Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kijk, zo kan het ook...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kijk, zo kan het ook...

filmpje

Vallen me 2 dingen op.

Geen Stijl's houding (Peter R. had hier waarschijnlijk een avondvullend programma aan besteed en dit dan 3 weken van te voren al aangekondigd), maar vooral die ontzettend relaxe wout. Daar zouden ze er meer van moeten hebben hier in de Randstad.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ja, relaxed, idd, beiden trouwens.

Comment

Maar ook zo kan het:

GeenStijlTV: wekelijkse livestreams, pret bij de Haagse Patatbalie en lekkere gesprekken, debatten en vertier met & zonder bierrr

Comment

Deze mijnheer de flitsert bevestigt 100% het beeld wat ik van flitserts heb. Trieste loosers. En straks weer met 160 naar huis racen.
        Last edited by iOnline; 13-11-09, 19:39.

Comment

sjekkie-time!
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Nog maar eentje in de categorie "kijk zo kan het ook".

Michael Kuhr, 5 voudig wereldkampioen kickboxen, inmiddels 43 jaar oud, runt tegenwoordig een beveiligingsbedrijf en levert in die hoedanigheid uitsmijtersdiensten aan Berlijnse nachtclubs. Ook in Berlijn hebben ze wat perfect geïntegreerde jongeren met aanpassingsproblemen. Erg gaaf om te zien hoe mijnheer Kuhr deze aanpakt.

Bij filmpje 1 heeft de jongeman níet in de gaten tegen wie hij staat te schreeuwen dat hij z'n moeder gaat neuken. Ik zat eerlijk gezegd te wachten op het moment dat deze fout hem z'n voortanden zou kosten:

http://www.youtube.com/watch?v=yWfetF1jCO4

Bij filmpje 2 krijgt Kuhr het aan de stok met iemand die claimt een lid te zijn van een, kennelijk, erg gevaarlijke familieclan in Berlijn:

http://www.youtube.com/watch?v=nkhYd5IwMWI&NR=1

Comment

Ahja, die filmpjes zag ik al eens. Leuk zijn die :-)

Deze ook trouwens:
              Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                Ahja, die filmpjes zag ik al eens. Leuk zijn die :-)

Deze ook trouwens:
                http://www.youtube.com/watch?v=XujeC...eature=related
                Gokje: ze kennen elkaar en die ene hoopt 'that he gets lucky tonight'
                ------------------------------------------------
                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                X