Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de schuldsanering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• In de schuldsanering

Laatst opgeschreven. Twee lelijke, Nederlandse, stromdronken vrouwen in de restauratie van een Duitse trein.

“Hey mister Ober, euhmm, gibt es möglich dass du uns, euuh, etwas Stockbrot und Kräuterbutter…?”

(ober) “Klar, aber sofort!”
    (even later, de ober. “Bitte.”)

- “Ggggoed dat jij bestelt. Ik kkkkkan niet overschaaakelen in die rottaal. Ja euhm kann er noch was Butter bei!”
    “Ja dat zit er al bij, kijk nou.”
    - “Nee met kruiden.”

(de ober) “Kräuter, nein, ich hab leider keinen Kräuterbutter.”

- “KÄSE dan! Lekker.”

(de ober) “Käse, aber sofort.”

“Maar jij lust helemaal geen Kaas?”
    - “Jawellll meid, ik ben dronken. Dus. Waar wassssssss ik. “
    “Je vertelde over de schuldsanering.”
    - “Ja. Ah ggggggod we staan weer stil. En ze verttt…. vertellen niet hoe lang. Hé! We kunnen roken op het perrrrreuhm, op het perron.”
    “Nee we rijden alweer.”
    - “Ah KUT.”
    “Sssst nou. Niet zo hard.”
    - “Ja.”
    “Je vertelde over de schuldsanering.”
    - “Ja. Ik zit dus in de schuldsanering. Gggggggodverd…. Mijn man heeft ssssijnnnn hele leven gewerkt als huisarts en in Nederland houd je geen BAL OVER!!!! Dat is sssso’n SCHANDE weet je.”
    “Ssssst nu. Ik zit ook in de schuldsanering. Dan weet je dat. Hier. Eerlijk onder elkaar. Drie kinderen en geen cent te makken.”
    - “Ja nou wat gggoed wijffie. Ik heb ook helemaal niks weet je. Geen rooie cent. Gggggodver. Weet je. Zeg. Wanneer kom jij bij mij… in Zagreb. Leuk man.”
    “Woon jij in Zagreb?”
    - “Ja prachtig. Tweede huisje met mmmmijn man. Die huissssarts.”
    “Ooh leuk zeg.”
    - “Verdomme, ik ga de laatste trein naar Sneek missen.”
    “Ja dan moet je in een hotel in Utrecht.”
    - “Dat moet de NS toch eigenlijk regelen!”
    “Nee toch, want deze trein is toch gewoon op tijd?”
    - “Nou ggggodverdomme dat moet dan maar."
    “Wacht, ik bel mijn dochter wel even of die op internet een hotel voor je vindt.”
    - “Ja nou wat LEUK. Het is belangrijker voor mij dat het dicht bij het station is dan dat het goedkoop is, weet je?”
    “Ja nee je moet niet ver lopen.”
    - "Nee of ik neem een taxi hahaha. Okayyy. We gaan nog niet naar huis, nog lange niet haha. He wat ggggoed meid dat jij ook schuldsanering hebt.”
    "Ik ben ook zo arm als wat, weet je! Een schande is het. Hé, doen we nog een wijntje?"
    - "Ja laaaattssssen we dat doen. Is lekker meid. 7,50 euro per glas."
    "Keurig toch? Elk vijf glaasjes gehad? Valt nog mee toch?"

*zat met open mond te kijken*
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

LOL. Burberry sjaaltjes present neem ik aan?

Comment

Working...
    X