Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bnr

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bnr

Luistert iemand wel eens naar Prem op BNR?

Ik vind het wel vermakelijke radio moet ik zeggen :)
    www.tuningparts.nl

Prem is leuk en BNR is in zijn geheel érg goed.

Comment

Ben laatst in de BNR-studio geweest. Rondleidinkje gehad. Was kewl.

Nee, ik mocht niks in de microfoon roepen, anders had ik wel 'Gummen rulez yeahhhhh' geschreeuwd.
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

het is het enige wat ik luister in de auto. Prem is soms wat te chaotisch, maar ik vind het ook wel vermakelijk. Het programma is met hem een stuk dynamischer dan met die suffe Frederique.

De andere mannelijke presentator, Joost Eerdmans, lijkt wel altijd ruzie te hebben. Ook altijd leuk :)
        Forza!

Comment

Om 16:11 stem ik weer af op Veronica voor de moppen :)
          www.tuningparts.nl

Comment

BNR roeleert! Prem hoor ik niet vaak, tenzij ik op die tijd in de woagen zit.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
              De andere mannelijke presentator, Joost Eerdmans, lijkt wel altijd ruzie te hebben. Ook altijd leuk :)

Vind ik ook opvallend. Hij heeft denk ik een beetje betweterige stem, of hij komt gewoon zo over, want vaak zijn de geinterviewden geirriteerd door hem.

Comment

Eerdmans is een beetje hit and miss inderdaad. Ook wel parallel aan zijn politieke carriere vroeger bij de LPF. Zeker een slimme jongen, maar soms kwalijk de plank misslaan, kan me nog herinneren dat-ie met droge ogen stond te beweren dat de Nederlandse juten een voorbeeld moesten nemen aan de LAPD, want in Los Angeles had iedereen grenzeloos respect voor de politie. Tuurlijk Joost. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Ze hebben weel eens onderzocht dat BNR heel populair is onder leaserijders, dus dat klopt dan wel aardig hier. ;-)
                  Ik heb 't ook vaak op staan. Radio 1 eigenlijk nooit, die verzanden veel te snel in details.

Comment

Elke zondag luister ik naar dat door Carros gesponsorde autoprogramma op BNR. Heerlijk slap ge-ouwehoer over auto's door liefhebbers. Die gasten zouden zo op Gummen kunnen posten.
                    Last edited by iOnline; 15-10-09, 14:53.
                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Hmmm. Zal ik bij BNR eens vragen of ze in dat programma geen aandacht aan gummen willen besteden?
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Volgens mij heeft nog één van die presentatoren bij mij op het atheneum gezeten. Was wel een rare gast :)

Ik vind Harmke Pijpers prettig om naar te luisteren: prachtige dictie en één van de beste spreekstemmen van Nederland. Voor de rest vind ik dat het wel wat scherper mag in de discussies daar. Die ene met die zeurderige zeikstem die altijd in de ochtendfile presenteert kan wel goed interviewen vind ik. Alleen ook weer niet doorvragen als het moet.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Paar jaar geleden luisterde ik veel meer naar BNR dan nu. Dit omdat ze destijds meer aandacht voor beursnieuws en koersen hadden dan nu
                          Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                            Hmmm. Zal ik bij BNR eens vragen of ze in dat programma geen aandacht aan gummen willen besteden?
                            Neh, komt alleen maar fout beursvolk à la Starred op af... ;)
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Je kan tegenwoordig vriendje van BNR worden. :)
                              Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Harmke Pijpers is ex-VPRO volgens mij, ik luisterde al naar haar ( en ik meen Cor Galis, Djoeke Veeninga, Stan van Houcke e.a.) toen ze nog 'Het Gebouw' maakten/uitzonden op vrijdagen. Beter werd het niet op de NL-radio.

Tegenwoordig hebben ze van dat programma nog een zwak aftreksel over: 'De Ochtenden'

BNR is ook een van mijn favo's op de autoradio, naast BBC-world service (jaja, MIDDEN-golf!! da's nog ECHT radio luisteren.)

Comment

Working...
                                X