Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenrecht advies vraagje (Voyager)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Consumentenrecht advies vraagje (Voyager)

Vanaf aankoop doet het mechanisme linker achterdeur het niet en is er slepend geluid te horen links achter bij remmen.

De auto is nu ongeveer 6x terug geweest en onderdelen zijn vervangen maar niets helpt.

Ik kan de auto ook niet verkopen (als ik dat zou willen).

Wat zijn de nu te nemen stappen?

Verkopende partij was toch een vriend van je? Tja, hoe hard wil je die garantiediscussie voeren, zal een beetje van de mate van vriendschap afhangen denk?

Zit er bovag garantie op, en zo ja, hoe lang? Gevalletje geschillencommissie kan altijd, maar reken daarna niet meer op een goede band met de verkoper...
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Hi,

Zit nog steeds in de garantie hoor. Maar ik begin er een beetje genoeg van te krijgen.

Verkoper is vriend van mijn zaken partner. Zal binnenkort maar eens langsgaan....

Comment

Is dat dezelfde die je dat mailtje stuurde waar je gisteravond op hebt gereageerd? ;-)
        Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KMvrtr Bekijk bericht
          Is dat dezelfde die je dat mailtje stuurde waar je gisteravond op hebt gereageerd? ;-)
          Neeeee:-)

Comment

Working...
          X