niet nog een keer mee te maken...

Veel plezier op 1 augustus, Jeroen!
                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Toen was ik 17

En bij mij werden er twee tegelijk verwijderd, deed geen pijn, maar het geluid van de kiezen die van je kaakbot worden afgescheurd, ging wel door merg en been. Ik moest met een klomp watten in mijn mind overeind komen op de behandeltafel, ging direct van mijn stokje, zag plafond en voelde direct daarna de weelderige boezem van een verpleegster die mij opving en vroeg of ik hen ging verlaten.

Nadat de verdoving was uitgewerkt in twee dagen een buisje Saridon, maar verder niks.

Comment

Die weelderige boezem van de verpleegster, is dat een optie? En kun je dan nog kiezen uit opverende jonge meisjes tieten, of cobra man specials? Dat lijkt me wel wat voor 1 augustus.

De verdoving begint nu onderhand aardig uit te werken. Gaat nog goed....

Comment

Working...
                      X