Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lego!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 42053063-D601-4EE8-85AC-3B99995881A5.jpeg

Bijna klaar. Stickers waren kwijt. Kon op ebay dl voor normale prijs nieuw velletje bestellen. Ook handleiding weg (ben bang dat alles de papierbak is ingegaan maar dat werkt prima digitaal). Volgende project de Space Shuttle?

Comment

• Ha, dat Kleintje;

Voor ontbrekende onderdelen gewoon de klantenservice van Lego aanspreken, die sturen de spullen doorgaans gewoon op.
      Scherven brengen gelul.

Comment

• De Creator Expert 911 is in de verkoop.
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• sorry, kon het niet laten..

de lego fabriek heeft trouwens niet John Deere als sponsor, zo te zien.
          ik vermoed M-F Case-IH of wellicht zelfs Belarus (ook rood meen ik)
          It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• https://ideas.lego.com/projects/3dec...8-96aa3f788f0a

Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Met welk stuk nostalgisch Lego begon deze draad in 2008? Met de LL928!

En welke set komt er nu (stevig 'remastered' weliswaar) weer uit?

https://www.lego.com/nl-nl/product/g...explorer-10497
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Die had ik ook!

Zoals ik in 2008 ook riep. :-)
                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• De set waar het in ca. 1980 bij ons mee begon :-) ga deze zeker halen, nostalgie!!
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                  X