Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De echte gummert kan niet zonder....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De echte gummert kan niet zonder....

Broeeemmmmm

lol, dat filmpje! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Geweldig.

"Waar het allemaal goed voor is moet u zelf bedenken want er gaan dagen voorbij die we zonder de Soundracer doorkomen maar leuk is het wel !"

Comment

LOL dat filmpje met die Golf idd, je zou zwéren dat ze bij VAG een van de V10's bestemd voor Lamborghini gauw hier onder de kap geschoven hebben!
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

wat is dit voor flauwekul?
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
            wat is dit voor flauwekul?
            flauwekul??
            flauwekul??
            Kom op motroosje, ook jij hebt toch altijd al met die V10 onder de kap willen rijden? Dit is je kans!
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Hahaha, briljant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                flauwekul??
                flauwekul??
                Kom op motroosje, ook jij hebt toch altijd al met die V10 onder de kap willen rijden? Dit is je kans!
                een 6 cylinder van duitse makelij is alles wat ik nodig heb ;-)
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ik heb m ook besteld hoor. De V8 versie uiteraard. Echt een lachen dingetje!
                  BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

ff filmpje gemaakt bij een vriend van me in de auto. Een MINI Cooper diesel

http://www.youtube.com/watch?v=FejTwbKP0Oc
                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
                      ff filmpje gemaakt bij een vriend van me in de auto. Een MINI Cooper diesel

http://www.youtube.com/watch?v=FejTwbKP0Oc
                      Lol, zouden ze 'm ook met Busso V6 geluid kunnen leveren.....

Comment

Humor JC :)

Comment

Het is echt een superding voor als je de dieselrammel helemaal zat bent. Wel slecht voor je boxen.
                          ' -)

Comment

Working...
                          X