Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV serie draadjes die (nog) NIET op TV zijn.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TV serie draadjes die (nog) NIET op TV zijn.....

Naast Dexter, Sara Conner Cronicles vandaag begonnen aan V. Jazeker....V. U weet wel. Die hagedismensen die z.g.n. vreedzaam op aarde komen maar eigenlijk een soort Nazi's zijn.

Die V dus....maar dan dunnetjes nog eens overnieuw.

De Pilot staat nu in de download.

Ja, ik zocht ook al naar de pilot, kon hem alleen niet vinden.

Sarah Connor Chronicles is trouwens gecancelled, hè. Mooi naatje.

Kijk je ook naar Fringe? Superserie is dat.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Sara Conner Cronicles is gewoon op TV hoor. :-)

Fringe(wel op TV) is inderdaad op het moment ook mijn favoriet, maar ook Supernatural(ooit een seizoen op TV geweest :-)) is de laatste tijd erg sterk.
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Binnenkort in NL op TV, maar heb ze allemaal al binnengehengeld :

"Lie to Me". Helemaal goed imho. Tim Roth is sowieso een goede acteur en vind hem in deze serie erg sterk.

Comment

Ik kijk alles in de download. Lekker rustig en zonder reclame....

Comment

Ach die reclame kan ik wel hebben. Het is meer dat je nooit weet of ze de hele serie uit gaan zenden of midden in een seizoen stoppen en het is elke week een verrassing of ze een nieuwe of oude aflevering laten zien en om welke tijd. En dan willen ze illegaal downloaden gaan verbieden, dus is het enige alternatief veel te veel per aflevering betalen bij zo'n legale dienst.... Doe mij dan toch maar de reclame :-)

Comment

Net laatste episode - 8 - van Supernatural gezien. Beste episode ooit. Echt briljant :)
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Cougar Town. Net begonnen. 1e seizoen. Erg geinig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                  Ja, ik zocht ook al naar de pilot, kon hem alleen niet vinden.

Sarah Connor Chronicles is trouwens gecancelled, hè. Mooi naatje.

Kijk je ook naar Fringe? Superserie is dat.
                  Fringe: Net pilot achter de rug. Soort X-Files..... maar wel leuk. Op naar S01E02

Comment

Sarah Conner is inderdaad jammer dat die is gecanceld na deel 3.
                    Summer Glau is beter als beeldvulling dan arnie.

Verder nu bezig met Heroes. Dvd box nummer 1,2,3.
                    Echt leuk om te kijken.

Verder deel 1 van Torchwood gezien. (Deel 2 en 3 bestel ik later nog wel eens, ik kan ze hier niet vinden.) Serie over buitenaards leven op aarde "bewaakt" door een groepje in engeland. Niet elke aflevering is even sterk, maar serie neemt zichzelf niet al te serieus en 1 hoofdrol speler rijdt S2000. ;-)
                    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NAS Bekijk bericht
                      Cougar Town. Net begonnen. 1e seizoen. Erg geinig.
                      Vandaag 2 afleveringen: is inderdaad wel leuk :-)

Torchwood is al even bekend, als spinoff van Dr. Who? is een goeie serie, MsRS vindt dat ook redelijk bijzonder.

Heroes was eerste deel S01 leuk, de rest is meuk en steeds grotere meuk, heb gewoon afgehaakt.

Fringe is leuk, alleen hoop ik dat het ergens heengaat, als LOST een referentie is, niet dus en dat zou jammer zijn.
                      Rock on. RS.

Comment

Fringe blijft leuk vanwege de superrol van Walter Bishop. En de chemistry met zijn zoon. Goeie characters met goeie chemie blijven leuk om naar te kijken, zoals dat ook is met Supernatural en Dexter.

Supernatural was weer goed de laatste keer. Ze maken er een sport van zichzelf en anderen op de hak te nemen. Erg goed.

Ben nu ook The Mentalist aan het kijken. Veel geleend van Derren Brown (dus leuk) en het kijkt makkelijk weg. Wel is de hoofdpersoon iets teveel alwetend.

Comment

Ben nu ook The Mentalist aan het kijken. Veel geleend van Derren Brown (dus leuk) en het kijkt makkelijk weg. Wel is de hoofdpersoon iets teveel alwetend.
                          Misses kijkt ook Mentalist, maar ik kan me er niet in vinden. Lie to me lijkt me beter, al was het maar omdat de 'aibaarheidsfactor' minder hoog is. Sta nog steeds 3 seizoenen achter met Dexter. Damned.
                          Rock on. RS.

Comment

Ik ben het wel eens over the Mentalist, hij is te alwetend en eigenlijk een irritante wijsneus. Dat geldt nog meer voor Lie to me wat mij betreft. Dat karakter ligt me vanaf aflevering 1 al niet. Dan vind ik Castle(die ook wat overeenkomsten met beide series vertoont) leuker. Al is het maar omdat die wat onbeholpen is. Alledrie zijn aarddig op TV, maar ik zou er niet eens de moeite voor nemen om te downloaden.

Wel grappig dat notabene de VPRO(nooit mijn omroep geweest) Dexter(ja, PAco je roept het al tig jaar:-)) uitzendt. Het is voor het eerst deze eeuw dat ik gepland naar een publieke omroep kijk. En dan bieden ze ook nog de mogelijkheid de serie online te kijken voor het geval je een aflevering gemist hebt(wat niet erg vervelend is als ie om 23.00 of zelfs 23.50 uitgezonden wordt). Alleen is de online kwaliteit wat minder en dat is op zich niet zo erg, maar het valt vooral op aan de ondertiteling(die bouwt door de compressie niet meteen goed op) en dat stoort jammergenoeg. Dan hadden ze die beter als text kunnen embedden of zelfs weglaten.

Oh ja, de serie, ik vind hem ook leuk, maar soms toch iets te (bedoeld)doorzichtig. Het is niet leuk als je niet mee kan denken, maar het karakter 3 stappen voor zijn ook niet. :-)

Op dit moment vind ik denk ik Fringe het leukste, gevolgd door Supernatural(nemen zichzelf inderdaad niet serieus, maar dat gaat mij soms iets te ver) en dan Heroes, al rent de kwaliteit daarvan naar mijn mening achteruit. Net voor het einde van het vorige seizoen(de zoektocht van Gabriel Gray ;-)) liep de serie veel beter.

Oh ik was een serie vergeten. Er is er maar één de leukste en dat is Lost, maar daar moeten we nog weer even op wachten.

Iemand V(2 ;-)) trouwens al gezien?(EDIT; was al genoemd) Heeft ook potentie, maar ik ben nog niet hooked, net als Flash Forward. Ik werd op beide geattendeerd door een vriend. Maar die was afgehaakt bij Fringe......
                            Last edited by MN-Power; 15-11-09, 22:08.

Comment

En ik baal nog steeds dat Battlestar afgelopen is. Caprica wordt hem denk ik niet.

Comment

Ja, net E02 van de nieuwe "V" gezien, maar ik ben nog niet echt verkocht. Komt eigenlijk omdat het grote geheim niet meer uitgemolken kan worden.

Heb ook een paar afleveringen True Blood gekeken, met Anna Paquin.
                                Hmm, beklijft ook niet. De zogenaamde "hete seksuele Cajun-achtige sfeer" ligt er te dik op en de Cajun-accentjes irriteren ook. Personages boeien ook (nog) niet en ik ben eigenlijk wel klaar met vampiers en zombies (teveel uitgemolken). Geeft het nog even een kans en dan is het SHIFT+DEL.

Comment

Ja, net E02 van de nieuwe "V" gezien, maar ik ben nog niet echt verkocht. Komt eigenlijk omdat het grote geheim niet meer uitgemolken kan worden.
                                  Maar de aap komt wel erg gauw uit de mouw(bijna 5 dec).

[minispoiler]

Misschien weten ze nog leuke dingen met de karakters te doen en het feit dat ze al jaren in het geheim op aarde waren(en ze niet allemaal aan dezelfde kant staan).

[/minispoiler]

Ik denk toch dat BG veel een betere retro serie zal blijken.

Ik wil toch nog even stilstaan bij het feit dat je Dexter online kan bekijken. Waarom is dat niet met elke serie zo? Wat mij betreft mag het zelfs met een beetje reclame(of tegen een kleine vergoeding). Zo weet je tenminste zeker dat je bijblijft, geen oude rommel kijkt èn legaal bezig bent. Zou de media-industrie dat gaan begrijpen?????

Comment

Heb ook een paar afleveringen True Blood gekeken, met Anna Paquin.
                                    Hmm, beklijft ook niet. De zogenaamde "hete seksuele Cajun-achtige sfeer" ligt er te dik op en de Cajun-accentjes irriteren ook. Personages boeien ook (nog) niet en ik ben eigenlijk wel klaar met vampiers en zombies (teveel uitgemolken). Geeft het nog even een kans en dan is het SHIFT+DEL.
                                    Hmmm, veel is een kwestie van smaak, maar als redelijke kenner van US regional accents, met een nog iets betere expert op de bank naast me, kan ik in elk geval zeggen dat de Louisiana en Cajun accents goed gedaan zijn - of ze je nu irriteren of niet. :)

Maar als je klaar bent met vampiers, ja, dan is dit niet je serie. :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Dollhouse wordt ook gecancelled na S01 ep13. Op zich geen verrassing al had de serie wel potentieel. Kan me wel herinneren dat Sarah Conner werd opgeofferd om Dollhouse een kans te geven, is nu wel zuur dat Sarah Conner ook niet doorgaat. Dat was voor mij één van de meest verfrissende en verslavende series van de laatste jaren (na BSG).

True blood, ik was een fan, maar ik had toen (eerste helft 2009) Twilight nog niet gezien of enig andere vampierbladiebla van de laaste maanden. Dus ik was toen nog niet vampierenmoe, ze zaten ook net voor de 'wave' van bloodsuckerpopularity, dus dat kwam goed uit/ moest ik nu beginnen kijken, ik zou waarschijnlijk je mening delen. Pro's waren de sfeer, de muziek en de verhaallijnen, cons zijn sucki en haar ongelooflijke domheid en talent om andere mensen in het nauw te brengen - en haar vamp-lover die echt blijven steken is. Dit is echt een show waarbij de hoofdspelers van het podium worden gespeeld door de support cast, en daarvoor blijf je ook kijken (Erik, Lafayette, later in het verhaal die extremistische groepering).
                                      Rock on. RS.

Comment

The Prisoner.
                                        Blijkbaar een remake, dit keer met Jim Caviezel en Ian McKellen. Goeie acteurs dus.

Verhaal komt bekend voor à la The Village en 1984 en is lekker weird en mysterieus. Mooie aankleding ook (vooral het wagenpark, haha). Episode 1 en 2 gezien en het heeft wel potentieel denk ik.

Comment

Net Dexter SE4E08 gezien.....

Blijft favo serie(killer)

Comment

Gisteren 'The Prisoner' beginnen kijken. Beetje vreemde start, mar het zal wel loslopen. Miniserie in 6 delen.

Dus wat Paco zei ook al ... :-)
                                            Rock on. RS.

Comment

Ik heb alle zes delen van The Prisoner gezien en het is zeker de moeite waard. Het blijft weird (op een goeie manier) maar het verhaal en de conclusie zijn wel sterk. Geen idee of er na de zes delen nog een vervolg komt.

Dexter was gisteren ook weer super. Vooral de laatste minuut :)

Comment

Working...
                                              X