Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
Hahahaha, hoe Duits kun je 't krijgen? :))
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Fischer's trademark nordic warrior vocals and Celtic Frost's unique combination of a primitive yet at the same time highly intricate sonic assault made the g...
Maar ach, daar is dit draadje ook voor, voor dat soort bekentenissen. :)
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
vandenBerg, lekker nummer, cheesy tekst maar de gitaar maakt veel goed.
Adje roeleerde toen echt wel.
Ik heb nog ergens een cassettebandje liggen van een live radiouitzending van Alfred Lagarde ('Beton!') en <hoe heet ze ook alweer, ex-rock zangeres, heese stem, zelf invullen a.u.b.> Tijdens die uitzending: live Vandenberg. Super!
PS voor de jeugd even een definitie van een cassettebandje:
Jody Pijpers (die zangeres met die hese stem dus, en kom d'r maar in TM)?
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Ben sowieso zeer van Metallica afgestapt sinds ze de kwaliteit van The Black Album nooit meer konden overtreffen, en nog veel meer toen ze tegen Napster gingen procederen, en helemáál toen ze in groepstherapie gingen, labiele watjes dat 't 'r zijn. *spuugt op de grond*
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
en helemáál toen ze in groepstherapie gingen, labiele watjes dat 't 'r zijn. *spuugt op de grond*
Haha, die documentaire heb ik ook gezien. Zat er echt met een heel dubbel gevoel naar te kijken. Telkens als ze weer gingen spelen dacht je, "Jezus die gasten zijn nog steeds STEENGOED". Maar dan zaten ze even later weer grouphuggend hun gevoelens te bespreken onder het genot van een kopje groene thee, en dan zat ik weer vloekend voor de buis, "GA EENS SPÉLEN STELLETJE HOMO'S, AAAARRRRGGGGHHH!!!". :)
Wat wel super was, waren die audities voor een nije bassist, die Trujillo toen won. De uitdrukking op z'n smoel toen ze hem vertelden, "We'd like to welcome you to the team, and we'd like to pay you a million dollars as a sort of welcome bonus", hahaha, die gast keek of-ie water zag branden. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Lol, ja die docu was nogal erg ja. De albums na de black album waren al genoeg om ze niet meer serieus te nemen, maar die docu was echt de genadeklap :-)
Maar het nieuwe album schijnt weer meer back to basics te zijn, met de nodige gitaarsolo's! Ben wel benieuwd :-)
Geweldige interviews met Trujillo en Hammett in de OOR van deze maand. Het idee van een band als vriendenclub moet je daarna echt uit het hoofd zetten. En die latino heeft zich echt 't schompes moeten werken om de band een beetje bij te houden, omdat de baas (Ulrich) de neiging heeft om elke avond drie kwartier voor het optreden de setlist bekend te maken aan de andere leden. En dan kun je dus niet zeggen 'Ehm, Phantom Lord vanavond? Sorry, heb je nog even?'...
Ben ook wel benieuwd naar de plaat. St. Anger vond ik drie keer k*t (als agressie zo moet klinken, laat dan maar), dus het kan alleen maar beter zijn. Vooral benieuwd hoe Rick Rubin de plaat heeft laten klinken.
Eigenlijk vond ik die docu wel goed trouwens. Metallica is gewoon een bedrijf en het zouden pas homo's zijn als ze bij de eerste de beste ruzie uit elkaar zouden zijn gegaan. Welnee man, 't is je werk. En zoals diverse RvB's al heidesessiënd nader tot elkaar komen in het belang van de company, zo werkt de board van Metallica ook aan zijn persoonlijke ontwikkeling. :)
Even een c/p van het dedicated Metallica-draadje op DF:
Hmm, net de eerste helft van de plaat in de auto beluisterd en ik heb tot nu toe een gemengd oordeel. Positief is dat de rammelsound van St. Anger weg en is vervangen door de vette sound van ...And Justice For All. Nummers liggen ook allemaal goed in 't gehoor. Maar minder vind ik dat de plaat niet alleen qua geluid een kopie is van ...And Justice, maar dat de nummers op diverse punten te veel op de nummers van die plaat lijken, met af en toe wat vleugjes Kill'Em All en Master erdoor. Zeg maar: precies hetzelfde, maar net even anders.
Simpelste voorbeeld is natuurlijk 'The Day That Never Comes', waarin je wel heel veel 'One' hoort. 'The End Of The Line' komt op mij over als een mix van 'Blackened' en 'Seek And Destroy'. Enzovoort. Verder zijn de secties van een paar andere nummers iets te veel aan elkaar gelijmd, zoals in 'Cyanide', het zwakste nummer dat ik tot nu heb gehoord.
Kortom, mooi geproduceerd, sterke riffs, leuk dat de gitaarsolo's terug zijn (maar ze zijn nog altijd niet denderend), maar of je er nu blij mee moet zijn dat de band zijn eigen epigoon is geworden? Nota bene van een plaat die op de kop af 20 jaar oud is?
Kijk, dit wist ik natuurlijk al langer. Wat hier eigenlijk staat:
Hoe simplistischer de muziek, hoe simplistischer de liefhebber. En omgekeerd. Dus blijken klassiek en metal raakvlakken te hebben. De rest is rotzooi. En de liefhebbers daarvan zijn klootzakken.
back-up charts:
countryfans zijn tokkies met een tokkiesbaan en een grote bek (zie ook wikipedia.nl/havenarbeiders)
dance-fans zijn agressieve figuren met housebroek en vechthond
rap fans zijn gewoon dom, maar verder zonder speciale kenmerken. Zijn ze ook te dom voor
Vage figuren zijn vaag. (zie ook wikipedia.nl/driewerfduh!)
Zo, net voor tweeën lijkt me dat een uitstekende VrijMiRel-voorzet, waarde Oosterbuur!
Alleen, ik heb nu wel een identiteitscrisis. Ik mag namelijk naast de gebruikelijke dosis metal, ook wel eens een CD van Johnny Cash opzetten. Wordt met "Country" de "And-ah-one-and-ah-two-and-STEP-and-close"-meuk bedoeld waar TM vanavond weer op los gaat? Want dan vind ik American Recordings I thru V toch wel van een ander kaliber. :)
Alleen, ik heb nu wel een identiteitscrisis. Ik mag namelijk naast de gebruikelijke dosis metal, ook wel eens een CD van Johnny Cash opzetten.
Niks identiteitscrisis. Je beweert gewoon over jezelf dat je een slimme vent met een grote bek bent.
Okee, zelfkennis heb je wel. :)
Overigens ben ik in het geheel niet gecharmeerd van Wagner.
Tja, ik weet het ook niet. Ik had wel verwacht dat er één of andere linedansert danwel één of ander hakkend kaalkopje in een Civic was opgedoken om schuimbekkend op jouw generalisaties in te gaan.
Maar da's kennelijk nogal 2006, vrijdagmiddagrellen. :)
Oh ja, val dood trouwens. En die BPM-loze schraap-Beiert van je ook. :)
Lars congratulates YouTube users for their great versions of Metallica songs. Metallica's new album "Death Magnetic" released September 12th, 2008.Subscribe ...
Comment