Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto-gelul

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Foto-gelul

Ben op zoek naar een statief/externe flitser en belichtingsmeter voor een EOS20D. Geld speelt, zoals gewoonlijk, geen rol :D

Kan iemand mij helpen?

Canon 580ex is de nieuwste/beste flitser.

Statief/lichtmeter heb ik geen verstand van :)

Comment

Ok, top. Da's 1 item van de lijst. Nu de rest nog. Manfrotto statieven moeten goed zijn schijnt. Maar ik weet niet waar ik op moet letten en er zijn er zoveel van.

Wheres Patje738927348927 when yuo need him?

Comment

Dit zit meestal koffie te drinken bij Edwin volgens mij :)
        Forza!

Comment

www.eosdigitaal.nl prima forum, ladingen gebruikerservaringen en tips.
          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Rut, volgens mij is www.kameraexpress.nl aardig goedkoop.
            De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Manfrotto is prima, niets mis mee. Hebje van vrij simpel tot heavy duty afhankelijk wat je ermee van plan bent. Voor betere poronoshoots van jou zou heavy duty misschien te overwegen zijn. ;-)))

Groet
              GJ

Comment

Sorry Rut, kan je niet helpen. Zit zelf in de Nikon hoek, maar misschien werkt een Nikon Speedlight sb900 flitser ook op zo'n Kanon ;) Topdingetje, kost wat maar dan heb je ook wat.

Nieuwe D3s niets voor je? of als je dx formast wilt blijven een D300s...

Mark.

Comment

L
                  Rut, volgens mij is www.kameraexpress.nl aardig goedkoop.
                  Grappig, toevallig weet ik dat dat bedrijf nog maar net van eigenaar gewisseld is....wat mij betreft gelden ervaringen uit het verleden hier dus even niet meer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                    L

Grappig, toevallig weet ik dat dat bedrijf nog maar net van eigenaar gewisseld is....wat mij betreft gelden ervaringen uit het verleden hier dus even niet meer...
                    goed dat je het zegt, ik koop daar regelmatig wat. Sinds wanneer is dit? Dan kan ik het een beetje in de gaten houden.
                    Forza!

Comment

Dank voor alle antwoorden zover!

Zit even rond te klikken op www.fotokonijnenberg.nl (heb ik destijds ook de camera en objectieven gekocht) en die hebben ook alles wel wat ik zoek volgens mij.

Twijfel alleen een beetje over het statief dat ik wil hebben. Zitten daar standaard adapterplaten bij? Of moet ik die nog separaat kopen?

MAN055XDB804RC2 Manfrotto 055 XDB/804 RC2 Statief Combi

Iemand die zijn lichtje daarover kan laten schijnen?

Comment

Ik snap je vraag niet helemaal. Een statiefkop heeft een bevestigingschrioef die je in de bodemplaat van je camera draait. Als je vaak de camera los moet maken, kan het handig zijn een adapterplaat op je bodemplaat en een andere op je statiefkop te maken waarmee je de camera direct vastklikt op het statief (scheelt draaien en spaart tijd). Ik heb dat zelf nog nooit gemist, dus ik heb geen ervaring of dergelijke constructies prettig werken en stabiel zijn..

Groet
                        GJ

Comment

Rutger,

De combi die je voorhebt is het statief:

En de kop met adapterplaat die je in je camera kan schroeven:
                          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Bij die statiefkop zit 1 adapterplaat bij (heb hem zelf ook). Ga iig voor een statief met snelsluitingen ipv schroefknoppen voor het verstellen van de poten.

Comment

Hee Rut, we verwachten daarna wel dat die vunzige Handyman-filmpjes hier gepost gaan worden, hè ;)
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Heb de volgende rommel bij elkaar geklikt. 580ex was niet op voorraad en die heb 't van het weekend nodig;

MAN055XDB804RC2 Manfrotto 055 XDB/804 RC2 Statief Combi 1 € 129.00 € 129.00
                                MANMBAG70 Manfrotto Statieftas MBag 70 1 € 30.50 € 30.50
                                CARS80N3 Canon RS-80N3 Afstandsbediening 1 € 39.95 € 39.95
                                CA430EXII Canon Speedlite 430EX II 1 € 201.95 € 201.95
                                LENPRO290 Lenmar Pro 290 Oplader incl. 4 batt. 1 € 19.95 € 19.95
                                CABGE2N Canon BG-E2N grip voor EOS 40D/50D 1 € 169.00 € 169.00
                                GOSIXTF Gossen Digipro F 1 € 249.00 € 249.00

Comment

goed dat je het zegt, ik koop daar regelmatig wat. Sinds wanneer is dit? Dan kan ik het een beetje in de gaten houden.
                                  Ehhm, exacte data weet ik niet, schat 1 a 2 maanden geleden....

Comment

Working...
                                  X