Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Restaurant gezocht Den Haag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Restaurant gezocht Den Haag

Vraagje ik zoek voor een gezelschap van Amerikanen, Aziers en Europeanen +/- 20 personen een fatsoenlijk restaurant in de binnenstad van Den Haag (Liefst in de buurt van CS of Denneweg). Prijs is niet zo heel belangrijk, eerder dat de 20 personen aan een lange tafel kunnen.

Wie weet een aanrader? Ik kom er niet uit op internet.
    ----------------------------------------------------
    F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive

Hangt natuurlijk af van de gewenste keuken.
    Ben gisteren wezen eten bij nieuw Japans restaurant in de Prinsestraat, restaurant Sumo. http://www.restaurantsumo.com/dh_home.htm
    Onbeperkt sushi, teppanyaki etc voor ca 20-23 E pp (afhankelijk van weekdag) heb aardig verstand van dit soort eten en vond kwalitatief bijzonder goed, aanrader
    Last edited by RenéNSX; 12-11-09, 13:18.

Comment

Definieer "fatsoenlijk"?

een paar suggesties wat wij deden met buitenlandse gasten:

geen hoogstaande keuken maar wel semi-historisch verantwoord:
      http://www.tgoudehooft.nl/

Japans:
      http://www.shirasagi.nl/
      was altijd erg goed, maar ben er lang niet geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veejay Bekijk bericht
        Ik kom er niet uit op internet.
        Ik ook niet, als ik google op stationsrestauratie krijg ik allemaal bouwsteigers te zien....
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Shirasagi is toch verhuisd naar tegenover het Museon? Nu schijnt er een mindere chinees te zitten.

Iemand ervaring met Plein 19 of WOX?

Die Sumo ga ik ff bekijken.

Kun je een speciale ruimte krijgen in TgoudenHooft de foto's doen het niet op de site. Das toch tegenover maison de bonnetrie?

Comment

<zet haags accent op>

Shirasagi is toch verhuisd naar tegenover het Museon? Nu schijnt er een mindere chinees te zitten.
            Ken je nagaan hoe lang ik er niet geweest ben.

... TgoudenHooft ...
            Das toch tegenover maison de bonnetrie?
            achter de Bonneterie, zou ik zeggen.
            Als je van het binnenhof naar de driehoekjes loopt, loop je voor het "goauwe hoof" langs...

Comment

www.iens.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RenéNSX Bekijk bericht
                Hangt natuurlijk af van de gewenste keuken.
                Ben gisteren wezen eten bij nieuw Japans restaurant in de Prinsestraat, restaurant Sumo. http://www.restaurantsumo.com/dh_home.htm
                Onbeperkt sushi, teppanyaki etc voor ca 20-23 E pp (afhankelijk van weekdag) heb aardig verstand van dit soort eten en vond kwalitatief bijzonder goed, aanrader
                Als het dezelfde eigenaar is en de kwaliteit heeft als de 2 Sumo's in Rotterdam, dan is zeer zeker heel goed eten en dat ook nogeens voor weing geld.
                Hoewel ik ShabuShabu in die hoek net wat hoger aansla, maar ja die is er niet in Den Haag, maar in Zoetermeer.
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Anders Tampat Senang aan de Laan van Meerdervoort. Alleen de ambiance is al prachtig.

EDIT: is wel jaaaaaaren geleden dat ik er ben geweest, dus geen garantie over hoe 't nu is. :-)

Vraag Dutch anders naar Hagenese Indo-adressen, die kent beter de weg.
                  Last edited by brun; 12-11-09, 16:13.
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Stelt de nederlandse aziatische keuken wel wat voor ? Anders is 't voor de gasten uit Azie net alsof je als Nederlander in Spanje een spaanse versie van Hutspot op tafel gezet krijgt. Moet heel gek lopen dat dat beter smaakt dan thuis.

Imho is de Franse keuken de meest veilige variant ; goed voor alle deelnemers en misschien voor de amerikanen en aziaten een aangename verandering van hun normale patroon.

Comment

Lijkt me toch handiger om het vlakbij CS te doen want veel zitten in Babylon hotel. Jammer genoeg is plein XIX bezet want daar kon je een aparte ruimte met bediening huren.

Sumo ga ik zeker een keer bezoeken, maar dan met mijn vrouw :) Ik zoek nog ff verder

Comment

- om de hoek van de denneweg
                        - fatsoenlijk
                        - prijs geen beletsel (check!)

http://www.desindes.nl/

Voor mij is het jaren terug dat ik er gegeten heb, maar de landelijke politici en hoge omes komen er graag :)

Comment

da's een hotel RC, geen vreetschuur!

(Vreetschuur was het taalgebruik toen ik in DH werkte, en werd ook gebezigd voor de betere etablissementen)
                          Last edited by Ruud; 12-11-09, 16:50. Reden: even uitleggen

Comment

pardon? ben je er wel es geweest? goed eten hoor :)

Comment

DesIndes, niet aan gedacht, zal morgen ff checken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                                pardon? ben je er wel es geweest? goed eten hoor :)
                                nee, ik kende iemand die daar werkte, ook goed? :-)

restaurants in hotels zijn meestal meer gericht op de hotelgast dan op restaurantgasten sec.

Comment

Working...
                                X