Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nasynchronisatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nasynchronisatie

Zo, nu we de voetbal achter ons gelaten hebben weer over tot de orde van de dag.

Tegenwoordig kan er zo veel met telefoons,ipod's,navigatie etc., maar is het ook mogelijk om duitse tv zenders te kijken met het originele (engelse) geluid?
    Af en toe is er best een geinige film op dld,maar dat gepoeppraat word je toch niet goed van...

nu is bijvoorbeeld "sag niemals nie" aan de gang. zucht....

kijk hier via digitenne,voor het geval dat iets uitmaakt...

Ha, die V4;

Een aantal jaren terug was het nog vrij normaal dat Duitsche programma's tweetalig werden uitgezonden. Bij mijn ouders thuis hadden we daarvoor ook een keuzeknopje op de afstandbediening van de Nordmendebak. Ik had die grap met digitale tv wel weer terug verwacht, maar nee hoor. Terwijl het technisch toch geen enkel probleem meer mag zijn.
    Scherven brengen gelul.

Comment

V4??

Idd, dj, wel geinig, die nieuwe gummen-opties! :-)

Comment

Ja, misschien moeten we de posts gaan ondertitelen!

Comment

Ha, die V4 & DJ;

Oeps! LOL!
          Scherven brengen gelul.

Comment

Ik kan bij de meeste zenders daar inderdaad wel voor kiezen met m'n digitale tv. Er zit een apart knopje voor op de afstandbediening zelfs. 'alt.' heet die, wat staat voor alternative languages.

Bij duitse zenders kun je dan inderdaad ook voor de originele spraak kiezen. Bij internationale zenders kun je soms wel uit 7 talen kiezen fwiw.
            Forza!

Comment

Wij bieden nieuwe artikelen aan die normaal zouden worden weggegooid, soms met lichte schade maar ook vaak op beurzen gebruikt. Dan is het onbeschadigd maar b.v. Zonder verpakking

over ondertitels gesproken
              Onderschrift met handtekening en de groeten.

Comment

Working...
              X