Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godverdegodverse creditcard

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Godverdegodverse creditcard

Ben woest.

Ik moet een vlucht boeken. Op de Duitse KLM-site. Die tarieven zijn namelijk altijd stukken gunstiger dan op de Nederlandse.

Alles ingeklopt, betalen met Visa, prima. 'Voer uw Verified by Visa-wachtwoord in.' WTF? Is dat nieuw?

Dat wachtwoord heb ik niet. Dus klik ik op 'nieuw wachtwoord aanvragen'. Moet je al je codes en adres en nummers invoeren.

'De gegevens zijn niet juist.'

WTF2? Welles. Opnieuw ingevoerd. Niet juist. Visa-hotline gebeld. Die suggereert alles met hoofdletters te doen. Wederom niet juist. Ander rekeningnummer. Niet juist. Visa-mevrouw zegt: "Ik reset het wachtwoord wel, dan moet 't werken, maar u kunt de kaart dan pas maandag weer gebruiken."

Ik leg neer, en hoor ineens het kwartje vallen. Hoezo maandag pas? Ik moet n boeken. Maandag is die ticketaanbieding er niet meer.

Weer bellen. Best een aardige Visa-mevrouw aan de telefoon hoor, die ook best moeite doet. Ze zet me een kwartier in de wacht terwijl ze de halve ICT-afdeling om raad vraagt. Maar nee, maandag pas, want in 't weekend worden die wijzigingen niet verwerkt.

Ben seriously pissed. En betalingen op een andere manier gaat niet, want KLM.de pakt alleen creditcards.

Gloeiendegloeiende.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Geen vrienden bekenden met een cc? :-)
    fka v164

Comment

Priceless. For everything else; Mastercard.

Maar ff serieus, that sucks. Ben zelf ook aantal keer in de ellende terechtgekomen toen ik in Engeland studeerde en m'n pasjes allemaal ineens extra beveiliging nodig bleken te hebben volgens de pinautomaten.
      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Gewoon Amex nemen man. :-) Doen ze niet aan iDeal o.i.d. bij de Oosterburen? (zal je wel een Duitsche betaalrekening moeten hebben)

Comment

*marktplaats E39 M5 full options met slechts 56000 km internetbankiert*

Brun, je moet echt je netwerk eens beveiligen. :)
          You know that reality is immaterial

Comment

Wut, je hebt maar 1 CC? :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
              Gewoon Amex nemen man. :-) Doen ze niet aan iDeal o.i.d. bij de Oosterburen? (zal je wel een Duitsche betaalrekening moeten hebben)
              100 punten voor Taeke.

In woeste razernij dacht ik: nog eens proberen. En wat schetst mijn verbazing? Je kunt sinds zeer kort met de Nederlandse iDeal op de Duitse site betalen.

Handig, want ik ben groot iDeal-fan. Ze kunnen het wel, die banken!

Dus. Hmm hmm hmmm, klikje hier, jaaa, vliegtuig zusenzo terug naar Amsterdam, precies. iDeal, hmm hmm hmmm. Alle gegevens invoeren. Op 'Zahlen!' klikken.

Wachtbalkje.

Wachtbalkje.

Nog steeds een wachtbalkje.

Altijd nog een wachtbalkje.

Time-out van de browser.

Gloeiende. Snel inloggen op Online Banking. Ja hoor! Wel afgeboekt! Maar geen ticket!

*geluid van Brun die z'n laptop uit het raam gooit*
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Bei Zahlungsproblemen rufen Sie bitte die Nummer 0180-enzovoort.

Wacht, dat krijgen we wel voor elkaar. Snel de gebruikelijke pre-select-code voor internationaal bellen naar Duitsland (tip: 0900-0900, n cent per minuut).

Die pakt geen callcenter-nummers. Oja. Het zal ook eens goed gaan.

Dus gewoon per normale telefoon belachelijk veel per minuut die fokking internationale hotline bellen. Je hoort de tikken ratelen op de achtergrond.

Een UITERST correcte Duitse jongeman aan de telefoon. Die klikt door wat systemen - en vertelt bij elke klik wat ie doet - en binnen vijf minuten heeft ie het. Gewoon wat vertraging van de banken. Het ticket moet binnen drie uur in de e-mail vallen. Nou, daar wachten we dan maar even op.

Het is duidelijk niet mijn avond.
                Last edited by brun; 30-10-09, 21:05.

Comment

Huh, van dat wachtwoord bij visa heb ik ook nog nooit gehoord.
                  Ben nooit verder gekomen dan een pincode bij die toko.
                  Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Hey, kijk nou eens: zomaar een gratis vliegticket in mijn email.

*boekt vast knap hotelletje*

;)
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

[email protected]

Laat je freundin dat soort zaken nou eens regelen, die heeft vast minder last van bankieren in Duitsland! ;-)
                      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                        *geluid van Brun die z'n laptop uit het raam gooit*
                        Die kleine?

Zonde....

Toch wel door het open raam he?

Anders kost het je ook nog een raam.

Comment

Brun klikt op "kopen"......

Comment

Lol ik betaal al tig jaren goederen (domeinen zelfs) met CC en ja daar heb je zowel de 3-cijferige code voor nodig (al jaren) en sinds kort ook een apart wachtwoord wat je eenmalig bij je eigen bank instelt.

Helaas doet niet iedereen dat en kun je bv bij sommige buitenlandse tokos gewoon met je CC betalen zonder zelfs een pin in te tikken of een handtekening te hoeven zetten (gezien in Franse supermarkt).

Comment

[email protected]

@M4
                              Mmmh. Zowel die driecijferige code als die pincode ken ik. Maar dat wachtwoord... nooit gehad.

Comment

'k Zie net dat 't iets van MasterCard is ; SecureCode:

http://www.mastercard.com/us/persona..._it_works.html

Weet niet of dit 't zelfde is als op je Visa natuurlijk. Daar zal 't wel een ander naampje hebben.

Overigens is het wel prettig winkelen via die shops/winkels ; behoorlijk veilig op die manier. Als je niet je persoonsgegevens opslaan en je creditcard nummer want op een dag komt Meneer Hacker langs en dan ploep 3.1 miljoen creditcard gegevens in de uitverkoop op creditcards.ru

Comment

Working...
                                X