Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Karten

Toevallig gisteren weer eens gedaan, met mijn collega's. Lache.

Had het echt zeker 5 jaar niet meer gedaan, en 't was een nieuwe baan voor me (Delft). Desalniettemin tweede van de acht mensen, waarbij ik de zeker 25 kilo lichtere winnaar (met aanwezige baankennis door eerdere evenementen!!) tot op 13 honderdste naderde. Toch lachen, hadden ze niet verwacht, dat die bolle zo hard kon (lees: zo'n gebrek aan angst heeft). :)

Super om weer te doen, maar pfffff, drie heats in pak hem beet anderhalf uur, ik heb aardig spierpijn vandaag. Je gebruikt toch ineens hele andere spieren dan bij het dagelijkse "bureauzitten en koffie slempen". :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

*gaat 'm nu toch echt gebruiken, hoor!*

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    Ik haakte na een minuut of 20 af, mijn vrouw hield het nog een kwartiertje langer vol. :)
    'Bureauzitten' en 'koffie slempen'? Toegegeven, het zijn creatieve synoniemen. :)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ga vanavond met 13 collega's naar Silverstone in Zwanenburg. Meer dat de helft racet met de motor, allemaal zijn het schreeuwige testosteron beukers en niemand gaat verliezen.

Als je morgen wat op de radio hoort over een stelletje gasten die zwaargewond zijn afgevoerd na wat kartongevallen -> that's us.

Ik kan niet wachten :-)

Comment

Ah, dus dan komen daar vanavond de sirenes van. :)
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Je gebruikt toch ineens hele andere spieren dan bij het dagelijkse "bureauzitten en koffie slempen". :)
          Tja, wordt het toch even iets minder onaneren op het toilet van de baas ;-)
          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ben je niet in de war met kaarten, Jasper?
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Zozo, met RWD en meer dan 5pk op de achterwielen niet eens achterstevoren de vangrail in geknald? You make progress!
              2019 Volvo V60 T6

Comment

<ziet een karter in blauw pak en een vreemd gevormde witte helm op>

Comment

Gedeeld 2e van de 13. Niet slecht. De andere 2 gasten in de top 3 waren toch 20-30kg lichter. En toch een paar leuke tikjes uitgedeeld. En we werden maar 1 keer uitgescholden door het baanpersoneel. Bonus. :-)

Comment

Working...
                  X