Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amsterdam: leuke adresjes gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Amsterdam: leuke adresjes gezocht

Dinsdag gaan we waarschijnlijk naar Amsterdam, even de graven van de voorouders bezoeken, even de toerist uithangen. Nu zat ik met het idee te spelen om maandagmiddag al door te rijden en gewoon een nachtje daar te blijven, een mini-uitje met MsRS en de kids. Je hoort'm nu al van ver afkomen: ik zocht een leuk hotel, iets kleins, niet te duur, om gewoon één nacht in te crashen, samen met de kids.

Ik zoek niet Okura (tip van een golfbuddy - ja, zelfs met 2 sterrenrestaurants) of ook niet ergens één of ander shabby hotel ergens acherin een pand in de PC (vorig jaar zo eens slecht gelogeerd geweest). Hebben de gummers hier gouden tips (zoals die destijds ook in het waddeneilanden draadje kwamen).

Dus liever een leuke lodging dan een Crown Plaza/Hilton alike. Maar het moet wel proper en centraal liggen, het liefst inlcusief parking van 2m10 :-) anders moet ik hem bij JB voor de deur komen zetten. Onder de carport, dat spreekt :-)
    Rock on. RS.

Lloyds hotel of de Hotel Arena is dat wat?
    Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

College Hotel?

Wat ook niet gek en prima te betalen is, is Hotel V aan de Churchill-laan (Rivierenbuurt). Het ligt niet midden in het centrum, maar met een trammetje ben je er zo.
      Let's kick some ass and chew bubblegum...
      ----------------------------------------------------------------------------
      '71 Alfa Romeo Giulia Super
      '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
      '00 BMW E39 528iA Touring
      '06 BMW Z4M Roadster
      '96 BMW E36 328i trackracer
      '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Misschien even weekendjeweg.nl of hotelletje.nl checken?

Mocht er geen of een te dure parkeerplaats zijn bij het hotel, kun je het best een P&R pakken. Dat kost een paar euro en je mag met 5 personen een dag van het openbaar vervoer gebruik maken.

Comment

Of gewoon op booking.com kijken.

Wat is 't budget?
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

http://www.hotelbluetower.com/
            (auto kan in parkeergarage, 15min bus/tram naar centrum, aan ring A10 gelegen)

http://www.bluesquarehotel.nl/
            (iets goedkoper dan de tower, auto staat wel buiten)
            E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Bilderberg Garden Hotel

Toelichting: lekker in Zuid dus rustig maar het centrum wel dichtbij, goed restaurant en nog redelijk betaalbaar.

Een nadeel: hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen.
              Last edited by MartijnL; 01-11-09, 21:13.
              ------------------------------------------------
              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Lloyds hotel, ze hebben kamers beschikbaar, klaar
                fka v164

Comment

Lloyd's is inderdaad een mooi hotel. Tenminste, dat was 't een paar jaar geleden. Wel heel minimalistisch, meen ik?
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Grappig. Stel nooit toeristische vragen aan de inwoners, want die hebben zelden iets van hun eigen stad gezien.

Mijn eerste reactie is nu eigenlijk 'jeetje, ik zou niet weten'. Ja, Lloyd inderdaad, maar dat is zo cliché. Okee, misschien voor Amsterdammers zelf dan, en niet voor hippe Vlamingen. Het leuke ervan is dat je 't daar zo goedkoop of luxe kunt maken als je zelf wilt, zo veel soorten kamers hebben ze.
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Mooi, centraal en met een prima keuken: Grand Hotel Amrâth Amsterdam.
                      Parkeergelegenheid in de buurt is er, maar da's wel duur.
                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Working...
                      X