Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaarten voor Jeff Dunham!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kaarten voor Jeff Dunham!

Met veel moeite is het gelukt. Ik heb twee kaarten voor Jeff (Silence I kill you) Dunham in de Heineken Music Hall op 14 april 2010.

Ik begon om precies 10 uur met rang 1 stoelen de bestelronde en die liep vast, kaarten niet meer te achterhalen. Uiteindelijk om 10.15 uur nog twee stoelen op rij 2 van het balkon kunnen scoren. Om 10.20 was alles uitverkocht......

Tickets bestellen online............ prachtig systeem, als het niet te druk is en vast loopt.

Heeft iemand toevallig foto's van het uitzicht vanaf het balkon? Ik hoop wel iets te kunnen zien... ach ja, ik ben er in ieder geval bij.
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

In de HMH heb je dan nog wel goed zicht hoor. Was die kerel echt in 20 minuten uitverkocht???? Zo grappig is ie nou ook weer niet...
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Sterker nog, hij is helemaal niet leuk.
      Maar past prima bij de topicstarter ;)
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

???
        Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Ik heb zelfs PACO van ignoremode gezet en heb er nu al spijt van. Nu snel de ignoremode weer aan.
          Nico

Comment

Lijkt me een prima plek :)

Forza!

Comment

slik, zeker weten?
              Nico

Comment

Ach, denk de 'grappige' handpoppetjes er maar bij, joh. Lache!
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NICO! Bekijk bericht
                  slik, zeker weten?
                  :)

dit is een foto van het balkon aan de zijkant zo te zien. Er is ook een balkon in de breedte van de zaal, dan zit je er rechter voor. Een foto vertekend ook wel, het lijkt op het plaatje hierboven verder dan het is, maar vanaf het balkon zul je moeilijk gezichtsuitdrukkingen zien.
                  Forza!

Comment

Working...
                  X