Waarschuwing.
Schandalig stelletje!!!
Zojuist gebeld, ze konden 8% korting bieden. Of ik daarin geïnteresseerd was.
Zou kunnen, zei ik, wil ik eerst wel eens goed zien.
Ik start nu een opname, zodat we beide kunnen horen wat er precies is besproken.
Ok, dat lijkt me gen probleem.
Dan sturen we u een informatirepakket, en dan kunt u binnen 7 dagen opzeggen...
Wat? Ik moet actie ondernemen om er vanaf te komen?
Dat kan toch geen probleem zijn, kan via e-mail, de post...
Ik ben niét geïnteresserd, en beëindig hiermee het gesprek. Telefoon neegelegd.
Ga maar zoeken via Google. Grote kans dat ze het pakket gewoon opsturen, en mijn huidige contract bij Eneco alvast opzeggen. Zijn er al een hele hoop ingestonken. Ze komen niet eens voor op de lijst van goedkope energieleveranciers. De verhalen die ze ophangen zijn steeds weer anders, waarschijlijk afhankelijk van wie ze aan de lijn hebben. Zo zijn ze bij mij niet aangekomen met goedkope Groene stroom bijvoorbeeld, dus ze stemmen het verhaal af op waar je woont schat ik.
Dan ga je mailen en brieven sturen, maar die komen niet of te laat aan.
Wat kun je het best doen? Wachten, of gelijk mijn energie-leverancier inlichten dat ze een opzegging niet accepteren?
Schandalig stelletje!!!
Zojuist gebeld, ze konden 8% korting bieden. Of ik daarin geïnteresseerd was.
Zou kunnen, zei ik, wil ik eerst wel eens goed zien.
Ik start nu een opname, zodat we beide kunnen horen wat er precies is besproken.
Ok, dat lijkt me gen probleem.
Dan sturen we u een informatirepakket, en dan kunt u binnen 7 dagen opzeggen...
Wat? Ik moet actie ondernemen om er vanaf te komen?
Dat kan toch geen probleem zijn, kan via e-mail, de post...
Ik ben niét geïnteresserd, en beëindig hiermee het gesprek. Telefoon neegelegd.
Ga maar zoeken via Google. Grote kans dat ze het pakket gewoon opsturen, en mijn huidige contract bij Eneco alvast opzeggen. Zijn er al een hele hoop ingestonken. Ze komen niet eens voor op de lijst van goedkope energieleveranciers. De verhalen die ze ophangen zijn steeds weer anders, waarschijlijk afhankelijk van wie ze aan de lijn hebben. Zo zijn ze bij mij niet aangekomen met goedkope Groene stroom bijvoorbeeld, dus ze stemmen het verhaal af op waar je woont schat ik.
Dan ga je mailen en brieven sturen, maar die komen niet of te laat aan.
Wat kun je het best doen? Wachten, of gelijk mijn energie-leverancier inlichten dat ze een opzegging niet accepteren?
Comment