Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstpakket?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kerstpakket?

Hoe zit 't met de kerstpakketten in 2009? Blik soep en een afgeschreven sinterklaasletter of valt 't mee?
    All you need to remember is the number '70' .

fka v164

Comment

Weet het nog niet, vorig jaar kreeg iedereen een nintendo ds.

Comment

geen pakket, wel 100 extra overuren...

Da's beter.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Net een skitterende rood wijntje via de post gehad van een relatie. Mooi voor in de kip zo'n 7pleuro wijntje.

Comment

Ik heb voor hier boekjes besteld waarmee mensen zelf kunnen bepalen wat ze nemen. Cadeau kiezen uit het boekje, of een activiteit, of het geld aan een goed doel schenken.

Het boekje schijnt ook op gerecycled papier te zijn gedrukt, dus de nominatie voor groenste ondernemer mag deze kant op hoor. :)
            Forza!

Comment

2 flessen wijn volgens mij..en ik werk via Tempo Team omdat het gewoon een bijbaan is, maar die hebben besloten om dit jaar niks te geven :)

Comment

Ditte:

http://www.dinnerforone.nl
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Fles Moet en een kerststol.
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja geweldig, we kregen een verhuisdoos met een tegoedbon erin van bepaalde winkelketen aan een ballon. Voor een bedrijf dat vindt dat MVO erg belangrijk is en duurzaam wil ondernemen, vond ik dit een vreemde keuze. 600 verhuisdozen moeten in een vrachtwagen vervoerd worden, 600 tegoedbonnen passen in een Aygo :-).

Comment

Nee hoor Jasper, een fles moet helemaal niet. Met een andere leuke attentie ben ik ook blij :-)

Ik heb 200 "kerststerren" gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                        Fles Moed en een kerststol.
                        Een fles om je moed in te drinken eer je aan de kerststol gaat beginnen?
                        fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                          Ik heb voor hier boekjes besteld waarmee mensen zelf kunnen bepalen wat ze nemen. Cadeau kiezen uit het boekje, of een activiteit, of het geld aan een goed doel schenken.

Het boekje schijnt ook op gerecycled papier te zijn gedrukt, dus de nominatie voor groenste ondernemer mag deze kant op hoor. :)
                          * patst mvo mee *
                          Heel pakket wereldwinkel goederen.
                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                            * patst mvo mee *
                            Heel pakket wereldwinkel goederen.

Ja, lekker in de buurt geproduceerd, qua miljeukneutraal :-)
                            fka v164

Comment

Gaat er trouwens een dezer dagen aankomen Sander!
                              2 x ouwe premium meuk
                              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

niks gehad nog, komt een feest aan ipv kerstpakket geloof ik
                                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                                  Een fles om je moed in te drinken eer je aan de kerststol gaat beginnen?
                                  Ik las dus kerstsnol. :) en dacht nog *zal wel normaal zijn in de bankierswereld, die bonussen moeten ergens aan op*
                                  Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                    Het boekje schijnt ook op gerecycled papier te zijn gedrukt
                                    Zeg...wat is dit trouwens voor flauwekul, waarom heb ik dat niet gedrukt dan? :-)
                                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Neeeee. Ho even.

Poolse hoeren en company cocaine zitten gewoon in mijn secundaire voorwaarden he. Drie Sletlana's per maand en een onsje Columbiaanse pret.

De bubbels en de STOL zijn extra.
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Tot op heden heb ik een champagnepakket, een broodbakpakket(!) en een doos Lindt bonbons mogen scoren.
                                        O ja, en nog een zwaar kerstpakket van een transporteur die ik straks met een heftruck in de achterbak moet plaatsen :-)
                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                                          Zeg...wat is dit trouwens voor flauwekul, waarom heb ik dat niet gedrukt dan? :-)
                                          Toen ik belde was je aan het proefrijden met een Saab ofzo. sorry :)
                                          Forza!

Comment

LOL:-) jaja lul je er maar weer uit he...
                                            2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                              Tot op heden heb ik een champagnepakket, een broodbakpakket(!) en een doos Lindt bonbons mogen scoren.
                                              O ja, en nog een zwaar kerstpakket van een transporteur die ik straks met een heftruck in de achterbak moet plaatsen :-)
                                              We hebben het niet over die middenstandssteekpenningen waar je bij je klanten om gaat schooien. Wat heb je van je baas gekregen?
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die W220L;

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht

Da's beter.
                                                Da's mooi, hoef je je met de feestdagen ook niet te vervelen. ;-)
                                                Scherven brengen gelul.

Comment

Twee pakketten van onderaannemers bleken exact dezelfde inhoud te bevatten. Alleen de kleur van de dozen week af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht

Da's beter.
                                                    lekker man! Voor die 500 euro kun je een mooi vuurwerkpakket kopen!
                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Fles roze champagne met glazen koeler en 2 flutes. Kan mooi bij die trits andere flessen die wij nooit drinken. ;-0

Ik zou nog steeds net zo lief mijn kerstpakket qua monetaire pecunia's aan een goed doel doneren. Nu ja, een gegeven paard ....

Groet
                                                      GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                                                        Fles roze champagne met glazen koeler en 2 flutes. Kan mooi bij die trits andere flessen die wij nooit drinken. ;-0
                                                        Meeslepen naar de jaarlijkse familie O&N viering en daar al die flessen doneren aan de zuiplapjes ;)

Comment

Wij konden uit een aantal pakketten kiezen, heb gekozen voor het goede doel want 90% uit die pakketten doen we toch nix mee.
                                                          fka KawaZZtra

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudie Kawa Bekijk bericht
                                                            Wij konden uit een aantal pakketten kiezen, heb gekozen voor het goede doel want 90% uit die pakketten doen we toch nix mee.
                                                            Psies.

Groet
                                                            GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                                              Meeslepen naar de jaarlijkse familie O&N viering en daar al die flessen doneren aan de zuiplapjes ;)
                                                              Mwaoh, ik ben zelf redelijk fervent innemer, dus op zich moet het wel goed komen. ;-))

Het gekke is alleen dat ik sjampoepel wel heel feestelijk maar niet pers'e heel lekker vind. Dan liever een goede Sancerre bijvoorbeeld, of een lekker beirtje (paar grote flessen LaChouffe of zo).

Groet
                                                              GJ

Comment

Lekker afgezaagd pakket wederom: wat hapjes, bakjes om deze erin te pleuren en om de boel af te toppen een fles bokbier. Dat alles onder genot van het spel wat er ook in zat...
                                                                Welk origineel brein is hier mee bezig geweest was m'n eerste gedachte.

Comment

Working...
                                                                X