Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gelegaliseerde maffia met beroeps bestuurders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gelegaliseerde maffia met beroeps bestuurders

ontluisterend stukje tv op 1 vandaag

"produktschap tuinbouw" overheids organisatie die bestuurt wordt door de vakbonden en werkgevers organisaties

let wel ook andere beroepsgroepen kennen zon "produktschap"

verplicht lidmaatschap , verplichte heffingen betalen over de omzet, ook al maak je verlies
    geen inspraak en geen "waar" voor het geld
    betaal je niet uit naam van de koningin je huis uit
    plus dat ze 200 miljoen in kas hebben die niet ten goede komt aan de sector

wat schetst mijn verbazing wie de voorzitter is?... tjibbe joustra
    waar kennen we die ook al weer van ? weg gebonjourd bij het UWV wegens het verkwisten van belastinggeld aan pompeuze directiekamers van teakhout en marmeren plee's
    daarna "coordinator terrorisme bestrijding" en nu dus voorzitter van het produktschap tuinbouw (plus nog wat andere nevenfuncties)

wat is die man toch breed vakinhoudelijk onderlegt zou je zeggen, 3 volkomen verschillende sectoren maar geen probleem tjibbe weet het wel
    vervolgens komt die klont in beeld als lookalike tweeling broertje cees van der hoeven, regentesk achter het bureau met een tenenkrommende stemtonatie die als ingestudeerd overkomt
    met de reactie op de aantijgingen dat het waarschijnlijk aan het waarnemingsvermogen ligt van de betrokkenen en dat we nu eenmaal regels met elkaar hebben afgesproken

lol "met elkaar"

napels in de polder is het

hier het fragment , neem even de tijd om het te kijken 7 minuutjes
    http://player.omroep.nl/?aflID=10225...52&end=0:27:35
    Last edited by motroosje; 21-10-09, 05:00.
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Ik heb het gezien, ik krijg kots neigingen van die vent................

Opheffen al deze clubjes, en rap ook.......................
    If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Ach, al die 'schappen' zijn destijds door Seyss-Inquart en consorten ingevoerd. Je kunt veel zeggen van die Duitsers, maar ze hebben toen toch goede dingen ge´ntroduceerd, en dat moet je natuurlijk niet zomaar afschaffen.

Zeker niet 65 jaar na dato.

Zelf krijg ik rekeningen van het bedrijfsschap detailhandel. Ook zo'n club waar uitgerangeerde politici en topambtenaren hun schaaltje 15 kunnen volmaken.
      Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ach, de hele landbouwsector is verziekt. Of het nu dit soort grappen zijn of subsidies of importheffingen... totaal geen vrije markt.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik weet dat mijn pa destijds in de fietsenbranche ook verplicht hieraan moest deelnemen. Hij heeft dat toen geweigerd, en hing direct aan de hoogste boom. In zijn branche werd het geld verkwist aan zinloze reclames die alleen averechts effect hadden. Totale verkwisting inderdaad. Ik ben benieuwd naar die uitzending, even kijken vanavond!

Comment

Hufterstreken zijn 't.

In 1963 gingen boeren er zelfs voor op de vuist:

http://geschiedenis.vpro.nl/programm...ngen/39305267/

(komt ook in motroosjes link kort voorbij)

Zouden ze weer moeten doen. Op de trekker stappen en dwars door de voorpui van 't Productschap rijden.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tjibbe_Joustra_(ambtenaar)

Ueberprutser...
              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Working...
              X