Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trots Op Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Trots Op Amsterdam

Nou, het is mij duidelijk waar ik op ga stemmen!

http://www.at5.nl/artikelen/30332/li...telt-zich-voor

Hou vol, vanaf 1:00 wordt het interessant...
    Well Brian... I'm opening a boutique!

Ik doe wat ik zeg en ik zeg wat ik doe en wat ik nu doe is eh... Ik roep maar wat.

Prutspartij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snipe Bekijk bericht
      Ik doe wat ik zeg en ik zeg wat ik doe en wat ik nu doe is eh... Ik roep maar wat.

Prutspartij.
      eens....

nu het alternatief:

de partij van de bijlmer corruptie en doofpot constructies
      voorschieten van een miljard voor ijsland die nooit meer terugkomt
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Gelukkig kun je, ook in Amsterdam, kiezen uit meer opties dan alleen 'Rita' en 'Wouter'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
          Gelukkig kun je, ook in Amsterdam, kiezen uit meer opties dan alleen 'Rita' en 'Wouter'.
          die zijn stukken beter?
          noem er eens 1
          marijke "gifschip" vos en die pseudo kraker van een van poelgeest van "groen" links bijv?
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Marijke Vos is niet meer herkiesbaar, Maarten v. Poelgeest meen ik wel.
            Geen idee of Mokum Mobiel het weer gaat proberen, maar als je niet te zwaar tilt aan de bekende 'Bonnetjesaffaire', is dat voor een petrolhead misschien wel een optie.

Comment

Sinds de overstap van de legendarische politica Gonny van Oudenallen naar de Tweede Kamer doet Mokum Mobiel niet meer mee in Amsterdam.

Comment

Hey, hou een sop!
                You know that reality is immaterial

Comment

Ik ga nooit meer stemmen op een partij die zich alleen richt op de automobilist. Ooit met mijn eigenwijze hoofd op Nederland Mobiel gestemd. Dat was zonde van mijn tijd en energie. :)

Comment

Stemmen op een one-issue partij is sowieso bijna altijd een verkwanseling van je stemrecht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                      Ik ga nooit meer stemmen op een partij die zich alleen richt op de automobilist. Ooit met mijn eigenwijze hoofd op Nederland Mobiel gestemd. Dat was zonde van mijn tijd en energie. :)
                      Show of hands van degenen die Dennis dat vooraf ook hadden kunnen vertellen! :D

$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

In de baas z'n tijd getekend met paint? Knap hoor. :)

Comment

Da's niet de hand van Geelhoed.

Die heeft namelijk allemaal haar op zijn handpalmen, vanwege het vaak kijken van zijn eigen wegmisbruikersfilmpjes.
                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                          X