Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zorgverzekering 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kleintje
    replied
    Ik zat bij ONVZ. Tegen mijn wil in is de volmacht overgegaan naar Avero. En ik heb een HEKEL aan Avero. Dus 2010 wordt het jaar van Stad Holland Zorgverzekeraar. Iets goedkoper dan nu. Ik "ken" 1 van de oprichters....

Ben benieuwd.

Leave a comment:

• veejay
    started a topic Zorgverzekering 2010

Zorgverzekering 2010

Op dit moment wordt je platgebomardeerd met allerlei folders van nog goedkopere maar wel nog betere zorgverleners dan je huidige...

Gaat er nog iemand switchen? Zo ja, waarom en waarnaartoe?

Ik heb me er vanavond even in verdiept, ik betaal voor mezelf en mijn vrouw 240 euro per maand inclusief tandarts (910 euro max) bij Agis met een ex-logica verzekering.

Dat laatste ga ik wel proberen aan te passen want daar komen we lang niet aan volgens mij kan je voor 18 euro per maand (tot 250 euro max vergoed) ipv 50 euro die ik nu betaal voor het hele gezin.

Lijkt me leuk meningen van anderen te horen, tot 31 december kun je switchen dacht ik...

Ik denk dus dat ik niet bij Agis wegga het scheelt allemaal niet zo heel veel om de moeite te doen.

Ps. Geen flauwe opmerkingen over salarissen enzo :P.
    Ps2. Waarom komen ze hiervoor niet aan de deur net als bij de energiemaatschappijen?
    Last edited by veejay; 08-12-09, 21:29.
Working...
X